Тема
|
коляно-мотовилков механизъм
|
|
Автор | Gendo (Нерегистриран) |
Публикувано | 08.07.04 20:34 |
|
Пичове дайте идеи как и колко да си олекотя коляновия вал , биелите , маховика и буталата. Става въпрос за двигател ВАЗ
|
|
Тема
|
Re: коляно-мотовилков механизъм
[re: Gendo]
|
|
Автор | Gendo (Нерегистриран) |
Публикувано | 08.07.04 20:37 |
|
Ако някой го е правил и знае как става да ми каже ще му бъда много задължен
|
|
Тема
|
Re: коляно-мотовилков механизъм
[re: Gendo]
|
|
Автор |
3ъл_Дyx (вестоносец) |
Публикувано | 09.07.04 04:31 |
|
То олекотяването лесно...по-добре помисли къде и как ще ги носиш да ги балансират после,защото при олекотяването им се нарушава баланса.
|
|
Тема
|
Re: коляно-мотовилков механизъм
[re: 3ъл_Дyx]
|
|
Автор |
Дeмoн (левак) |
Публикувано | 09.07.04 13:46 |
|
Виждал съм че някои стругове имат нещо като датчик за отклонението от оста, ама дали за нещо такова иде реч, идея си нямам.
Това олекотяване защо е? Няма ли да е по-ефективно олекотен маховик?
|
|
Тема
|
Re: коляно-мотовилков механизъм
[re: Дeмoн]
|
|
Автор | Fsport (Нерегистриран) |
Публикувано | 10.07.04 01:20 |
|
Това да ти показва колко стужка си отнел и го имат всички стругове. Нищо общо с баланса трябва да отидеш да го балансират на стенд защото в противен случай ще се получат едни инерционни моменти и на двигателя ще му се ***
Не мисля ще спечелиш много
|
|
Тема
|
Re: коляно-мотовилков механизъм
[re: Дeмoн]
|
|
Автор |
3ъл_Дyx (вестоносец) |
Публикувано | 10.07.04 01:48 |
|
Камари с информация са изписани за това олекотяване...идиотска работа е...при единия вариант се престъргва маховика равномерно,при друг се пробиват дупки,за коляновия вал още куп варианти и накрая става така,че никой не може да каже каква точно е ползата,понеже повишаването на еластичноста на мотора е за сметка на инерцията....За целия мотор казват,че могат да му се свалят общо 5-6 килограма...после обаче всичко трябва да се центрова и да се настрои,защото се разстройва работата при ниски обороти и особено празния ход...занимавка за много луди ентусиасти е това...
|
|
Тема
|
Re: коляно-мотовилков механизъм
[re: 3ъл_Дyx]
|
|
Автор | fdsfds (Нерегистриран) |
Публикувано | 10.07.04 13:49 |
|
za profrsionalni sastezateli bih kazal Az lichno sam na mnenie za olekotqvane na kolqnov val butala no ne i na mahovika![](http://i.dirbg.com/clubs/icons/wink.gif)
|
|
Тема
|
Ако
[re: fdsfds]
|
|
Автор |
jamie (Bad to the bone) |
Публикувано | 10.07.04 21:00 |
|
трябва да избирам - аз бих олекотил САМО маховика.
UB40 !
|
|
Тема
|
маховик
[re: jamie]
|
|
Автор | Gendo (Нерегистриран) |
Публикувано | 13.07.04 19:00 |
|
Аз питам за всичко , не че не знам как сатава просто се интересувам ако някои знае и го е пробвал да сподели мнение. За маховика мога да жи покажа какво става ако се олекоти прекалено много( под 4500-4000 грама)
http://www.celtia.hu/ladaklub/english.html
|
|
|
олекотяване на маховика означава колата да се ползва само на равни повърхности сиреч писти иначе докато я качиш на баира(ако я качиш) много ще се изморите и двамата
|
|