Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 04:25 22.06.24 
Автомобили
   >> Тунинг
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема коляно-мотовилков механизъмнови  
АвторGendo (Нерегистриран)
Публикувано08.07.04 20:34



Пичове дайте идеи как и колко да си олекотя коляновия вал , биелите , маховика и буталата. Става въпрос за двигател ВАЗ



Тема Re: коляно-мотовилков механизъмнови [re: Gendo]  
АвторGendo (Нерегистриран)
Публикувано08.07.04 20:37



Ако някой го е правил и знае как става да ми каже ще му бъда много задължен



Тема Re: коляно-мотовилков механизъмнови [re: Gendo]  
Автор 3ъл_Дyx (вестоносец)
Публикувано09.07.04 04:31



То олекотяването лесно...по-добре помисли къде и как ще ги носиш да ги балансират после,защото при олекотяването им се нарушава баланса.



Тема Re: коляно-мотовилков механизъмнови [re: 3ъл_Дyx]  
Автор Дeмoн (левак)
Публикувано09.07.04 13:46



Виждал съм че някои стругове имат нещо като датчик за отклонението от оста, ама дали за нещо такова иде реч, идея си нямам.
Това олекотяване защо е? Няма ли да е по-ефективно олекотен маховик?



Тема Re: коляно-мотовилков механизъмнови [re: Дeмoн]  
АвторFsport (Нерегистриран)
Публикувано10.07.04 01:20



Това да ти показва колко стужка си отнел и го имат всички стругове. Нищо общо с баланса трябва да отидеш да го балансират на стенд защото в противен случай ще се получат едни инерционни моменти и на двигателя ще му се ***
Не мисля ще спечелиш много



Тема Re: коляно-мотовилков механизъмнови [re: Дeмoн]  
Автор 3ъл_Дyx (вестоносец)
Публикувано10.07.04 01:48



Камари с информация са изписани за това олекотяване...идиотска работа е...при единия вариант се престъргва маховика равномерно,при друг се пробиват дупки,за коляновия вал още куп варианти и накрая става така,че никой не може да каже каква точно е ползата,понеже повишаването на еластичноста на мотора е за сметка на инерцията....За целия мотор казват,че могат да му се свалят общо 5-6 килограма...после обаче всичко трябва да се центрова и да се настрои,защото се разстройва работата при ниски обороти и особено празния ход...занимавка за много луди ентусиасти е това...



Тема Re: коляно-мотовилков механизъмнови [re: 3ъл_Дyx]  
Авторfdsfds (Нерегистриран)
Публикувано10.07.04 13:49



za profrsionalni sastezateli bih kazal Az lichno sam na mnenie za olekotqvane na kolqnov val butala no ne i na mahovika



Тема Ако [re: fdsfds]  
Автор jamie (Bad to the bone)
Публикувано10.07.04 21:00



трябва да избирам - аз бих олекотил САМО маховика.

UB40 !



Тема маховикнови [re: jamie]  
АвторGendo (Нерегистриран)
Публикувано13.07.04 19:00



Аз питам за всичко , не че не знам как сатава просто се интересувам ако някои знае и го е пробвал да сподели мнение. За маховика мога да жи покажа какво става ако се олекоти прекалено много( под 4500-4000 грама)

http://www.celtia.hu/ladaklub/english.html



Тема Re: маховикнови [re: Gendo]  
Автор rolla-cost ()
Публикувано13.07.04 23:16



олекотяване на маховика означава колата да се ползва само на равни повърхности сиреч писти иначе докато я качиш на баира(ако я качиш) много ще се изморите и двамата




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.