Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 01:48 27.06.24 
Автомобили
   >> Тунинг
Всички теми Следваща тема *Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | (покажи всички)
Тема Re: За знанието !нови [re: gost]  
Автор Postman (непознат )
Публикувано28.01.04 21:34



Добре, спираме да спорим. Аз мисля, че ти избърза с онова изказване и сега се опитваш да донесеш от девет кладенеца вода, за да си защитиш позицията. Кажи тогава колко според теб трябва да стане сместа когато се повишава налягането на пълнене. Напиши числото просто и това е.
Относно детонацията, дали си съгласен или не, фактите са такива - богатата смес е по-устойчива на детонация защото скоростта и на горене е максимална и просто сместа успява да изгори преди да се е развила детонация, или с други думи ако при едно и също налягане сместа е бедна и богата, богатата ще е по-устойчива към детонация, макар че от химична гледна точка е точно обратното.



Тема Остави го,нови [re: Postman]  
Автор jamie (Bad to the bone)
Публикувано28.01.04 21:38



този си е пълно ДЪРВО.
ПП: Има още една причина (тривиална) богатата смес да е по-устойчива на детонация.

UB40 !



Тема Re: За знанието !нови [re: Postman]  
Авторgost (Нерегистриран)
Публикувано28.01.04 23:13



dobre, ne sam izbarzal s nikakvo izkazvane.
faktite ne sa takiva kakvito kazva6,za6toto:
1. kogato ima detonacionno gorene ima povi6eno otlagane na nagar,koyto fakt sam po sebe si govori 4e sled kato vagleroda ne e uspyal da se okisli ne6to ne mu e stignalo,v slu4aya O2 koytose namira vav vazduha,a sled kato ne mu e stignal vazduha zna4i smesta e bila bogata, t.e. alfata e bila,<1,
2.v bedna smes skorostta na gorene e po-malka ,koeto o6te pove4e snijava riska ot detonacii,znae6 4e detonacia ima kogato tazi skorost nadhvarli skorostta na zvuka.
ne znam kolko tryabva da bade alfata no pri vsi4ki slu4ai kolkoto se povi6ava nalyaganeto na svrahpalnene proporcionalno tryabva da raste i tya. pri vsi4ki slu4ai nad 1,pri po-seriozni nalyagania



Тема Re: Остави го,нови [re: jamie]  
Авторgost (Нерегистриран)
Публикувано28.01.04 23:17



;))))ako izpolzvame tvoyta kvalifikacia izliza 4e ti si pan;))))))



Тема Re: За знанието !нови [re: gost]  
Автор El Camino (бивш - B)
Публикувано28.01.04 23:41



Gost, w uchebinicite syshto pishe, che bogatata smes e po usoichiwa detonacionno;).
Pozdrawi!

"..el camino's aren't supposed to make sense, craziness is what makes the
world go around."


Тема За НЕзнаниетонови [re: gost]  
Автор Postman (чува петела)
Публикувано28.01.04 23:45



Мислех си да не се занимавам повече с мисията да те образовам на приложна химия и ще си удържа на обещанието, защото не видях грам разбиране на проблема от теб. Ще ти кажа обаче няколко неща. Богатата смес наистина изхвърля сажди, но това а атомен въглерод, а не нагар. Нагарър е нещо доста по-различно от саждите. Излишъка на гориво може да се отдели във вид на сажди само при прекалено богата смес, иначе недостига на кислород се изразява в повишеното количество СО, тъй като водорода винаги успява като по-активен да си намери кослород, с който да се свърже. Затова пък при богатата смес се отделя СО - именно той е признак за това. При "алфа"=0,84...0,90 количеството на СО е около 4...6%, а сажди няма. Саждите драги мой, се отделят при детонационното горене, поради термично разлагане на продуктите на горене СО и СО2, поради високата температура в детонационната вълна. Тези продукти на непълното окисление отделили веднъж атомен въглерод, отново се свързват, но обикновено не успява да рекомбинират всички атоми. Затова понякога има сажди при много интензивна детонация. Само при много интензивна, не винаги. Това се получава както при бедни, така и при богати смеси - прочети повече и ше видиш.
По втората ти реплика ще ти кажа, че си много далеч от истината. Скоростта на нормалното горене рядко превишава 100 m/s. При детонация тя може да достигне и до 1800 m/s, но това не означава, че не може и да е дозвукова. Всичко зависи от условията.
Накрая искам да ти кажа, че ако ти не се занимаваш с ДВГ, то това което твърдиш те прави пълен СМЕШНИК в моите очи, макар че аз не съм критерий за нищо. А ако пък се занимаваш с ДВГ, си още по-голям СМЕШНИК.
Казах ти още в началото че си чел недочел и цитираш глупости, които си пречупил през призмата на алтернативното ти мислене, но нещата тук са тривиални. Това пък което за водата го спориме, направо не ми се мисли какви 2-ки ще ти раздават по изпитите.
Запомни: НИКОЙ НЕ КАРА ТУРБОДВИГАТЕЛИ С БЕДНА СМЕС, ЗАЩОТО АКО ОПИТА - В КРАЯ НА УИКЕНДА СЕ ОБАЖДА ЗА ПЪТНА ПОМОЩ !!!
Абе GOST смешен, ти да не си фен на оня Владо със Стелта във Варна бе, та си толко модерен и алтернатовен, а??? Дето толкова зор виде да си настрои водната инцекция - сигурно не е уцелил кога да разложи водата, как мислиш???

Редактирано от Postman на 28.01.04 23:50.



Тема Re: За знанието !нови [re: El Camino]  
Авторgost (Нерегистриран)
Публикувано28.01.04 23:54



;)) v moite pak pi6e to4no obratnoto;))) na koi da vyarvame sega?



Тема Re: За НЕзнаниетонови [re: Postman]  
Авторgost (Нерегистриран)
Публикувано29.01.04 01:07



nadyavah se da zapazim dobria ton,i da ne se darlim tuk,;))) ne znam kakvo vi yadosva tolkoz, navyarno ste nyakakvi uli4ni avtoriteti koito ne tarpyat drugi mnenia 6toto 4ugdite mnenia izkarvat nayave tehnite neznania i im svalyat reytinga;))))hubavo e 4e citira6 nyakvi stoynosti,e malko si gi popromenil,moje bi za da ni vtalpi6 kolo mnogo znae6, az naistina ne se zanimavam s avtomobili ,no ti ako se zanimava6 s takiva tova koeto pi6e6 te pravi ne sme6en a prosto jalak, naprazno si se habil da u4i6,ako si u4il izob6to ,a ne se zanimava6 kato pove4eto montyori sas smyana na nakladki ,i v svobodnoto si vreme se pravi6 na velik razbira4
ne znam za kakav vlado mi govori6, to da ne misli6 4e poznavam vsi4ki tuk,
otdavna mina vremeto kogato me izpitvaha, a himia sam u4il navyarno pove4e ot teb,ne mi govori za sajdi i kak pri nali4ieto na O2 pri goreneto na vaglevodorodite se polu4ava molekulen vaglerod,samo pri nedostig na O2,samo togava!!! sa6to taka 4e C bil mnogo aktiven,da ne bi da iska6 da kaje6 4e pri nali4ie na H ,C 6te se svarje parvi sO2 ,dran dran, nyama da ti povyarva i parvokursnik.to4no za6toto afiniteta na H kam O e mnogo po-golyam ot tozi naC ,zatova pri nali4ie na C i H koito se konkurirat za O2 uspyavat da se vredyatH, a za C ostava da se hvanat za ra4i4ki;)))zatova zaCne dostiga O,koeto stava v bednite smesi priatelu, tova 4e razglobyavayki DVG si vigdal nagar ne zna4i 4e znae6 vsi4ko za nego, tova 4e se zanimava6 s DVG pak ne e garancia 4e razbira6 ot ne6tata, tvardenieto ti 4e bednite smesi sa detonacionno po-neustoy4ivi prosto grani4i s nevegestvo samo tova te izdava 4e cyaloto ti zanimanie e postaveno na lyubitelska osnova,izvinyavay ako s tova si vadi6 hlyaba,to izliza 4e may az tebe te obrazovam;)))
ako iska6 otvori "oranjevata biblia"kakto ya nari4a6 na str.116"faktori ot koito zavisi detonacionnoto gorene" i pogledni kakvo pi6e sre6tu "sastav na gorivnata smes"
citat;
"....nay-golyama ustoy4ivost sre6tu detonacionno gorene,t.e. nay-visoko oktanovo 4islo e NEOBHODIMO pri alfa=0,85-0,90.Tova e taka za6toto pri alfa=0,85-0,90,skorostta na goreneto,temperaturata i nalyaganeto na cikala sa nay-golemi,koeto PODPOMAGA poyavata na detonacionno gorene.Pri obednyavane na smestta ot alfa=0,9 do alfa=1,0 oktanovoto 4islo moje da se namali s okolo 10 edinici"-kray na citata,
ot tuk natatak nyama da sporya pove4e s teb, ostavyam te da spori6 sam s knigite.;)))



Тема Re: За НЕзнаниетонови [re: gost]  
Автор Postman (чува петела)
Публикувано29.01.04 01:50



Това, което си написал на мен лично ми доказва едно единствено нещо, а именно това, че ти гледаш и не виждаш - слепец, който си мисли че в света на слепите едноокият е цар. Аз знам много по-добре от теб какво означава тази графика и много по-добре мога да я разтълкувам и да ти разкажа защо тя е именно такава и защо има тотално разминаване между думите ми и тази графика. Мога да го направя това, но ще ти се размине този път, защото след това ти понеже си модерен - ще извадиш следващата и аз отново трябва да ти обяснявам разни работи и т.н. и т.н. Затова ще те оставя в твоя илюзорен свят на богатото ти въображение, а ти си мисли каквото искаш и възприемай каквото пожелаеш откъдето пожелаеш. Между другото аз досега не те видях да напишеш нито една цифра, освен това което на-модерно си преписал с пълно неразбиране, но ти сигурно си имаш причини - пази си ги, сигурно ти трябват.
Не, неможах да издържа и ще споделя с теб. Тази характеристика, която толко гъзарски си ми посочил според теб на какъв двигател е снемана?
Ето това е моя въпрос към теб - последен. Отговори ми ако имаш желание на него и ще приключа с тази тема. В отговора се съдържа цялото обяснение на тези истини, които ти така достойно ни показваш.
И погледни пак в Оранжевата библия малко за състава на отработилите газове и по-специално състава при регулировъчна характеристика по "алфа". После прочети пак какво съм написал в предния пост за преимущественото свързване на водорода, кислорода и въглерода и лекичко помисли дали си толкова модерен, колкото искаш да си мислиме.
Най-много ми се иска все пак да ми отговориш за вида на двигателя от графиката.
лека



Тема Re: Za Postmanнови [re: Postman]  
Авторl (Нерегистриран)
Публикувано29.01.04 09:41



Brato az sum absoluten, pulen laik-priznawam si! Ma ti se wruzwa6 qko aa! W toq klub edwa li 6e sre6tne6 hora s dostatu4no poznaniq po problema, 6toto tia hora nai weroqtno si imat rabota i nemat wreme za prazni sporowe. W toq klub (predpolagam) temite stigat do towa koi kwi lampi4ki si e turil i kwo folio si e lepnal na kilometraja (6toto daje i za doma6en tuning si treet pari (s prudnq boq ne stawa), a nie sme w BG-to------- pari nema), taka 4e nema smisul. Naprawi klub po strogo nau4ni problemi, stani edin moderator i takiwa kato men gi kickwai i twa e.




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | (покажи всички)
Всички темиСледваща тема*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.