Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 02:59 10.06.24 
Автомобили
   >> Тунинг
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | (покажи всички)
Тема Олекотяване ?нови  
Автор jamie (Bad to the bone)
Публикувано10.01.04 23:31



Интересува ме средна степен олекотяване (от 930 на 800-850 кг) без екстремни изпълнения от рода на премахване на таблото и облицовките на вратите например. Стъклата също трябва да останат.
Идеи ?
ПП: Колата ще има само 1 седалка :-)

UB40 !



Тема Re: Олекотяване ?нови [re: jamie]  
Автор KPEMATOP (FIAT Uno Turbo)
Публикувано11.01.04 01:16



otkade si sigura che si 930 kila???s taq rujda pone 20kg lipswat...
mahni shumozaglushitelite po poda i wratite i po zadnite bombeta, te tejat 20-30kg i si4kite sedalki. 60-70kg gi mahnahme...
wmesto stuklo stukloplast i oshte 20kg



Тема Re: Олекотяване ?нови [re: KPEMATOP]  
Автор OZ RAClNG (VW-VR6 маниак)
Публикувано11.01.04 02:55



ВСе пак вътре тая коруба за да изглежда по-добре ше сложиш едни тръби.
Махаш и корите.Във световния рали шампионат корите на вратите им са карбонови.Поръчваш си едни пластмасови калници да ти направят.Броните да са от карбонови нишки.



Тема Re: Олекотяване ?нови [re: jamie]  
Авторbofh (Нерегистриран)
Публикувано12.01.04 16:11



смяна на буталата с олекотени :))))



Тема Няма да литнеш ако нямаш конски сили!!!!!!нови [re: bofh]  
Автор QUATRO (минаващ)
Публикувано12.01.04 19:56



Да се скъсаш да олекотяваш ще смъкнеш толкова малко че не си струва .

Това лято на Военна рампа отвях грозно една Ланча Тема Турбо - Кюстендилска регистрация , редовно идва и къса всички нарад , много върви!!!!!!!

Момчето го заболя , пред 300 души да загубиш е срамно , идва и иска втори старт само че аз да кача хора ??????

Бях с 10 души , най-дебелия беше племеника на Бойко Борисов -Митко Борисов , голям фен на гонките , незнам колко тежи / над 120 /но като седне отзад задните гуми опират в калниците !!!!!!!!

Митко вика недей много съм тежък ще се изложиме , реших че съм го дръпнал с 6-7 метра и в най- лошия случай трябва да ме изравни !!!!!!!!!!!!

Стартирахме перфектно а на финала резултата беше почти същия като с празна кола ??????????

Значи не е толкова голяма зависимостта между тегло и ускорение , или поне при моите 200 коня не е фатално .

Просто добавете коне , а улекотяването да не е прекалено !!!!!!




Тема Re: Няма да литнеш ако нямаш конски сили!!!!!!нови [re: QUATRO]  
Авторc3Ose (Нерегистриран)
Публикувано13.01.04 13:36



ne go priemai kato obida . Ama se 6eguva6 nali?
za 10te 4oveka koito sa bili v kolata dokato ste se bqgali



Тема Имам идея защонови [re: QUATRO]  
Автор jamie (Bad to the bone)
Публикувано13.01.04 15:32



не е имало разлика !
Следващия път си инсталирай НФС на по-мощен компютър....

UB40 !



Тема ХАХАХАХАХАХААААААААнови [re: jamie]  
Автор Vento (VW маниак)
Публикувано13.01.04 19:24



Каза ли му гооооооо......
Jamie, не всички имаме G-tech сега пък ти пък....



Тема ВЕНТО -ТИ МАЙ СИ ГОЛЯМ ЗАЯДЛИВЕЦ !!!!!нови [re: QUATRO]  
Автор QUATRO (минаващ)
Публикувано13.01.04 20:04



Не ти ли омръзва да се заяждат по целия Дир , дасадно е ,ти си най- големия заядливец , готов да спори за глупости , с твоята моно инжекция не можеш да се засилиш една свестна катастрофа да направиш като хората !!!
Завиждаш нескрито , модерирай си клубчето и не си го мери с хора които не са на твоето ниво , просто става смешно .
Яд ме е че купих тоя ПАСАТ 1999г.като го гледам какво е дърво си представям ВЕНТОТО каква е тояга дърта.
Яд ме е че си дадох АУДИТО , и никога повече няма да погледна Фолксваген , излъга ме дизайна , но поне съм честен и си признавам.
Не мога обаче да разбера ти какво намираш в тази марка -менте, явно не си карал нещо по- добро или си психопад ,но с цялото ми уважение към теб и марката Фолксваген ти казвам че при всичките и модели усещането е едно - ГОЛФ 2- дървено като градинска пейка .

..................................................................................................................................

Естествено че не съм качил 10 души ?????, качих само Митко Борисов той е над 120 кила , но понеже си Тома неверни, мога да ти дам телефона му да го питаш лично .

Редактирано от QUATRO на 13.01.04 21:58.



Тема Не само МАЙ...нови [re: QUATRO]  
Автор Vento (VW маниак)
Публикувано14.01.04 01:25



ами и през останалите месеци от годината!
Няма да ми омръзне докато има "умници". А и ми е професионално изкривяване да споря.
Избягвам катастрофите, да не кажа дори, че нямам! Ако за теб това е приоритет обаче - ЕВАЛА! Само така...
Що нескрито бе - направо явно си завиждам за закупения "дървен" Пасат (В?? неясно колко - с турбо, ама атмосферен) 1999г.! Поне като не разбираш ГРАМ от коли (видно е) не се изхвърляй като ... на мокър пясък!
Вентото не е дърта тояга, ами направо цепеница-антика в издънките на ФауВе!
Да не те е яд! Друго АВУДИ КВАДРУ ще си купиш, при толкова мангизи (пак завиждам!)
Аз да ти кажа не съм карал нищо друго освен т'ва ФауВе-менте и затова не мога да направя съпоставка (а тия 200 и кусур коли, дето са ми минали през последните 10г. не се броят де...). Разправят, че имало някакви хубави коли, ама аз къде да видя такива. Ама все пак ми се струва, че между Файтона и Голф 2 би следвало да има лека разлика, ама не съм убеден де. Утре трябва да ида да питам някой със "сервиз за коли"...
А като ти гледам нивото (не само на грамотност - психопаТ се пише с "Т", като QuaTTro, само че тук е само 1!, но и на технически познания) и аз си се чудя как съм паднал до него! Ама нали трябва да се забавляваме... А и като ти е досадно - ПРОСТО не го чети...

Не знам само защо всички олигофрени си мислят, че колата непременно трябва да е "резачка", "бегачка", роначка, бетонобъркачка или поне "Quatro 200 коня"! Все едно аз да ви се присмивам на ВЕФ-овете в колите (4х30W - ха ха ха!), които сравнени с моята музика са... Толкова е тъпо, че просто е лишено и от елементарна логика! Ако имаше дори грам смисъл, никой уважаващ себе си автомобилостроител нямаше да пуска двигатели под митичните 200 коня ( не че не сме карали и по 400, ама карай - за някои 200 коня май е абсолютният максимум!) Или трябва всеки непременно да мечтае за митичните за теб 200 коня?




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.