Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 18:03 27.06.24 
Технически науки
   >> Транспорт
Всички теми Следваща тема *Кратък преглед

Тема Тежък превоз  
Автор Xoлдън (стипендиант)
Публикувано16.12.10 13:55



Питанка за специалисти.
Как да се натовари на ремарке и превози в България съоръжение с тегло 232 t, дължина 11860 мм., ширина 2830 мм. , височина 4360 мм. по шосе, на разстояние 30 км.
При товаренето и разтоварването на обекта не може да се ползва кран.




Избийте баламите и тарикатите сами ще умрат!

Тема Re: Тежък превознови [re: Xoлдън]  
Автор shotik (локодог)
Публикувано01.01.11 13:58



В завода за трансформатори в София,на Илиянци ,имат големи платформи за трансформатори,но за каква тежина са не знам,трябва да попиташ там.
Височината е голяма и ще създава много ядове с прекъсване на жици ,а вероятно и ще трябва да се взима разрешение от КАТ или транспортното министерство,защото е извънгабаритен товар и трябва да се назначи тресе,където долната част на надлези и мостове ,трябва да са по -високи от общата височина на товара и платформата с около 50 см.Тежината ще е проблем за качването,знам ,че има 100 тонни кранове,но и тяхното придвижване е бавно .Влекачите са мощни,виждал съм прикачени отпред и отзад преди години/превоза на кораба "Емона" от морето до язовир "Студен кладенец"мисля ,че беше/,но с промяната на времената как са организирани сега не ми е ясно.
Надявам се и с тази оскъдна информация да съм ти полезен.



Тема Re: Тежък превознови [re: shotik]  
Автор Xoлдън (стипендиант)
Публикувано02.01.11 11:12



Всички тези неща ги знам.Просто беше питанка за обмяна на опит..
Това съм го организирал и е извършено.
Наехме ремарке от Гърция .Имам богат снимков материал.Ползваха се траверси от дървото "Азобе". Изклчючително твърдо африканско дърво.
Преди това обходихме трасето и с далекомер определихме височината на всички надземни комуникации.Съгласувахме и подземните комуникации.
Трябва естествено и съгласуване за пътища и мостове,с КАТ и т.н.
Та човек,ако иска всичко е възможно.




Избийте баламите и тарикатите сами ще умрат!


Всички темиСледваща тема*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.