|
Тема
|
Тежък превоз
|
|
Автор |
Xoлдън (стипендиант) |
Публикувано | 16.12.10 13:55 |
|
Питанка за специалисти.
Как да се натовари на ремарке и превози в България съоръжение с тегло 232 t, дължина 11860 мм., ширина 2830 мм. , височина 4360 мм. по шосе, на разстояние 30 км.
При товаренето и разтоварването на обекта не може да се ползва кран.
Избийте баламите и тарикатите сами ще умрат!
| |
Тема
|
Re: Тежък превоз
[re: Xoлдън]
|
|
Автор |
shotik (локодог) |
Публикувано | 01.01.11 13:58 |
|
В завода за трансформатори в София,на Илиянци ,имат големи платформи за трансформатори,но за каква тежина са не знам,трябва да попиташ там.
Височината е голяма и ще създава много ядове с прекъсване на жици ,а вероятно и ще трябва да се взима разрешение от КАТ или транспортното министерство,защото е извънгабаритен товар и трябва да се назначи тресе,където долната част на надлези и мостове ,трябва да са по -високи от общата височина на товара и платформата с около 50 см.Тежината ще е проблем за качването,знам ,че има 100 тонни кранове,но и тяхното придвижване е бавно .Влекачите са мощни,виждал съм прикачени отпред и отзад преди години/превоза на кораба "Емона" от морето до язовир "Студен кладенец"мисля ,че беше/,но с промяната на времената как са организирани сега не ми е ясно.
Надявам се и с тази оскъдна информация да съм ти полезен.
| |
Тема
|
Re: Тежък превоз
[re: shotik]
|
|
Автор |
Xoлдън (стипендиант) |
Публикувано | 02.01.11 11:12 |
|
Всички тези неща ги знам.Просто беше питанка за обмяна на опит..
Това съм го организирал и е извършено.
Наехме ремарке от Гърция .Имам богат снимков материал.Ползваха се траверси от дървото "Азобе". Изклчючително твърдо африканско дърво.
Преди това обходихме трасето и с далекомер определихме височината на всички надземни комуникации.Съгласувахме и подземните комуникации.
Трябва естествено и съгласуване за пътища и мостове,с КАТ и т.н.
Та човек,ако иска всичко е възможно.
Избийте баламите и тарикатите сами ще умрат!
| |
|
|
|
|