|
|
|
Тема
|
Електронно на Трабант
|
|
| Автор | 123 (Нерегистриран) |
| Публикувано | 23.08.07 14:22 |
|
|
Здравейте колеги. Гледам форумът е основно за покупко продажба, но имам технически въпрос. Имам проблем с електронното запалване. През определен период се скапва исе налага да сменям транзисторите - BUY69A. Някой знае ли ка се решава проблема.
| |
|
Тема
|
Re: Електронно на Трабант
[re: 123]
|
|
| Автор | диkoбpaз (Нерегистриран) |
| Публикувано | 23.08.07 18:39 |
|
|
по принцип това нещо трудно се разваля. но щом сменяш периодично имаш проблем по запалването. най вероятно е плочката долу защото бобините са след електронното. капачката например как е добре ли ляга да не се овлажнява нещо долу.
| |
|
Тема
|
Re: Електронно на Трабант
[re: 123]
|
|
| Автор | Nicho (Нерегистриран) |
| Публикувано | 24.08.07 07:46 |
|
|
Най-вероятната причина за изгаряне на транзистора е повреда в защитата на
транзистора, която е или ценер м/у Е-К или е сложена бобина от Трабант без
електронно запалване, тя е с повече първични намотки и предизвиква по-
голямо пренапрежение при изключване на транзистора.
| |
|
Тема
|
ако може схема??
[re: 123]
|
|
| Автор |
Диaн (uguoT) |
| Публикувано | 25.09.07 09:48 |
|
|
Ако може някой да пусне схема ще съм му много благодарен, за момента на реното (с чукче е горкото) карам с с някакво българско за ЛАДА вече година без никакви ядове, вече мисля да взема 2 такива и да ги "ашладисам" на един датчик на Хол. Само ме спира цената... 15 лева на едното. Ако някой има готова схема да си го направя сам.... а да трабито е на 12 волта...
"Я в Москве с киркой уран найду, при такой повышенной зарплате"
| |
|
Тема
|
Re: ако може схема??
[re: Диaн]
|
|
| Автор | lovech (Нерегистриран) |
| Публикувано | 10.11.10 21:46 |
|
|
az sym chuval che bobinite za elektronnoto zapalvane sa po razlichni,po-malki,moje bi tova ima znachenie
| |
|
Тема
|
Re: Електронно на Трабант
[re: 123]
|
|
| Автор |
swediq () |
| Публикувано | 18.02.11 08:39 |
|
|
Навярно проблема е в използването на неподходяща бобина. Те трябва да са с ниско съпротивление - от порядъка на 0,8ома, дори до 0,6ома. Ако са нормални бобини за класическо запалване, обикновено пробива някой от крайните транзистори, поради доста по-високото индуцирано обратно напрежение. Може да се ползва бобина от стар автомобил с транзисторно запалване, без значение на марката - ЗИЛ например.
Не сме хора за един ден!
| |
|
Тема
|
Re: Електронно на Трабант
[re: 123]
|
|
| Автор | Colo (Нерегистриран) |
| Публикувано | 26.04.11 15:22 |
|
|
| |
|
|
|
|