|
Тема
|
Проблем с мощността
|
|
Автор | Kaлoян (Нерегистриран) |
Публикувано | 14.03.05 16:42 |
|
Като тръгна, всичко си е наред. След 10-15 км мощността спада силно, като че ли остава на един цилиндър. Движи се неравномерно, на тласъци. Датчикът на горивото е в оранжевата област. От ауспуха се чуват детонации. При спускане, ако не подавам газ, двигателят шуми нормално. Но натисна ли газта, започва горната история. Едва се прибирам.
Следващият път историята се повтаря. Докато загрее, е добре. Така е от 2 седмици.
| |
Тема
|
Re: Проблем с мощността
[re: Kaлoян]
|
|
Автор | Rudy (Нерегистриран) |
Публикувано | 15.03.05 14:16 |
|
Имал съм подобни два случая и се e оказвало бобина.При загряване започват вътрешни пробиви и се губи бисокото напрежение.Това води до повишен разход и загуба на мощност.От време на време се появява искра и това кара колата да придърпва.Съществува и слаба вероятност да е пробив на гарнитурата,което води до проникване на охладителна течност в някой от цилиндрите.Тя не позволява запалване на съответния цилиндър,което също дава горните признаци.
| |
Тема
|
Благодаря
[re: Rudy]
|
|
Автор | Kaлoян (Нерегистриран) |
Публикувано | 16.03.05 10:14 |
|
Ще пробвам бобината. Не е охладителха течност, защото Трабанта е с въздушно.
| |
Тема
|
Re: Проблем с мощността
[re: Rudy]
|
|
Автор | newsted (Нерегистриран) |
Публикувано | 17.03.05 15:16 |
|
e hubavo i s bobinata kvo da se napravi shtoto i az imam podoben problem s trabaneca
| |
Тема
|
Твърдо...
[re: Kaлoян]
|
|
Автор |
Яceн (дърво) |
Публикувано | 18.03.05 01:30 |
|
проблем на запалителната система, по-вероятно бобина, по-малко вероятно - свещ. Ако е което си мисля, наистина остава на 1 цилиндър. Можеш да познаеш коя свещ ти къса нервите по температурата - тя ще е по-студена от другата, като покараш малко в лошия режим. Или е тя, или нейната бобина. В краен случай - кондензатора към съответната запалителна верига.
Е, ако си с електронно, може да се окаже някой транзистор.
При мен е обратното - едвам убеждавам втория цилиндър да заработи, отначало киха на 1 и после тръгва на 2, ама ме мързи да го дебъгвам, а като стане топло и може да се ръчка по колата, проблема изчезва.
there is no spoo^H^H^H^Hfork()
| |
Тема
|
Благодаря за напътствията...
[re: Яceн]
|
|
Автор | Kaлoян (Нерегистриран) |
Публикувано | 18.03.05 08:56 |
|
Днес след работа пак ме чака 15 км до вилата и както е топло (дано не вали) ще проведа процедурата по диагностициране - от датчика на електронното, до свещите. Пътят е доста натоварен и дано не закъсам след някой завой. Преди години имах такъв случай на Шипка. Как не ме отнесоха барбар с всички мукави...
| |
Тема
|
Намерих повредата.
[re: Kaлoян]
|
|
Автор | Kaлoян (Нерегистриран) |
Публикувано | 21.03.05 08:40 |
|
На жилата в гаража спокойно си разглобих трабанта и се оказа, че гарнитурата на цилиндровата глава е пробила. Смених я и сега ще видим как ще е. Програмистите имаме един лаф:"Откритата грешка не е тази, която търсиш".
| |
Тема
|
Re: Намерих повредата.
[re: Kaлoян]
|
|
Автор |
kalo76 (умен таралеж) |
Публикувано | 23.03.05 16:06 |
|
Абе ти освен адаш се оказа и в нашия бранш (програмист съм).
Остава да кажеш и коя зодия си и ще взема да се припозная.
Дай поне една разлика, че ще мислят колегите, че съм регнал 2 ника и правя трафик на форума
THE OLD CAR IS NOT A DEAD CAR!!! 
| |
Тема
|
Разлики ли?
[re: kalo76]
|
|
Автор | Kaлoян (Нерегистриран) |
Публикувано | 24.03.05 09:05 |
|
Водолей съм, работя в Ст.Загора, жена ми е от В.Търново.
e-mail: kbybg@yahoo.com.
Като дойдем в Търново, ще ти се обадя. Дано Хаинбоаз не го затворят пак, защото през Шипка не ми се пътува.
| |
Тема
|
Re: Разлики ли?
[re: Kaлoян]
|
|
Автор |
kalo76 (умен таралеж) |
Публикувано | 25.03.05 15:49 |
|
 
Аз съм Скорпион, разликата е налице ;)
kzdravkov@hotmail.com, 088/9945744.
Обади се и дано не съм на бачкане.
THE OLD CAR IS NOT A DEAD CAR!!! 
| |
|
|
|
|