Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 10:54 22.05.24 
Автомобили
   >> Трабант и Вартбург
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема Цилиндри и мощностнови  
Автор ®™™® (2stroke power)
Публикувано21.08.04 20:46



Как да разпиля изпускателя и смукателя за повече мощност?Горния или долния ръб на изпускателя и как точно смукателя?За трябанта става въпрос.А колко точно трябва да се запили главата за да се намали горивната камера и да се повиши компресията?

Never point a pistoll at a nigga cos you'll pull the trigger.


Тема Re: Полираненови [re: ®™™®]  
Автор Gemar (2 Fast 2 Stroke)
Публикувано21.08.04 21:25



Всмукателния колектор можеш и на ръка на да разпилиш както съм направил аз - с груба шкурка изравняваш грапавините по отливката и после с водна шкура 1200 или 2000 до огледална повърхност. Всмукателните канали в цилиндрите се полират на пясъкоструйна машина... също така и изпускателния колектор. Главите на 2Т двигателите не се пилят и не им се повишава компресията защото валът не понася високото натоварване в лагерите! Можеш единствено да полираш горивните камери пак на ръка с шкурките до огледалногладка повърхност. Не мога да кажа дали с това има подобрения и не разбирам, но си го обяснявам, че вълната се отразява в супергладка повърхност, а не в заводската грапава отливка.

Друго което можеш да направиш за повече мощност е да си почистиш и уплътниш добре гърнетата или ако си готов на компромис отностно силния шум - да останеш само с предно гърне (но задължително НЕ БЕЗ него). Хубава центровка и не на последно място - почисти си нагара от цилиндрите с газ за осветление, както съм го описал в една друга тема. Ако повишението на мощността на двигателя от гореспоменатите подобрения е спорно, то след почистване на нагара определено ще я усетиш!

Все пак животът е прекрасен, като се вземе в предвид безплатната обиколка около Слънцето

Редактирано от Gemar на 22.08.04 00:12.



Тема Re: Полираненови [re: Gemar]  
Автор ®™™® (2stroke power)
Публикувано21.08.04 22:40



нагара го изчистих и смених буталата,сегменти,биелни болтове и лагерите ролковите.

Never point a pistoll at a nigga cos you'll pull the trigger.


Тема Re: Полираненови [re: Gemar]  
Автор kalo76 (умен таралеж)
Публикувано30.08.04 14:03



Като стана въпрос за гърнета, я кажете добър и несложен начин да се почисти задното, че май като гледам оттам идват повечето проблеми с мощността.

THE OLD CAR IS NOT A DEAD CAR!!!


Тема Re: Полираненови [re: kalo76]  
Автор ®™™® (2stroke power)
Публикувано30.08.04 23:18



И аз така мисля.

Never point a pistoll at a nigga cos you'll pull the trigger.


Тема несложният начин...нови [re: kalo76]  
Автор ЯceнМодератор (дърво)
Публикувано31.08.04 10:18



излизаш на хубав път, газ до ламарините и поддържаш 90-100км/ч в продължение на 20км. Или си намираш много стръмно нагорнище, и пак газ до ламарините - 60 на 3-та. Ще пуши малко, и ще се откаже.

През студения сезон трябва повече зор.

Другия начин е да го свалиш и да го заровиш в жарава - според мен неикономично мероприятие, но хората го правят. Не съм убеден че помага и за дълготрайността на гърнето.

А повечето проблеми с мощността, освен в гранични случаи, идват от качеството на горивната смес, момента на запалване и износването на повърхностите на цилиндрите и сегментите.

there is no spoo^H^H^H^Hfork()


Тема Re: Цилиндри и мощностнови [re: ®™™®]  
Автор lvaka (луд фен)
Публикувано31.08.04 10:54



Един германец ми прати схемите за тунинг на двигателя на Вартбург 353 и там е описано какво,как и колко се доработва.Предполагам при трабанта процедурите са същите но с други размери,скоро мисля да се захващам да си правя двигател за "рейсинг" а по нататък ще взема едно учукано купе и ще му сложа мощния двигател.
Колкото до цилиндровата глава - принципно се пипа само ако си променял фазите,иначе само по лошо ще стане.



Тема Re: несложният начин...нови [re: Яceн]  
Автор kalo76 (умен таралеж)
Публикувано31.08.04 14:23



М-даааа...

Първият начин не даде резултат - не мога дори скоростта да постигна, а като го огледах (след основно външно почистване) цялото отново е омазано с мизерия откъм входния отвор - явно на пушека му е по-лесно да мине оттам, отколкото през гърнето. А и да не говорим, че тежи като умрял ци... ром, де

Мислех си дали вместо да се опитвам да му разопаковам шева да взема да изрежа с флекса един правоъгълен отвор на някоя от плоските страни, а после да заваря ламарина отгоре? Какво мислите по въпроса?

THE OLD CAR IS NOT A DEAD CAR!!!


Тема Re: несложният начин...нови [re: kalo76]  
Автор walkman™ (advanced lamer)
Публикувано31.08.04 19:26



Свали задното гърне, пъхни му 200 грама бензин и го запали.. ама надалеч, че много пуши... Като се загрее добре, почва да гори и маслото. Като угасне.. няма масло :)

Е, поне така ми казаха. Аз не съм го правил. Карам почти само градско, но на месец-месец и половина го натискам по начина на Ясен, и нямам никакви проблеми.

____________
Библия учить нас любить ближнего своего. Кама-сутра объясняет, как это делать.


Тема Ааа, ясна работата.нови [re: kalo76]  
Автор ЯceнМодератор (дърво)
Публикувано31.08.04 21:53



щом е омаслено задното гърне около тръбата в посока към двигателя, не го мъчи изобщо, при свалянето тръбичката ще се откачи. Изчакай го да се продъни и вземи ново.

there is no spoo^H^H^H^Hfork()



Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.