Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 02:18 18.06.24 
Автомобили
   >> Трабант и Вартбург
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема Цилиндри и мощност  
Автор ®™™® (2stroke power)
Публикувано21.08.04 20:46



Как да разпиля изпускателя и смукателя за повече мощност?Горния или долния ръб на изпускателя и как точно смукателя?За трябанта става въпрос.А колко точно трябва да се запили главата за да се намали горивната камера и да се повиши компресията?

Never point a pistoll at a nigga cos you'll pull the trigger.


Тема Re: Полираненови [re: ®™™®]  
Автор Gemar (2 Fast 2 Stroke)
Публикувано21.08.04 21:25



Всмукателния колектор можеш и на ръка на да разпилиш както съм направил аз - с груба шкурка изравняваш грапавините по отливката и после с водна шкура 1200 или 2000 до огледална повърхност. Всмукателните канали в цилиндрите се полират на пясъкоструйна машина... също така и изпускателния колектор. Главите на 2Т двигателите не се пилят и не им се повишава компресията защото валът не понася високото натоварване в лагерите! Можеш единствено да полираш горивните камери пак на ръка с шкурките до огледалногладка повърхност. Не мога да кажа дали с това има подобрения и не разбирам, но си го обяснявам, че вълната се отразява в супергладка повърхност, а не в заводската грапава отливка.

Друго което можеш да направиш за повече мощност е да си почистиш и уплътниш добре гърнетата или ако си готов на компромис отностно силния шум - да останеш само с предно гърне (но задължително НЕ БЕЗ него). Хубава центровка и не на последно място - почисти си нагара от цилиндрите с газ за осветление, както съм го описал в една друга тема. Ако повишението на мощността на двигателя от гореспоменатите подобрения е спорно, то след почистване на нагара определено ще я усетиш!

Все пак животът е прекрасен, като се вземе в предвид безплатната обиколка около Слънцето

Редактирано от Gemar на 22.08.04 00:12.



Тема Re: Полираненови [re: Gemar]  
Автор ®™™® (2stroke power)
Публикувано21.08.04 22:40



нагара го изчистих и смених буталата,сегменти,биелни болтове и лагерите ролковите.

Never point a pistoll at a nigga cos you'll pull the trigger.


Тема Re: Полираненови [re: Gemar]  
Автор kalo76 (умен таралеж)
Публикувано30.08.04 14:03



Като стана въпрос за гърнета, я кажете добър и несложен начин да се почисти задното, че май като гледам оттам идват повечето проблеми с мощността.

THE OLD CAR IS NOT A DEAD CAR!!!


Тема Re: Полираненови [re: kalo76]  
Автор ®™™® (2stroke power)
Публикувано30.08.04 23:18



И аз така мисля.

Never point a pistoll at a nigga cos you'll pull the trigger.


Тема несложният начин...нови [re: kalo76]  
Автор ЯceнМодератор (дърво)
Публикувано31.08.04 10:18



излизаш на хубав път, газ до ламарините и поддържаш 90-100км/ч в продължение на 20км. Или си намираш много стръмно нагорнище, и пак газ до ламарините - 60 на 3-та. Ще пуши малко, и ще се откаже.

През студения сезон трябва повече зор.

Другия начин е да го свалиш и да го заровиш в жарава - според мен неикономично мероприятие, но хората го правят. Не съм убеден че помага и за дълготрайността на гърнето.

А повечето проблеми с мощността, освен в гранични случаи, идват от качеството на горивната смес, момента на запалване и износването на повърхностите на цилиндрите и сегментите.

there is no spoo^H^H^H^Hfork()


Тема Re: Цилиндри и мощностнови [re: ®™™®]  
Автор lvaka (луд фен)
Публикувано31.08.04 10:54



Един германец ми прати схемите за тунинг на двигателя на Вартбург 353 и там е описано какво,как и колко се доработва.Предполагам при трабанта процедурите са същите но с други размери,скоро мисля да се захващам да си правя двигател за "рейсинг" а по нататък ще взема едно учукано купе и ще му сложа мощния двигател.
Колкото до цилиндровата глава - принципно се пипа само ако си променял фазите,иначе само по лошо ще стане.



Тема Re: несложният начин...нови [re: Яceн]  
Автор kalo76 (умен таралеж)
Публикувано31.08.04 14:23



М-даааа...

Първият начин не даде резултат - не мога дори скоростта да постигна, а като го огледах (след основно външно почистване) цялото отново е омазано с мизерия откъм входния отвор - явно на пушека му е по-лесно да мине оттам, отколкото през гърнето. А и да не говорим, че тежи като умрял ци... ром, де

Мислех си дали вместо да се опитвам да му разопаковам шева да взема да изрежа с флекса един правоъгълен отвор на някоя от плоските страни, а после да заваря ламарина отгоре? Какво мислите по въпроса?

THE OLD CAR IS NOT A DEAD CAR!!!


Тема Re: несложният начин...нови [re: kalo76]  
Автор walkman™ (advanced lamer)
Публикувано31.08.04 19:26



Свали задното гърне, пъхни му 200 грама бензин и го запали.. ама надалеч, че много пуши... Като се загрее добре, почва да гори и маслото. Като угасне.. няма масло :)

Е, поне така ми казаха. Аз не съм го правил. Карам почти само градско, но на месец-месец и половина го натискам по начина на Ясен, и нямам никакви проблеми.

____________
Библия учить нас любить ближнего своего. Кама-сутра объясняет, как это делать.


Тема Ааа, ясна работата.нови [re: kalo76]  
Автор ЯceнМодератор (дърво)
Публикувано31.08.04 21:53



щом е омаслено задното гърне около тръбата в посока към двигателя, не го мъчи изобщо, при свалянето тръбичката ще се откачи. Изчакай го да се продъни и вземи ново.

there is no spoo^H^H^H^Hfork()


Тема Re: Ааа, ясна работата.нови [re: Яceн]  
Автор kalo76 (умен таралеж)
Публикувано01.09.04 10:48



Май не се изразих правилно - омаслена е снадката точно преди задното гърне и поради насрещния вятър мизерията го обтича тотално. Но иначе ламарината е здрава, няма прогнило.

А към walkman - с 200 грама бензин в гърнето така хубаво ще го взривя, че от НСБОП даже ще дойдат да видят какво става. Виж ако е нафта е друго. Но силно ме съмнява ефекта - виждал съм всевъзможни извращения с гърнета, включително обгаряне с пърлачка докато светне цялото - без резултат.

Май ще рискувам едно гърне в името на изследователските цели

THE OLD CAR IS NOT A DEAD CAR!!!


Тема Re: Ааа, ясна работата.нови [re: kalo76]  
Автор lvaka (луд фен)
Публикувано01.09.04 11:48



И все пак най добрия начин си остава газ до ламарината за продължително време.



Тема Re: Ааа, ясна работата.нови [re: lvaka]  
Автор kalo76 (умен таралеж)
Публикувано01.09.04 13:11



Колко максимално (при читав трабант) се прави на различните скорости?

При мен са: I-20 км/ч, II-35 км/ч, III-60 км/ч и IV-85 км/ч, това по равното. В баир III и IV са трагедия. Ясно че нищо не е наред, ама поне да имам сравнение.

THE OLD CAR IS NOT A DEAD CAR!!!


Тема Re: Ааа, ясна работата.нови [re: kalo76]  
Автор lvaka (луд фен)
Публикувано01.09.04 13:47



Ето стойностите на добре вървящ двигател:

1-ва 40 км/ч

2-ра 75 км/ч

3-та 95 км/ч

4-та 120 км/ч



Тема Съвсем правилно си се изразил...нови [re: kalo76]  
Автор ЯceнМодератор (дърво)
Публикувано02.09.04 11:16



продънено е и това е.

there is no spoo^H^H^H^Hfork()


Тема Re: nai pravilnia na4in...нови [re: walkman™]  
АвторTooSexY (Нерегистриран)
Публикувано18.09.04 00:34



Zdraveite ako moga da dam mnenie po vaprosa s otpushvaneto na gurnetata ...ta az sum mehanik i ot li4en opit moga da kaja 4e gurne se otpushva s oksijen kato se nagriava na ne prekaleno visoka temperatura do momenta v koito zapo4ne da prozira tenekiata na nagriatoto miasto ..procedurata se povtaria po cialata plosht na gaurneto ta i po trubite ako shtete ...no nai vajno e da se pravi ot profesionalen oksijenist zashtoto e mnogo malka granicata m/u nagriavaneto do bialo i topeneto na metala... tova si ostava nai pravilnia na4in za otpushvane ...USPEH :)



Тема Re: Ааа, ясна работата.нови [re: lvaka]  
Автор6O1s (Нерегистриран)
Публикувано02.11.04 22:24



da ama tezi stoinosti za parva vtora i t.n sa za 4isto nov dvigatel .Na parva 40km/h ta tova si e rekard



Тема Re: Ааа, ясна работата.нови [re: 6O1s]  
Автор lvaka (луд фен)
Публикувано02.11.04 23:18



Стойностите са за двигател на над 80 000 км с разбит среден лагер,но адски вървящ.Данните са от трабант с електронно запалване.На нов двигател тези скорости ще бъдат доста по ниски от гореописаните.



Тема Re: Данните са от...нови [re: 6O1s]  
Автор Gemar (2 Fast 2 Stroke)
Публикувано12.11.04 05:49



...моя трабант на над 90 000км, с разбит среден лагер. Но за 40 на 1-ва не те съветвам да експериментираш... над 6000 RPM са и това е пагубно за двигателя.

Все пак животът е прекрасен, като се вземе в предвид безплатната обиколка около Слънцето


Тема Re: Данните са от...нови [re: Gemar]  
Автор kalo76 (умен таралеж)
Публикувано12.11.04 12:36



Във връзка с предишен твой постинг за оставане само с предно гърне:

Онзи ден се скъса едното ухо на задното гърне и за да не се влачи по земята се наложи да го сваля заедно с дългата тръба. В следствие на тази операция звукът наподоби бегачка, изцедена на максимум, ускорението стана несравнимо, само че така и не разбрах каква макс. скорост може да се развие при тези условия - при изминаване само на 300-400 метра (а при форсаж не повече от 150 м.) двигателя заглъхва и аха - да угасне.
Предполагам, че от липсата на задното гърне и съответно някаква спирачка за излитащите газове, бензинът тече като река през цилиндрите и изпразва карба за секунди.

Както и да е, това не си е начин за каране.

THE OLD CAR IS NOT A DEAD CAR!!!


Тема Re: Данните са от...нови [re: kalo76]  
Автор lvaka (луд фен)
Публикувано12.11.04 16:30



Ако след предното гърне изкараш права тръба до отзад ще избегнеш загубата на мощност на високите обороти.Иначе аз съм твърдо за махането на задното гърне.Колкото до максималната скорост която може да достигне - ако не махнеш успокоителя на въздушни филтър ще се повиши някъде с 5-7км/ч а ако го махмеш с 10-12.



Тема Re: Ааа, ясна работата.нови [re: lvaka]  
Автор Mapтo (машината)
Публикувано15.11.04 13:38



WOW, за моя ли говориш



Тема Re: Ааа, ясна работата.нови [re: Mapтo]  
Автор lvaka (луд фен)
Публикувано15.11.04 16:52



Мда, признавам си хвана ме.




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.