Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 21:01 15.07.25 
Автомобили
   >> Трабант и Вартбург
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема Палене на студен двигателнови  
Автор Tpaби (601S)
Публикувано23.01.04 18:22



Колеги, май имам проблем. Откакто тази зима паднаха температурите под нулата машината сутрин малко се замисля преди да запали. Когато е около и над 0 градуса паля само с чукване на ключа. Като застудя повече нещата малко се промениха. Естествено, пали от първия път, но трябва да се върти на стартер около 4 - 5 секунди. Смукача е напълно издърпан. Когато я гася за по-дълго също я гася със смукач. Веднъж загрее ли пали само от чукване, но като изстине повече (след около 2 часа) пак си трябва повечко въртене. Още не съм сигурен, че това е проблем и не съм пипал нищо по колата. Вашите коли как палят в тези температури? Ако мислите, че имам проблем, приемам всякакви предложения. Ако нямам, ще се радвам да ми го кажете.
Акумулатора ми е добре зареден, сравнително нов (под 2 години). Стартера също върти без проблеми.


'87 601S

Тема Re: И при мен е таканови [re: Tpaби]  
Автор Gemar (Illegal User)
Публикувано23.01.04 18:42



Точно преди малко споделях с Ivaka, че откакто застудя и аз паля трудно. Но не съм убеден, че това е нормално.


Сигнатурата ще ми е 601s
Пък може и без нея


Тема Re: Палене на студен двигателнови [re: Tpaби]  
АвторSwediq (Нерегистриран)
Публикувано23.01.04 19:04



Преди години се наложи при много ниски температури (до -19) градуса да се придвижвам на около 2 км сутрин и вечер. Какво установих? Ако вечерта пообиколя квартала, преди да изгася на смукач - сутринта няма проблем с паленето. Пали за около 2 сек. Ако обаче двигателя не е загрял и го изгася, сутринта действително пали след 4-5 сек. въртене. През зимата винаги го гася на смукач, като ако двигателя е загрял, като опъна смукача и той гасне. Ако не е загрял достатъчно, не гасне и тогав го оставям да поработи 3-4 сек на смукач и го гася от контактния ключ.
А сега малко теория(един приятел ме светна)...
За паленето при ниски температури е изключително важно наличието на леки фракции в бензина. При гасене на смукач картера на двигателя се напълва с богата смес, от която поради високата температура на двигателя се отделят леките фракции. Те си остават в картера и при последващо палене влизат първи в цилиндрите - паленето е осигурено достатъчно бързо. Ако изгасим нормално, в картера остава бедна (нормална) горивна смес, в която леките фракции са недостатъчни за първоначално палене и трябва тепърва да се образуват в карбуратора. Това изисква време и въртене със стартера.
В заключение - гасете на смукач през зимата и щом пали за 3-4 сек., значи е добре...
Абе я да питам - обръщате ли тръбата на въздушния филтър надолу? Също е много важно...



Тема Re: И при мен е таканови [re: Gemar]  
Автор Tpaби (601S)
Публикувано23.01.04 19:04



Аз също не мисля, че е нормално, защото досега нямам спомен да е палила така колата. Иначе не бих казал, че е трудно. Просто върти малко повече от нормалното за Трабант. Я си купи дизел '86 набор да видиш трудно палене. Малко се отплесвам от темата, ама имам един комшия дето сутрин какви ритуали прави... То не са кофи с вряла вода, не са спрейове за лесен старт, подгряване, въртене докато падне акумулатора и накрая вика някой да го дърпа. Така е всяка сутрин от ноември месец Та на фона на това нашите трабанти са направо кибрит


'87 601S

Тема Re: Палене на студен двигателнови [re: Swediq]  
Автор Tpaби (601S)
Публикувано23.01.04 19:14



Swediq, това с тръбата не вярвам да има човек с Трабант, който да не го знае За гасенето на смукач съм абсолютно съгласен с всичко казано от теб. Поради същите причини и аз го гася на смукач през всички сезони с изключение на лятото. Когато е загрял наистина гасне, когато смукача се изтегли докрай. Когато не е загрял не гасне и аз изтеглям смукача, след което гася от ключа. Ще пробвам да го оставя, когато е студен да поработи на смукач, за да видя какво ще стане.


'87 601S

Тема Re: Палене на студен двигателнови [re: Tpaби]  
Автор 353W (Xans maniak)
Публикувано23.01.04 22:09



Vie se vaikate 4e vartite 4-5sek. a az kakvo da kaja kato sytrinta vartqx 2 minyti.



Тема Re: Палене на студен двигателнови [re: 353W]  
Автор Tpaби (601S)
Публикувано23.01.04 22:32



Ти очевидно имаш проблем Докато при нас още не е съвсем сигурно. Просто 5 секунди на стартер ми се виждат твърде много за Трабант, въпреки че е -10 градуса. Минали зими не си спомням да е правил така, пък сигурно и тогава температурите са били подобни. За момента май няма да го пипам, че е много студено за работа. Ще му сипя някаква добавка, може да оправи нещата ако проблема е с карбуратора. Ако не е, здраве да е


'87 601S

Тема Re: Палене на студен двигателнови [re: Tpaби]  
Автор lvaka (луд фен)
Публикувано23.01.04 23:55



Според мен при доста ниски температури (около и под -10 градуса) е нормално да въртиш 4-5 секунди докато запали.И на мен ми се е случвал,много рядко но се е случвало.Не виждам повод за притеснение,ако вземе да пали бая трудно и въртите докато ви падне акумулатора,тогава имате проблем.



Тема Аналогичен проблем - решениенови [re: lvaka]  
Автор;-) (Нерегистриран)
Публикувано24.01.04 10:36



Понеже си зазимих Трабито - за да си го пазя естествено - карам една Панда. Та в момента в който паднаха температурите и тя отказа да пали. Палех само с дърпане и цилиндър по цилиндър. Щом загрее - проблеми никакви.
Оказа се, че две свещи не работят като хората. Смених кабели и свещи и всичко се оправи. Провери и тази вероятност. Откога не си си проверил тези два атрибута?



Тема Re: Аналогичен проблем - решение [re: ;-)]  
Автор lvaka (луд фен)
Публикувано24.01.04 14:13



Ако въпроса е към мен - в момента и трите ми свещи са яко клеясали,имам избило чукче и една пробита лула,и двигателя пак пали при минус 5-6 градуса и работи на празен ход без смукач.Ама в момента в който подкарам колата ще сменя чукчета,лули и кабели и свещи.




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.