Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 06:16 01.11.24 
Автомобили
   >> Трабант и Вартбург
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
Тема Ya kajete za 5-te milimetraнови  
АвторToxicant (Нерегистриран)
Публикувано05.10.02 19:41



Kolegi ya kejete za centrovkata. Po specialno za 5-te milimetra predi GMT.Kakvi sa razlikite?



Тема малко са разликитенови [re: Toxicant]  
Автор ЯceнМодератор (дърво)
Публикувано07.10.02 19:15



вече не може да се намери почти никъде бензин А86, а със другите това е добра настройка, особено ако трабанта се кара предимно във високи обороти.

Пролетта е дяволски далече............


Тема Re: малко са разликитенови [re: Яceн]  
Автор Дъмбo83 ("Systezatela")
Публикувано10.10.02 10:38



Hi abe da wi pitam 5 mm ne e li mnojko za izprewarwane na zapalwaneto, to werno 4e se prawi pri otworeni tejesti na centrobejniq regulator ama wse pak...? Az pone znam 4e trqbwa da e 4 mm, no ne znam to4no za koj benzin???



Тема 5мм са оптималното....нови [re: Дъмбo83]  
Автор ЯceнМодератор (дърво)
Публикувано10.10.02 11:28



за октаново число 95 и за варианта с компресия 7.8

4мм е за под 91-92
а за бензин А86 май най-добре е на 3.5 мм
колкото до тежестите, те при работа са винаги разтворени, свиват се само при празен ход

Пролетта е дяволски далече............


Тема Re: 5мм са оптималното....нови [re: Яceн]  
Автор walkman (ами...)
Публикувано16.10.02 02:52



Добре, де.. аз вече се обърках.. Последно - коя е най-добрата центровка? Имам предвид Трабант 601 от 1987 година, с електронно запалване, за бензин 92 или 95? И в какво точно е разликата?

А, да.. И за горе-долу нормално каране....

_______________________
What is now proved was once only imagination.

Редактирано от walkman на 16.10.02 02:54.



Тема в буквара пише -нови [re: walkman]  
Автор ЯceнМодератор (дърво)
Публикувано16.10.02 21:04



трабант с електронно запалване се центрова на 3 мм преди ГМТ. Дали причината са различните бензини от едно време, или оригиналното електронно запалване има нещо повече от това което има в моето (оригинално не съм виждал до сега) не знам, но за бензини 91-92 оптимума се е утвърдил на 4 мм и така правят по всички сервизи. 5 мм вече леко прозвънва в някои режими, като премества областите на максимален въртящ момент и максимална мощност към по-високи честоти на въртене. За тази настройка октаново число 95 е по-добре, максималния въртящ момент е същия, а максималната мощност - малко по-голяма, подходящо е за постоянно каране във висок режим. По-нататъшно повишаване на изпреварването е безполезно, а вероятно и вредно за двигателя независимо от бензина и режима на експлоатация.

Пролетта е дяволски далече............


Тема Re: в буквара пише -нови [re: Яceн]  
Автор walkman (ами...)
Публикувано17.10.02 02:48



А защо на някои места пишат, че 1-ви и 2-ри цилиндър се настройват на различно изпреварване? Ако не се лъжа, се цитираха 3 и 4 милиметра, но не помня кой цилиндър - колко.

_______________________
What is now proved was once only imagination.


Тема Re: в буквара пише -нови [re: walkman]  
Автор asahi (познат от преди)
Публикувано17.10.02 15:45



Това се прави при двигатели с последния модел карбуратор. Моторът върви по-меко и равномерно. Относно max. мощност нямам наблюдение да се повишава при такава настройка.

Не се сърдете на Дир-аджиите. Толкова могат.


Тема не е за последниянови [re: asahi]  
Автор ЯceнМодератор (дърво)
Публикувано17.10.02 21:27



там са 3/3, защото той дава бедна смес

това е за предпоследния и за чукчета

Пролетта е дяволски далече............


Тема Re: не е за последниянови [re: Яceн]  
Автор mitkosot (непознат)
Публикувано24.11.02 01:24



Не изкам да задължавм никого с това мнение но на един двигател донесен от Германия ,долу където са чукчетата на капачката беше написано следното:
растоянето м/у чукчето и наковалната е0,4мм
1-ви-4мм +-0,4
2-ри-3,5мм +-0,4
растоянието на електрода на свещтите-0,6мм лятото и 0,5мм зимата
Аз лично го правех на моя трабант и вървеше като ''пушка''




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.