|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
Тема
|
Ya kajete za 5-te milimetra
|
|
Автор | Toxicant (Нерегистриран) |
Публикувано | 05.10.02 19:41 |
|
Kolegi ya kejete za centrovkata. Po specialno za 5-te milimetra predi GMT.Kakvi sa razlikite?
| |
Тема
|
малко са разликите
[re: Toxicant]
|
|
Автор |
Яceн (дърво) |
Публикувано | 07.10.02 19:15 |
|
вече не може да се намери почти никъде бензин А86, а със другите това е добра настройка, особено ако трабанта се кара предимно във високи обороти.
Пролетта е дяволски далече............
| |
Тема
|
Re: малко са разликите
[re: Яceн]
|
|
Автор |
Дъмбo83 ("Systezatela") |
Публикувано | 10.10.02 10:38 |
|
Hi abe da wi pitam 5 mm ne e li mnojko za izprewarwane na zapalwaneto, to werno 4e se prawi pri otworeni tejesti na centrobejniq regulator ama wse pak...? Az pone znam 4e trqbwa da e 4 mm, no ne znam to4no za koj benzin???
| |
Тема
|
5мм са оптималното....
[re: Дъмбo83]
|
|
Автор |
Яceн (дърво) |
Публикувано | 10.10.02 11:28 |
|
за октаново число 95 и за варианта с компресия 7.8
4мм е за под 91-92
а за бензин А86 май най-добре е на 3.5 мм
колкото до тежестите, те при работа са винаги разтворени, свиват се само при празен ход
Пролетта е дяволски далече............
| |
Тема
|
Re: 5мм са оптималното....
[re: Яceн]
|
|
Автор |
walkman (ами...) |
Публикувано | 16.10.02 02:52 |
|
Добре, де.. аз вече се обърках.. Последно - коя е най-добрата центровка? Имам предвид Трабант 601 от 1987 година, с електронно запалване, за бензин 92 или 95? И в какво точно е разликата?
А, да.. И за горе-долу нормално каране....
_______________________
What is now proved was once only imagination.Редактирано от walkman на 16.10.02 02:54.
| |
Тема
|
в буквара пише -
[re: walkman]
|
|
Автор |
Яceн (дърво) |
Публикувано | 16.10.02 21:04 |
|
трабант с електронно запалване се центрова на 3 мм преди ГМТ. Дали причината са различните бензини от едно време, или оригиналното електронно запалване има нещо повече от това което има в моето (оригинално не съм виждал до сега) не знам, но за бензини 91-92 оптимума се е утвърдил на 4 мм и така правят по всички сервизи. 5 мм вече леко прозвънва в някои режими, като премества областите на максимален въртящ момент и максимална мощност към по-високи честоти на въртене. За тази настройка октаново число 95 е по-добре, максималния въртящ момент е същия, а максималната мощност - малко по-голяма, подходящо е за постоянно каране във висок режим. По-нататъшно повишаване на изпреварването е безполезно, а вероятно и вредно за двигателя независимо от бензина и режима на експлоатация.
Пролетта е дяволски далече............
| |
Тема
|
Re: в буквара пише -
[re: Яceн]
|
|
Автор |
walkman (ами...) |
Публикувано | 17.10.02 02:48 |
|
А защо на някои места пишат, че 1-ви и 2-ри цилиндър се настройват на различно изпреварване? Ако не се лъжа, се цитираха 3 и 4 милиметра, но не помня кой цилиндър - колко.
_______________________
What is now proved was once only imagination.
| |
Тема
|
Re: в буквара пише -
[re: walkman]
|
|
Автор |
asahi (познат от преди) |
Публикувано | 17.10.02 15:45 |
|
Това се прави при двигатели с последния модел карбуратор. Моторът върви по-меко и равномерно. Относно max. мощност нямам наблюдение да се повишава при такава настройка.
Не се сърдете на Дир-аджиите. Толкова могат.
| |
Тема
|
не е за последния
[re: asahi]
|
|
Автор |
Яceн (дърво) |
Публикувано | 17.10.02 21:27 |
|
там са 3/3, защото той дава бедна смес
това е за предпоследния и за чукчета
Пролетта е дяволски далече............
| |
Тема
|
Re: не е за последния
[re: Яceн]
|
|
Автор |
mitkosot (непознат) |
Публикувано | 24.11.02 01:24 |
|
Не изкам да задължавм никого с това мнение но на един двигател донесен от Германия ,долу където са чукчетата на капачката беше написано следното:
растоянето м/у чукчето и наковалната е0,4мм
1-ви-4мм +-0,4
2-ри-3,5мм +-0,4
растоянието на електрода на свещтите-0,6мм лятото и 0,5мм зимата
Аз лично го правех на моя трабант и вървеше като ''пушка''
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
|
|
|