|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
Тема
|
ЗАЩО ТРАБИ Е МАНИАШКА КОЛА И БОКЛУК ОТ КЛАСА
|
|
Автор | BONl (Нерегистриран) |
Публикувано | 11.09.01 13:12 |
|
КАТО БИВШ СОБСТВЕНИК НА ВАРТБУРГ,МНОГО ОТ МОИТЕ ПРИЯТЕЛИ МИСЛЕХА
ЧЕ СЪМ ПРИВЪРЖЕНИК И НА ТРАБАНТ.ВИНАГИ СЪМ ДАВАЛ НЯКОЛКО ОСНОВАТЕЛНИ ПРИЧИНИ ЗА ОМРАЗАТА МИ КЪМ ТАЗИ МАРКА:
1. МОИ ПОЗНАТИ ,МЪЖ И ЖЕНА, КАТАСТРОФИРАХА С ТРАБАНТА СИ С 50 КМ/Ч И УМРЯХА НА МЯСТО, ЗАЩОТО ТЪПИЯ КАШОН СЕ СГЪНА НА ЧЕТИРИ ОТ ЕДИН НИЩО И НИКАКЪВ УДАР.
2. БЕЗ ДА Е ОСОБЕНО ИКОНОМИЧЕН СЪС СВОИТЕ 600КУБ.СМ. ТРАБАНТА НЕ МОЖЕ ДА ВДИГНЕ ПОВЕЧЕ ОТ 100КМ И МОЖЕШ ДА СИ СКЪСАШ НЕРВИТЕ ДОКАТО СТИГНЕШ ДО НЯКЪДЕ.
3.ВОЗИ ТОЛКОВА ТВЪРДО,ЧЕ БУКВАЛНО ТИ СКАПВА ОРГАНИТЕ ОТ ДРУСАНЕ.
4. ЛЯТОТО ЗАГРЯВА.
5.ЗИМАТА НЯМА ПАРНО И АКО Е МНОГО СТУДЕНО - 100% СИ БОЛЕН,А ОСВЕН
ТОВА НЕ МОЖЕШ ДА СИ РАЗМРАЗИШ СТЪКЛОТО.
6.АКО ВСЕ ПАК НЕ Е МНОГО СТУДЕНО И ИЗМИСЛЕНАТА МУ СИСТЕМА ЗА ОТОПЛЕНИЕ,КОЯТО ВЗИМА ТОПЛИНА ОТ ГЪРНЕТО,ПРОРАБОТИ,ВЕРОЯТНОСТТА
ДА ВКАРА ОТРАБОТЕНИ ГАЗОВЕ Е ДОСТА ГОЛЯМА.
7.ПОДА МУ Е ВИСОК И Е АДСКИ НЕУДОБНО ДА СЕДИШ И ДА ШОФИРАШ АКО СИ
ПО-ВИСОК ОТ 1,80М.
8.ВЪПРЕКИ,ЧЕ ПОДДРЪЖКАТА Е ЛЕКА ,ЧАСТИТЕ ВЪОБЩЕ НЕ СА ЕВТИНИ.
9.ИМА РЕДОВНО НУЖДА ОТ ЦЕНТРОВКА (АКО НЕ Е С ЕЛЕКТРОННО)
10. МНОГО Е НЕСТАБИЛЕН ПРИ СТРАНИЧЕН ВЯТЪР.
11. ДА НЕ ГОВОРИМ ПРИ ОСТЪР ЗАВОЙ - ОБРЪЩА СЕ КАТО ЦИГАРЕНА КУТИЯ И
ТИ СМАЧКВА ГЛАВАТА.
12.40 ГОДИНИ ПРОИЗВОДСТВО 0% РАЗВИТИЕ.
13. МНОГО ДРУГИ ДРЕБНИ НЕЩА.
ЕВРОПЕЙСКОТО АВТОМОБИЛОСТРОЕНЕ ПОЗНАВА МНОГО ЕВТИНИ МАЛОЛИТРАЖНИ КОЛИ,НАПРАВЕНИ ЗА НАРОДА,ПРИ КОИТО ПОВЕЧЕТО ОТ
ТЕЗИ НЕДОСТАТЪЦИ ЛИПСВАТ.
ДОКАЗАНИ ЛИДЕРИ В ТОВА ОТНОШЕНИЕ СА ФИАТ,РЕНО,ПЕЖО И Т.Н.
СЕГА ЩЕ ВИ КАЖА ЗАЩО ТРАБАНТ Е ЛЕГЕНДА НА ЗАПАД В МОМЕНТА:
- ЗАЩОТО ОЛИЦЕТВОРЯВА НАЙ-ГОЛЯМОТО ПАДЕНИЕ В СВЕТОВНОТО АВТОМО-
БИЛОСТРОЕНЕ ЗА ВСИЧКИ ВРЕМЕНА.
- ЗАЩОТО ОЛИЦЕТВОРЯВА ЛИПСАТА НА ВСЯКАКВО РАЗВИТИЕ ПО ВРЕМЕ НА
СОЦИАЛИСТИЧЕСКИЯ СТРОЙ И ОГРОМНАТА РАЗЛИКА МЕЖДУ ИЗТОЧНА И ЗАПАДНА ГЕРМАНИЯ.
- ЗАЩОТО Е ИНТЕРЕСНО ЗА ВСЕКИ КОЛЕКЦИОНЕР ОСВЕН ВЪРХА - ФЕРАРИ ИЛИ
ПОРШЕ, ДА ИМА И ДЪНОТО - ТРАБАНТ.
- ЗАЩОТО Е ОЛИЦЕТВОРЕНИЕ И СИМВОЛ НА ГЛУПОСТТА.
ЗАДАВАЛИ ЛИ СТЕ СИ ВЪПРОСА ЗАЩО РУСКИТЕ КОЛИ СЕ СЛАВЕХА КАТО НАЙ-ДОБРИ В ИЗТОЧНИЯ БЛОК?ЛАДИТЕ БЯХА НАЙ-ДОБРИ ,ЗАЩОТО НЕ БЯХА СОБСТВЕНА РАЗРАБОТКА НА РУСНАЦИТЕ,А БЯХА ФИАТИ...
ТОВА ИСКАХ ДА ВИ КАЖА И НЕ МИ СЕ СЪРДЕТЕ,НЯМАМ ЛОШИ ЧУВСТВА КЪМ НИКОЙ ОТ ВАС.
| |
Тема
|
Re: ЗАЩО ТРАБИ Е МАНИАШКА КОЛА И БОКЛУК ОТ КЛАСА
[re: BONl]
|
|
Автор |
Spidercho (Audi Entusiast) |
Публикувано | 11.09.01 13:37 |
|
Жалко за познатите ти и за останалите стотици загинали заради кашоните, в които са се возели, а не заради лудешко каране на спортен автомобил.
Trabant не е автомобил, а возило. Наистина не разбирам тези, които се опитват да го изкарат някакво техническо постижение. Да си фен е чудесно. И аз съм фен. Но не смятам, че съм загубил представа за реалността.
Vorsprung durch Technik Редактирано от Spidercho на 11.09.01 18:51.
| |
Тема
|
Re: ЗАЩО ТРАБИ Е МАНИАШКА КОЛА И БОКЛУК ОТ КЛАСА
[re: BONl]
|
|
Автор |
Mravoiad () |
Публикувано | 11.09.01 17:52 |
|
Съгласен съм с теб,но не мога да се съглася само за това че руските коли бяха най-добрите.Това наречено Москвич,ЗАЗ и Волга е беля в къщи.Ладата имаше просто голяма слава.Но имаше и автомобили като Булгар-Рено(8,10,Алпин),които за съжаление бяха спряни от производство по чисто политически причини.
Дачията си беше чист боклук.Заставите и Шкодите баха доста читави.За Татрата нищо не мога да кажа.Виждал съм само два пъти.
Карал съм Трабант,много му се кефех и много простотии съм правил с него.
Траби е маниашка кола, но за съжаление не е автомобил.
| |
Тема
|
Re: ЗАЩО ТРАБИ Е МАНИАШКА КОЛА И БОКЛУК ОТ КЛАСА
[re: Mravoiad]
|
|
Автор | BONl (Нерегистриран) |
Публикувано | 11.09.01 18:13 |
|
ЗА BULGARRENO СЪМ СЪГЛАСЕН, НО ТОВА ВСЕ ПАК СИ Е РЕНО И Е ФРЕНСКА
КОЛА ЗА ТОВА Е ДОБРА.ЗАСТАВАТА Е ФИАТ128,ИМАХ GT55 НА ДВИГАТЕЛЯ СИ
ПИШЕ 128А.,А И ФОРМАТА Е 1:1.,ТАКА ЧЕ ТОВА Е ФИАТ.ШКОДАТА НИКОГА
НЕ СЪМ Я ХАРЕСВАЛ ОСОБЕНО.ЛОШО Е БАЛАНСИРАНА И МНОГО НОСИ НА
СНЯГ И ЛЕД.ПЪРВАТА МИ КОЛА БЕШЕ ВАРТБУРГ И БЯХ МНОГО ДОВОЛЕН ОТ
НЕЯ.НЯМА НИЩО ОБЩО С ТРАБАНТ,ЕДИНСТВЕНО ТОВА ЧЕ ДВИГАТЕЛЯТ Е
ДВУТАКТОВ.
ЗНАЕТЕ ЛИ,ЧЕ ОТ 1967 ДО 1969 В БЪЛГАРИЯ СЕ ПРАВИ ФИАТ 124 ?
СЛЕД КАТО РУСНАЦИТЕ ВЗЕХА ЛИЦЕНЗА И ЗАПОЧНАХА ВАЗ 2101 ,ФИАТ124
СПРЯ ДА СЕ ПРОИЗВЕЖДА У НАС.ПО ТОВА ВРЕМЕ У НАС СЕ ПРОИЗВЕЖДАТ
ОЩЕ И ФИАТ850,ФИАТ850 СПОРТ - ПОСЛЕДНАТА Е НАИСТИНА МАНИАШКА КОЛА.
| |
Тема
|
Re: ЗАЩО ТРАБИ Е МАНИАШКА КОЛА И БОКЛУК ОТ КЛАСА
[re: BONl]
|
|
Автор |
Mravoiad () |
Публикувано | 12.09.01 10:45 |
|
За FIAT знам че е произвеждан у нас.За съжаление бройките са били доста ограничени.Това за Шкодата че се носи е вярно, но е характерно за повечето автомобили със заден двигател,включително FIAT 850,850 Sport.Карал съм две Шкоди- 100S и 105L.Като им хванеш начина на каране нямаш никакъв проблем.Същото беше и с FIAT 850 Sport на един приятел.
Мисля обаче че тази тема която подхванахме с теб трябво да я преместим някъде другаде.Трабантаджиите ще ни се сърдят.
| |
Тема
|
Re: ЗАЩО ТРАБИ Е МАНИАШКА КОЛА И БОКЛУК ОТ КЛАСА
[re: Mravoiad]
|
|
Автор | BONl (Нерегистриран) |
Публикувано | 12.09.01 11:00 |
|
МИ ТЕ ТРАБАНТАДЖИИТЕ НЕЩО МАЙ СЕ УМЪЛЧАХА...
| |
Тема
|
Re: ЗАЩО ТРАБИ Е МАНИАШКА КОЛА И БОКЛУК ОТ КЛАСА
[re: BONl]
|
|
Автор |
Mravoiad () |
Публикувано | 12.09.01 11:36 |
|
Не само те.
Май всички зяпат US простотии.
| |
Тема
|
За много неща си прав......
[re: BONl]
|
|
Автор |
Яceн (дърво) |
Публикувано | 12.09.01 12:26 |
|
Няма съмнение, че за повечето хора не е подходящ автомобил. Едва ли има "пазарна" ниша за повече от 5000 Трабанта в родината ни, въпреки че в момента са много повече просто като заварено положение.
Всяка една особеност обаче може да е предимство или недостатък в зависимост от ситуацията - нестабилният от вятър Трабант по същите причини е стабилен на лед и киша - и същото може да се каже за ред съвременни автомобили.
Т.е. няма проблеми да ругаеш някого, ако ти опушва пътуването и не можеш да го изпревариш на някой баир, но повечето тук не сме от тези безхаберници.
...пазете дърветата, не са ваши...
| |
Тема
|
Re: За много неща си прав......
[re: Яceн]
|
|
Автор | BONl (Нерегистриран) |
Публикувано | 12.09.01 13:01 |
|
КАКТО ВИЖДАШ АЗ НИКОГО НЕ РУГАЯ.ПРОСТО ИЗЛАГАМ ЛОГИЧНИ ДОВОДИ.
А ЗА СТАБИЛНОСТТА НА ЛЕД И КИША...ВСИЧКИ КОЛИ С ПРЕДНО ПРЕДАВАНЕ СА
СТАБИЛНИ НА ЛЕД И КИША. И КОЛКОТО СА ПО-ТЕЖКИ,ТОЛКОВА СА ПО-СТАБИЛНИ.ТАКА ЧЕ В ТОВА ОТНОШЕНИЕ ТРАБАНТА Е НАЙ НЕСТАБИЛНАТА КОЛА
НА ЛЕД И КИША ОТ ВСИЧКИ КОЛИ С ПРЕДНО ПРЕДАВАНЕ.НЕ СТИГА ЧЕ МУ Е
МНОГО ЛЕКО КУПЕТО АМИ И ДВИГАТЕЛЯ Е МНОГО ЛЕК И НЕ ТЕЖИ ДОСТАТЪЧНО
НА ПРЕДНИЯ МОСТ,ТАКА ЧЕ СЕ ПЪРЗАЛЯ МНОГО ПО-ЛЕСНО ОТ КОЯТО И ДА Е
ДРУГА МАЛОЛИТРАЖКА В ТОЗИ КЛАС.
| |
Тема
|
Re: ЗАЩО ТРАБИ - ли???
[re: BONl]
|
|
Автор |
Eva* (и пак тя) |
Публикувано | 12.09.01 16:28 |
|
Леле..., да не съм ти насреща... с "Трабанта"!!!
Да си винаги във форма е предимство...
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
|
|
|