Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 17:14 21.06.24 
Автомобили
   >> Трабант и Вартбург
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
Тема ЗАЩО ТРАБИ Е МАНИАШКА КОЛА И БОКЛУК ОТ КЛАСАнови  
АвторBONl (Нерегистриран)
Публикувано11.09.01 13:12



КАТО БИВШ СОБСТВЕНИК НА ВАРТБУРГ,МНОГО ОТ МОИТЕ ПРИЯТЕЛИ МИСЛЕХА
ЧЕ СЪМ ПРИВЪРЖЕНИК И НА ТРАБАНТ.ВИНАГИ СЪМ ДАВАЛ НЯКОЛКО ОСНОВАТЕЛНИ ПРИЧИНИ ЗА ОМРАЗАТА МИ КЪМ ТАЗИ МАРКА:
1. МОИ ПОЗНАТИ ,МЪЖ И ЖЕНА, КАТАСТРОФИРАХА С ТРАБАНТА СИ С 50 КМ/Ч И УМРЯХА НА МЯСТО, ЗАЩОТО ТЪПИЯ КАШОН СЕ СГЪНА НА ЧЕТИРИ ОТ ЕДИН НИЩО И НИКАКЪВ УДАР.
2. БЕЗ ДА Е ОСОБЕНО ИКОНОМИЧЕН СЪС СВОИТЕ 600КУБ.СМ. ТРАБАНТА НЕ МОЖЕ ДА ВДИГНЕ ПОВЕЧЕ ОТ 100КМ И МОЖЕШ ДА СИ СКЪСАШ НЕРВИТЕ ДОКАТО СТИГНЕШ ДО НЯКЪДЕ.
3.ВОЗИ ТОЛКОВА ТВЪРДО,ЧЕ БУКВАЛНО ТИ СКАПВА ОРГАНИТЕ ОТ ДРУСАНЕ.
4. ЛЯТОТО ЗАГРЯВА.
5.ЗИМАТА НЯМА ПАРНО И АКО Е МНОГО СТУДЕНО - 100% СИ БОЛЕН,А ОСВЕН
ТОВА НЕ МОЖЕШ ДА СИ РАЗМРАЗИШ СТЪКЛОТО.
6.АКО ВСЕ ПАК НЕ Е МНОГО СТУДЕНО И ИЗМИСЛЕНАТА МУ СИСТЕМА ЗА ОТОПЛЕНИЕ,КОЯТО ВЗИМА ТОПЛИНА ОТ ГЪРНЕТО,ПРОРАБОТИ,ВЕРОЯТНОСТТА
ДА ВКАРА ОТРАБОТЕНИ ГАЗОВЕ Е ДОСТА ГОЛЯМА.
7.ПОДА МУ Е ВИСОК И Е АДСКИ НЕУДОБНО ДА СЕДИШ И ДА ШОФИРАШ АКО СИ
ПО-ВИСОК ОТ 1,80М.
8.ВЪПРЕКИ,ЧЕ ПОДДРЪЖКАТА Е ЛЕКА ,ЧАСТИТЕ ВЪОБЩЕ НЕ СА ЕВТИНИ.
9.ИМА РЕДОВНО НУЖДА ОТ ЦЕНТРОВКА (АКО НЕ Е С ЕЛЕКТРОННО)
10. МНОГО Е НЕСТАБИЛЕН ПРИ СТРАНИЧЕН ВЯТЪР.
11. ДА НЕ ГОВОРИМ ПРИ ОСТЪР ЗАВОЙ - ОБРЪЩА СЕ КАТО ЦИГАРЕНА КУТИЯ И
ТИ СМАЧКВА ГЛАВАТА.
12.40 ГОДИНИ ПРОИЗВОДСТВО 0% РАЗВИТИЕ.
13. МНОГО ДРУГИ ДРЕБНИ НЕЩА.

ЕВРОПЕЙСКОТО АВТОМОБИЛОСТРОЕНЕ ПОЗНАВА МНОГО ЕВТИНИ МАЛОЛИТРАЖНИ КОЛИ,НАПРАВЕНИ ЗА НАРОДА,ПРИ КОИТО ПОВЕЧЕТО ОТ
ТЕЗИ НЕДОСТАТЪЦИ ЛИПСВАТ.
ДОКАЗАНИ ЛИДЕРИ В ТОВА ОТНОШЕНИЕ СА ФИАТ,РЕНО,ПЕЖО И Т.Н.

СЕГА ЩЕ ВИ КАЖА ЗАЩО ТРАБАНТ Е ЛЕГЕНДА НА ЗАПАД В МОМЕНТА:
- ЗАЩОТО ОЛИЦЕТВОРЯВА НАЙ-ГОЛЯМОТО ПАДЕНИЕ В СВЕТОВНОТО АВТОМО-
БИЛОСТРОЕНЕ ЗА ВСИЧКИ ВРЕМЕНА.
- ЗАЩОТО ОЛИЦЕТВОРЯВА ЛИПСАТА НА ВСЯКАКВО РАЗВИТИЕ ПО ВРЕМЕ НА
СОЦИАЛИСТИЧЕСКИЯ СТРОЙ И ОГРОМНАТА РАЗЛИКА МЕЖДУ ИЗТОЧНА И ЗАПАДНА ГЕРМАНИЯ.
- ЗАЩОТО Е ИНТЕРЕСНО ЗА ВСЕКИ КОЛЕКЦИОНЕР ОСВЕН ВЪРХА - ФЕРАРИ ИЛИ
ПОРШЕ, ДА ИМА И ДЪНОТО - ТРАБАНТ.
- ЗАЩОТО Е ОЛИЦЕТВОРЕНИЕ И СИМВОЛ НА ГЛУПОСТТА.

ЗАДАВАЛИ ЛИ СТЕ СИ ВЪПРОСА ЗАЩО РУСКИТЕ КОЛИ СЕ СЛАВЕХА КАТО НАЙ-ДОБРИ В ИЗТОЧНИЯ БЛОК?ЛАДИТЕ БЯХА НАЙ-ДОБРИ ,ЗАЩОТО НЕ БЯХА СОБСТВЕНА РАЗРАБОТКА НА РУСНАЦИТЕ,А БЯХА ФИАТИ...

ТОВА ИСКАХ ДА ВИ КАЖА И НЕ МИ СЕ СЪРДЕТЕ,НЯМАМ ЛОШИ ЧУВСТВА КЪМ НИКОЙ ОТ ВАС.



Тема Re: ЗАЩО ТРАБИ Е МАНИАШКА КОЛА И БОКЛУК ОТ КЛАСАнови [re: BONl]  
Автор Spidercho (Audi Entusiast)
Публикувано11.09.01 13:37



Жалко за познатите ти и за останалите стотици загинали заради кашоните, в които са се возели, а не заради лудешко каране на спортен автомобил.

Trabant не е автомобил, а возило. Наистина не разбирам тези, които се опитват да го изкарат някакво техническо постижение. Да си фен е чудесно. И аз съм фен. Но не смятам, че съм загубил представа за реалността.

Vorsprung durch Technik

Редактирано от Spidercho на 11.09.01 18:51.



Тема Re: ЗАЩО ТРАБИ Е МАНИАШКА КОЛА И БОКЛУК ОТ КЛАСАнови [re: BONl]  
Автор Mravoiad ()
Публикувано11.09.01 17:52



Съгласен съм с теб,но не мога да се съглася само за това че руските коли бяха най-добрите.Това наречено Москвич,ЗАЗ и Волга е беля в къщи.Ладата имаше просто голяма слава.Но имаше и автомобили като Булгар-Рено(8,10,Алпин),които за съжаление бяха спряни от производство по чисто политически причини.
Дачията си беше чист боклук.Заставите и Шкодите баха доста читави.За Татрата нищо не мога да кажа.Виждал съм само два пъти.

Карал съм Трабант,много му се кефех и много простотии съм правил с него.
Траби е маниашка кола, но за съжаление не е автомобил.




Тема Re: ЗАЩО ТРАБИ Е МАНИАШКА КОЛА И БОКЛУК ОТ КЛАСАнови [re: Mravoiad]  
АвторBONl (Нерегистриран)
Публикувано11.09.01 18:13



ЗА BULGARRENO СЪМ СЪГЛАСЕН, НО ТОВА ВСЕ ПАК СИ Е РЕНО И Е ФРЕНСКА
КОЛА ЗА ТОВА Е ДОБРА.ЗАСТАВАТА Е ФИАТ128,ИМАХ GT55 НА ДВИГАТЕЛЯ СИ
ПИШЕ 128А.,А И ФОРМАТА Е 1:1.,ТАКА ЧЕ ТОВА Е ФИАТ.ШКОДАТА НИКОГА
НЕ СЪМ Я ХАРЕСВАЛ ОСОБЕНО.ЛОШО Е БАЛАНСИРАНА И МНОГО НОСИ НА
СНЯГ И ЛЕД.ПЪРВАТА МИ КОЛА БЕШЕ ВАРТБУРГ И БЯХ МНОГО ДОВОЛЕН ОТ
НЕЯ.НЯМА НИЩО ОБЩО С ТРАБАНТ,ЕДИНСТВЕНО ТОВА ЧЕ ДВИГАТЕЛЯТ Е
ДВУТАКТОВ.
ЗНАЕТЕ ЛИ,ЧЕ ОТ 1967 ДО 1969 В БЪЛГАРИЯ СЕ ПРАВИ ФИАТ 124 ?
СЛЕД КАТО РУСНАЦИТЕ ВЗЕХА ЛИЦЕНЗА И ЗАПОЧНАХА ВАЗ 2101 ,ФИАТ124
СПРЯ ДА СЕ ПРОИЗВЕЖДА У НАС.ПО ТОВА ВРЕМЕ У НАС СЕ ПРОИЗВЕЖДАТ
ОЩЕ И ФИАТ850,ФИАТ850 СПОРТ - ПОСЛЕДНАТА Е НАИСТИНА МАНИАШКА КОЛА.



Тема Re: ЗАЩО ТРАБИ Е МАНИАШКА КОЛА И БОКЛУК ОТ КЛАСАнови [re: BONl]  
Автор Mravoiad ()
Публикувано12.09.01 10:45



За FIAT знам че е произвеждан у нас.За съжаление бройките са били доста ограничени.Това за Шкодата че се носи е вярно, но е характерно за повечето автомобили със заден двигател,включително FIAT 850,850 Sport.Карал съм две Шкоди- 100S и 105L.Като им хванеш начина на каране нямаш никакъв проблем.Същото беше и с FIAT 850 Sport на един приятел.
Мисля обаче че тази тема която подхванахме с теб трябво да я преместим някъде другаде.Трабантаджиите ще ни се сърдят.



Тема Re: ЗАЩО ТРАБИ Е МАНИАШКА КОЛА И БОКЛУК ОТ КЛАСАнови [re: Mravoiad]  
АвторBONl (Нерегистриран)
Публикувано12.09.01 11:00



МИ ТЕ ТРАБАНТАДЖИИТЕ НЕЩО МАЙ СЕ УМЪЛЧАХА...



Тема Re: ЗАЩО ТРАБИ Е МАНИАШКА КОЛА И БОКЛУК ОТ КЛАСАнови [re: BONl]  
Автор Mravoiad ()
Публикувано12.09.01 11:36



Не само те.
Май всички зяпат US простотии.



Тема За много неща си прав......нови [re: BONl]  
Автор Яceн (дърво)
Публикувано12.09.01 12:26



Няма съмнение, че за повечето хора не е подходящ автомобил. Едва ли има "пазарна" ниша за повече от 5000 Трабанта в родината ни, въпреки че в момента са много повече просто като заварено положение.

Всяка една особеност обаче може да е предимство или недостатък в зависимост от ситуацията - нестабилният от вятър Трабант по същите причини е стабилен на лед и киша - и същото може да се каже за ред съвременни автомобили.

Т.е. няма проблеми да ругаеш някого, ако ти опушва пътуването и не можеш да го изпревариш на някой баир, но повечето тук не сме от тези безхаберници.

...пазете дърветата, не са ваши...


Тема Re: За много неща си прав......нови [re: Яceн]  
АвторBONl (Нерегистриран)
Публикувано12.09.01 13:01



КАКТО ВИЖДАШ АЗ НИКОГО НЕ РУГАЯ.ПРОСТО ИЗЛАГАМ ЛОГИЧНИ ДОВОДИ.
А ЗА СТАБИЛНОСТТА НА ЛЕД И КИША...ВСИЧКИ КОЛИ С ПРЕДНО ПРЕДАВАНЕ СА
СТАБИЛНИ НА ЛЕД И КИША. И КОЛКОТО СА ПО-ТЕЖКИ,ТОЛКОВА СА ПО-СТАБИЛНИ.ТАКА ЧЕ В ТОВА ОТНОШЕНИЕ ТРАБАНТА Е НАЙ НЕСТАБИЛНАТА КОЛА
НА ЛЕД И КИША ОТ ВСИЧКИ КОЛИ С ПРЕДНО ПРЕДАВАНЕ.НЕ СТИГА ЧЕ МУ Е
МНОГО ЛЕКО КУПЕТО АМИ И ДВИГАТЕЛЯ Е МНОГО ЛЕК И НЕ ТЕЖИ ДОСТАТЪЧНО
НА ПРЕДНИЯ МОСТ,ТАКА ЧЕ СЕ ПЪРЗАЛЯ МНОГО ПО-ЛЕСНО ОТ КОЯТО И ДА Е
ДРУГА МАЛОЛИТРАЖКА В ТОЗИ КЛАС.





Тема Re: ЗАЩО ТРАБИ - ли???нови [re: BONl]  
Автор Eva* (и пак тя)
Публикувано12.09.01 16:28



Леле..., да не съм ти насреща... с "Трабанта"!!!

Да си винаги във форма е предимство...



Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.