|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
|
az imam poznat sas Celica, ot predi dve generacii(90-ta godina ili nesto takova, sas spiastite farove), negovata e bez chupest se volan i mi e neudobna. inache sledvastata generacia(s 4-te kragli farove) ako e sas chupest se volan sas sigurnost ste se poberesh, dosta sa udobni daje. za poslednata generacia Celica zabravi, ne se i probvai daje. pak posledna generacia MR2 e izklucheno i da ia podkaraj daje(az moga da ia karam samo sas otvorena vrata)
a inache kvo im e na 2.2L dvigatelite, dosta sa stabilni, sto da ne si vzimash takava?
| |
Тема
|
Re: Техн. инфо Корола/Селика
[re: El Camino]
|
|
Автор | [red]coтe[/red] (Нерегистриран) |
Публикувано | 15.07.04 15:33 |
|
селика е супер ама трябва да е 2000см 1.6 е малко
| |
Тема
|
Re:Благодаря
[re: lS3OO]
|
|
Автор |
punkara (toyota mad) |
Публикувано | 15.07.04 16:33 |
|
mdaaa, i az ne se pobrah v MR2-kata, vupreki che uspyah da pokaram malko, no si beshe zivo muchenie, i estestveno, pokriva beshe svalen, shtot inache mistoeshe na glavata
punky
| |
|
btw, malko off topic, kat si 2m, igral li si basketball niakade v BG?
| |
|
първо модела е ST182 a ne ST185 na 2.0 gt 90-93 liftback
s visochinata shte imash problem ako ima dupki po putishtata, az sum 176 cm i si udriam glavata na po-golemi babuni,
shte ti kaja moite problemi s neia:
kakto c230 (is300) beshe kazal, na 150000 km otivat po diavolite vtulkite na ??nosacha?? otzad, deto durjat shtangite;
vtora skorost i na dvete mi skorostni kutii beshe s iznosen(schupen, izhaben.... ili kakvoto tam) sinhronizator
poluchava se i tech ot power steering pochti pri vsichki(pone koito az znam imat) ama ne e seriozen, prosto e mazno tam,
badi gotvo da se spravish i s razhoda, na men mi dava okolo 20/100 v grada, kato minimuma pri pensionersko karane mi e bil 13/100
izvungradsko pada dori pod 10 pri 130-140 km/h
a inache uspeh!!!
kolata e goliama trupka da ia karash, adrenalina ne pada prez cialoto vreme, imash chuvstvoto che si v neupravliaema raketa (ne che sim bil v takava de), trudno se parkira shtoto ne zaviva(ima maluk radius na zavoi), malko trudno se svikva i s tova che shofiorskoto miasto e pochti posredata na kolata i po prekite kato zavivash e vse edno karash ikarus, ama tova si e chast ot trupkata.
dokolkoto uspiah da razbera si v germany sega, shtoto tuk sega se prodava edna mnogo hubava Toyota Celica Carlos Sainz Limited Edition (samo 5000 broiki)
za 10000 lv kato e v perfektno sastoianie i e na malko kilometri.
| |
|
търся си задно стъкло или по-скоро цяля задна врата без спойлера, щото вече 3 месеца си карам с найлон отзад щото не мога да намеря (да, да, да от ТМ Ауто има ама ми искат 860 лв за стъклото и дори те не знаят колко за поставяне).
също така търся и една лайстна за десния фар
| |
Тема
|
Re: аз имам такава селика...
[re: molkircho]
|
|
Автор |
punkara (toyota mad) |
Публикувано | 16.07.04 10:45 |
|
razhoda ti e meko kazno neveroyaten! 100 na 100 sum siguren che ima problem po EFI sistemata, za da ti dava takuv razhod!
punky
| |
|
Yo man:) Да разбирам ли, че си баскетболист? Къде си играл?
Аз кат съм два метра съм играл някога баскетбол.. 96 бяхме на междуучилищно последно в Ботевград. Тогава те станаха 1ви пък ние (Пз) втори и с това се приключи. От тогава не съм играл.
Не съм в БГ - в Германия съм и тук гледам кола:).
Бтв. Селиките дето ги гледам са с вдигащи фарове.. мисля, че ще са без чупещ волан, ама със подвижен покрив
"..el camino's aren't supposed to make sense, craziness is what makes the
world go around."-C&D'84
| |
|
Ти.. доста ме замисли:))).
До сега имах съни 91ва.. никакви по - особени проблеми нямаше за 30000км дето му навъртях за 1г. Селиката ако си е абонирана за ск.кутия, носачи.. хидравлика.. хм. Разхода.. бе, честно по - малък си го представях.
Даже на аутобана сънито при 160 е на 99% от възможностите си, а се кара така 90% от времето.. и си мислех, че една кола с граница при 220-30 ще е по - икономична/рентабилна.
За мястото.. ми ние дългите обикновенно не седим по книга.. т.е. вертикално нагоре седалката, ръцете на волана краката мноо леко присвити и т.н..:))))
Обикновенно се получава нещо от рода на полулегнал държащ волана в долната половина и достигащ ск. лост. Краката.. както дойде, ама качването и излизането не са приятни:). Сенника не се ползва, щото слънцето просто няма шанс да слезе толкова ниско, че да те заслепи:).
П.П.Няма да се отказвам де:) Ще се огледам
"..el camino's aren't supposed to make sense, craziness is what makes the
world go around."-C&D'84
| |
|
Ами аз се ориентирах към 2.0 след като сравних разхода, застраховката и ест. удоволствието от карането.
Оказва се, че по книжка 2.0 има сходен разход с 1.6 (-+ 0.1л/100км).
Застраховката на 2.0 е със 150 евро по малка от на 1.6! (парадокс, ама е така:))
И после .. хубаво е да караш икономично с 160-180
"..el camino's aren't supposed to make sense, craziness is what makes the
world go around."-C&D'84
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
|
|
|