Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 23:32 02.06.24 
Автомобили
   >> Toyota
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема Срамота !  
Автор jamie (Bad to the bone)
Публикувано04.03.04 14:45





UB40 !

Тема Re: Срамота !нови [re: jamie]  
Автор the_rider (член(леко крив))
Публикувано04.03.04 16:32



Видели са "дебелия" швабите. Аз лично неам ама нищо против да се метна на една такава полуелектричка

Кофти, кофти ама гот!


Тема Re: Срамота !нови [re: jamie]  
Автор axial (radial)
Публикувано04.03.04 22:18



...и с последното изречение им го набиват на 2ката



Тема Re: Срамота !нови [re: jamie]  
Автор c23O (вале с-патка)
Публикувано04.03.04 22:43



abe sichko mnogo hubavo, samo dano niama mnogo postradali ot tez 500 volta.



Тема По тази логиканови [re: c23O]  
Автор jamie (Bad to the bone)
Публикувано05.03.04 10:38



дано няма и много пострадали от изгаряне при съприкосновение с изпускателните тръби :-Р

UB40 !

Редактирано от jamie на 05.03.04 10:39.



Тема Re: По тази логиканови [re: jamie]  
Автор the_rider (член(леко крив))
Публикувано05.03.04 12:17



а и кабелите на делкото ако ги лапнеш найш къв брейк ше изиграеш

Кофти, кофти ама гот!


Тема Re: Срамота !нови [re: jamie]  
Автор avensis (стар фен)
Публикувано05.03.04 13:36



Германците газ пикаят, защото хубавите им турбо-дизели common rail отговарят максимум на нормите EURO 3. След две години, когато влязат нормите EURO 4, ще трябва да оскъпяват още и без това скъпите си коли, докато например дизелът на Тойота D4-D и сега си отговаря на EURO 4.



Тема Re: Срамота !нови [re: jamie]  
Автор punkaraМодератор (toyota mad)
Публикувано08.03.04 00:05



yavno, grupata na VW veche dosta se e stresnala ot realnostite na pazara, ne samo v sveta ami i v evropa! neka samo kaza che pred ochite mi tuk v italia za poslednite 4 godini, toyota smaza grupata na Fiat, (fiat, lancia, alfa), i sledovatelno zapochna da pritiska i VW (audi, vw, skoda, seat), kato samo peogeot i citroen pechelyat poradi dogovora si za suvmestna deinost sus toyota, tova vse oshte potdurza i GM kato No.1 v sveta (dogovorut im ot 1987g). V brazilia, toyota bukvalno izrita Ford ot pazara, kato vnushitelno premaza i VW i Fiat, firmi s mnogogodishni tradicii na Brazilskiyat pazar.
oshte pomnya dalechnata 1997g, kogato Prus-at izleze na pazara, vseki mu se smeeshe i se chudeshe na toyota. no eto che samo za 6 godini, toi se prevurna v smutonosen udar za Evropeiskite kompanii.
Prosto mi e trudno da vi opisha, kak vesmogushto Toyota razpori mestniyat italianski pazar bukvalno za 3 godini, izkara Yarisa, i se poburkaha mestnite zabari, stana kola na Evropa za 2001g, i naburzo zabraviha Fiat Punto, Lancia Y, a poslednata godina i VW polo, Seat Ibiza, Shkoda Fabia i dr. sus Yarisa toyota si otvori putya, i sega e bukvalno frashkano sus RAV 4 diesel, corolli, Land Cruiser-i, i avensis-i. toyota beshe marka koyato pochti ne se zabelyazvashe po italianskite putishta samo predi 3 godini, i ako imashe takava, to kolata beshe sus chuzdestranen nomer. i eto, dnes, prosto e zarito sus toyoti tuk. i tova e vyarno ne samo za italia, gledah vchera che i vuv franciya masovo sa navlezli. ta shte pishtyat nemcite, shtot ima stava tesno, i to mnogo tesno, na pazara za masovite avtomobili, koito toyota prevzima vseki den. zatova i ne sa izkarali nova Supra iili pr. ekzotichna kola, shtot ne v tova im e celtta, a v masoviyat avtomobil.
sega s tozi nov lexus IS430, nastana furor v USA, i mnogo skoro shte go izkarat na pazara spored men, i toga i BMW M power shte se razplachat, i Benzovete i te.
otnosno dieselite, sa pravi che tuk te sa populyarni, poradi po-visokata si ikonomichnost (shtot benzinut e skup), no v nikakuv sluchai nivoto na ekologichnost na evro diselite ne e visoko, a za razlika ot tova, sistemata "common rail" izmislena ot italianec ot Bari, be izpolzvana ot toyota, za da napravi perfektniyat diselov motor, hem harchi malko, hem otgovarya na iziskvaniyata na evro standartite, da ima samo 116kc, no te sa pre dostatuchni, i samiyat fakt che evropeicite se poburkaha po tozi dvigatel, dokazva tova.
nai-smeshnoto v cyalata istpriya e toya glupav slovenec, deto napravo osra i bez tova nezavidnoto polozenie na grupata na VW.
a nie shte sedim i shte se liubuvame na kartinkata...



Тема Re: Причината!нови [re: punkara]  
АвторScott (Нерегистриран)
Публикувано09.03.04 15:10



Пънки, VW по-скоро са подочули предварително за обявения днес договор между Тойота и Форд за съвместно развиване на хибридните технологии. Досега единствено Хонда и Тойота имаха серийно производство на хибриден автомобил. Съгласно договора Тойота предоставя своите патентни разработки на Форд и скоро те също ще излязат с масово хибридно возило. Така че шефовете на VW има за какво за скачат наистина.





Тема Re: Причината!нови [re: Scott]  
Автор punkaraМодератор (toyota mad)
Публикувано09.03.04 15:37



VW i tyahnata grupa... da umirat pravi!




Тема Re: Причината!нови [re: punkara]  
Автор Spike ()
Публикувано09.03.04 17:27



Eeee, конкуренцията е хубаво нещо... недей така Ако не бях карал VW преди да си взема Toyota как щях да оценя разликата...



Тема Re: Причината!нови [re: Spike]  
Автор punkaraМодератор (toyota mad)
Публикувано09.03.04 20:29



v tozi smisul da! no za ocenyavane na razlikata, shte ima oshte mnogo godini VW-ta. az neznam za vas, no se vozih na nyakolko puti v shkoda octavia, boze imah chuvstvoto che sedalkite sa ot kamuk, kato tezi po parkovete, tvurdo ta tvurdo.




Тема Re: Причината!нови [re: punkara]  
Автор Spike ()
Публикувано11.03.04 09:53



Интересно, че си много прав! Идеите на хората за това кое е добро и кое е лошо могат често да се различават много от реалната действителност Даже вече имам интересни наблюдения - вчера на един купон едно от момчетата обясняваше, че иска да си вземе Nissan. В този момент двама-трима "разбирачи" скочиха да обясняват колко голяма грешка ще допусне ако си вземе японска кола! Накрая един от тези "разбирачи" обясни, че ще си купува Seat или Fiat (честно)... Ами не знам... !?



Тема Re: Причината!нови [re: Spike]  
Автор punkaraМодератор (toyota mad)
Публикувано11.03.04 16:02



ami da si kupuva fiat ili seat, puk posle da si troshi glavata. za primer, mnogo chesto takiva "razbirachi" pochti nikoga ne sa pritezavali yaponska kola, kamoli da sa karali takava za po-dulgo vreme, no vse pak ustata im e golyama. no tova e prosta psihologicheska greshka. az slusham tozi koito ima opit, koito se e sbuskval s realnostite, a praznodumcite... te neka si govoryat. ot chitankite v nachalnoto uchilishte pomnya edna pogovorka (mislya beshe ot 2-ri klas), tya kazvashe:
"Slushai patiloto, ne staroto!"!



Тема Re: Причината!нови [re: punkara]  
Автор avensis (стар фен)
Публикувано11.03.04 20:31



Абсолютно прав си! Повечето фенове на VW, Mercedes и т.н. никога не са карали японска кола. При мен се е случвало обратното, карал съм главно японски коли (не броим Ладите от соцминалото, те не са коли), но по една или друга причина ми се е налагало да карам известно време например VW Jetta, Пежо 405, Опел Кадет. Е, през цялото време съм се чудил как може да са толкова дървени. Неотдавна покарах малко Ауди А6. Няма да се превземам да казвам че е дървено, но съвсем честно моят Авенсис ми е по-приятен, стъпва по-добре на пътя, вътре е по-функционален и изобщо го предпочитам с чиста съвест. Хората робуват на имена и реклама, но който си знае, си знае...



Тема още по тематанови [re: punkara]  
Автор avensis (стар фен)
Публикувано11.03.04 21:22



Азиатските автомобили са все още пред щатските
За първи път от 25 години обаче щатските модели изпреварват европейските
11.03.2004
Азиатските производители на коли отново изпреварват американците от гледна точка на надеждността. Според проучване на "Consumer Reports" средно 18 на всеки 100 коли на американски производители имат дефекти, докато при азиатските компании този показател е 12%. Щатските данни обаче се подобряват, като числото през предходната година е било 21 на сто.
За първи път от 25 години обаче щатските модели изпреварват европейските, които отчитат средно 20 неизправности на 100. Проучването е базирано на отговорите на 675 000 читатели на "Consumer Report", които са били попитани за дефекти по колите им в 14 категории.

Резултатите от анкетата показват, че най-надеждни са японските марки "Honda", "Lexus", "Mazda", "Toyota", "Acura" и "Infiniti". Корейските модели също са оценени високо. Заедно с европейските, те заемат 30 от общо 33 места в класацията на "най-задоволителните" автомобили.

Всички модели на "Mercedes-Benz", "Audi", "Jaguar" и "Land Rover", участващи в проучването, получават оценки, по-ниски от средните. При колите на възраст три години е налице съществена разлика между "Infiniti", "Lexus" и "Toyota", от една страна, и BMW, "Mercedes-Benz" и "Volkswagen", от друга.



Тема Re: Причината!нови [re: avensis]  
Автор Scott ()
Публикувано11.03.04 21:46



Направо се изказа неподготвен - ти сравняваш различни поколения автомобили и казваш че са дървени. На колко години са 'най-свежите' Кадети, Джети, 405-ици? А на колко години е твоят Авенсис? И не са ли били те няколко класи над Жигулитата и Москвичите, които си карал преди това?
А относно А6 си прав само донякъде - Авенсиса е по-добър, но за парите си.



Тема Re: Причината!нови [re: avensis]  
Автор punkaraМодератор (toyota mad)
Публикувано11.03.04 21:54



e tochno tova ni e problemut v BG, che horata robuvat na marki, na stereotipi na obshtestveno mnenie, i pr. znachi shte akaram AUDI, BMW, ili Benz shtot tova me pravi neshto poveche v ochite na ostanalite, eto tova e logikata, vmesto da karash tova, koeto ti dopada nai-mnogo! i kogato gi pitash takiva "uminic" dobre de, vse pak, ot kude reshi che Audi-to ili bmw-to ili tam pr. marki sa po-dobri ot toyota,lexus, honda, nissan, i t.n., te daze na podigravka te vzimat, "abe vsichki znayat, mani gi teya japonsi bokluci!" ama to s takiva chovek nemoze da vodi normalna diskusiya, zashtot pred men "vsichki znayat" nishto ne znachi! Italiya e dosta ednakva v tova si otnoshenie, no neshtata se promenyat, shtoto kolkoto i da e krivo na liubitelite na audi-bmw-benz, te prosto pochvat da izsotavat, ili za da ne izostavat, prepulvat avtomobilite si s ponyakoga nenuzni elektronni sistemi, koito im izigravat losha rolya shtot ne sa provereni optimalno i dokrai, i renometo im po nadeznost pada drastichno. no tova vsichkoto pokazva nagled, che te veche se stremyat ne da sa lideri, ami naprotiv, starayat se da dogonvat ostanalite, i v tozi smisul toyota. lexusa ot 1989 godina nasam, ot kak e pusnat na pazara, e sus nia-tihata voziya v kupeto, veche 15 godini, nyama koi da go bie, i ne samo tova. cyalata izostanalost na tezi kompanii se krie spoerd men, v nesuvurshennata im proizvodstvena sistema, koyato taka oskypyava produkciyata im, che te gubyat i ot tazi gledna tochka. onya den gledah, tuk v italia, edin vupiusht primer:
VW Polo 1.4 TDI 14,500 evro
Peogeut 206 1.4 HDI 13,200 evro
Toyota Yaris 1.4 D-4D 11, 800 evro
edin tip koli, edin klas, a razlikite v cenite sa dosta golemi, kato tezi ceni sa za ednakvi opcii!!! e kato pribavish kum tova i statistikite za nadeznost, kudeto toyota e No.1, kakvo shte si kupish ako si "nerazbirashta" ot avtomobili lelya, no ne chak dotam tupa, che da si kupish tazi kola koyato na dizain otvun nai-mnogo ti dopada? ami Yaris, estestveno.
evropeiskite kompanii vse oshte se nadyavat che shte udurzat pazara si samo chrez nyakakuv respect kum imeto na produkciyata si, kato zabravyat che tozi respek e izgraden na baza kachetvo i nadeznot, koeto ne sa dneshnite harakteristiki na produktite im. i tuk shte stane kato v USA nyakoi den, kudeto nyama znachenie kude e proizvedena teniskata (v BG, v China, ili v EU) a kakvo kachetvo ima tya!
i tova vreme veche ne enapraga ami navliza tuk, i zatova i narastva krizata v tezi kompanii, i suvsem spravedlivo.





Тема Re: Причината!нови [re: punkara]  
Автор Scott ()
Публикувано11.03.04 22:27



Пънки, недей така - Ярис се състезава в групата 106/Лупо. Освен това Ярис никога не се е славил като евтин.
Друга е работата, че има потребители и потребители. Защо според теб има някои хора, които си купуват Toyota Altezza, а други Lexus IS200. Или А3 вместо Голф? Защото все още колата е освен средство за предвижване и имидж до някава степен.



Тема Re: Причината!нови [re: punkara]  
Автор c23O (вале с-патка)
Публикувано12.03.04 08:19



btw, zaglejdal li si se v Priusa da vidish che razni nesta sa kradeni ot ot Mercedes . a sega izliza i edin nov model na Toyota, vsastnost tuk ste e pod imeto Scion(tretata firma na Toyota za USA), ste se kazva Scion tC, toi kolko nesta ima kradeni ot Mercedes napravo mi e losho. no te Toyota ne si i kriat che izpolzvat idei ot drugi, tova koeto kazvat e che nesta veche izmisleni ot drugi gi vzimat, vijdat kade sa bili greshkite i gi podobriavat



Тема Re: Причината!нови [re: c23O]  
Автор punkaraМодератор (toyota mad)
Публикувано12.03.04 16:09



toyota polzva "italdesign" za disaina na kolite si, benz sushto! a che toyota polzvat, polzvat, i nyama nishto losho v tova!, loshoto e che horata vizdat samo disaina, a ako znaesh kolko chasti na toyota se slagat po drugi modeli (vkliuchitelno benz) shte se zamislish, nali?




Тема !нови [re: Scott]  
Автор jamie (Bad to the bone)
Публикувано12.03.04 17:17



Не съм съгласен само с едно - Ярис поне в България Е евтин !

UB40 !



Тема Re: Причината!нови [re: punkara]  
Автор c23O (вале с-патка)
Публикувано12.03.04 21:46



da, znam che dosta chasti ot Toyota se slagat i po drugi koli, taka kakto naprimer chuh che sega Toyota sa skluchili dogovor s Nissan za hibridnata sistema, Toyota im predostavia hibrida ot Prius parva generacia. samo che ne se sestam za nisto po Benz-ovete det da idva ot Toyota, imash li niakvi primeri za tova?



Тема Re: Причината!нови [re: c23O]  
Автор punkaraМодератор (toyota mad)
Публикувано13.03.04 00:28



v momemnta ne se sehtam, prosto shtot ne sum se interesuval do krai po tozi vupros, samo che znam che ima na benz lizenzi za avtomatichni skorostni kutii za toyota, i toyota na baza na tyah pravi oshte po perfektni, i gi kachva.
no ne v tova e vuprosa, na cyalata mi misul, vuprosa ne e che Benz imat nai-dobrata kutiya avtomatichna, da imat ya, no toyota na baza na neya pravi po-dobra! razbirash li kude e misulta mi?
na benza cenite zatova sa visoki, poneze sami si pravyat mnogo neshta, i drugoto ot Bosch, no nemogat da izdurzat na cenite, a na vsichkoto otgore, krainiyat im produk pak e po-slab po nadeznost ot toyota, razbirash li me?
tuk e cyalata hitrina, ili po-skoro intelekt na toyota, che te polzvat nai-dobroto ot vsichki, i go usuvurshenstvat do perfektnost.
ta za tova uvazavam tazi kompaniya, i produktite i, zashtot naistina sa super!




Тема Re: Причината!нови [re: Scott]  
Автор avensis (стар фен)
Публикувано19.03.04 00:23



Извинявай, но тогава съм ги сравнявал със Селика от 86 г., с Кресида от 90 г., с Нисан Седрик от 83 г. Не става дума за сега



Тема Re: Причината!нови [re: punkara]  
Автор avensis (стар фен)
Публикувано19.03.04 00:50



Има още нещо. Още през 80-те години не само Тойота, но всички японски производители вложиха много повече от европейците и американците в роботизация на производството. Тази тенденция продължава и до сега и им дава възможност да изваждат на пазара коли с по-ниски цени при равни или по-добри качества.




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.