|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
Тема
|
Re: Коя е най-добра
[re: lnformer]
|
|
Автор |
Kykepa (-: Зевзек :-) |
Публикувано | 29.07.05 07:51 |
|
В отговор на:
Т.е. колко е надеждна (окачване, двигател, ръжда...).
Едни от най-здравите двигатели са тези made in Japan! Това е доказано. В САЩ и КАнада карат Хонди, Тойоти и Нисани до 250-300К. Двигателя, ако се подържа както трябва се държи на ниво в сравнение с конкуренцията, която не знам дали изкарва и 150К. Казвам ти го от собствен опит. За окачване и ражда не говоря, но двигателя, трнсмисията и всякакви системи по джапан колите са почти доживотни. В САЩ двигатели не отварят! Хвърляти и слагат друг, просто е по-ефтино отколкото да сменят бутала, биели и т.н. всяко едно.
Малко се пие в тая държава! Истината, цялата истина или 30% от нея - стари 50!
| |
|
Taka,taka!!!
Когато говоря, не приказвам!
| |
Тема
|
Re: Коя е най-добра
[re: Radocar]
|
|
Автор |
Kykepa (-: Зевзек :-) |
Публикувано | 29.07.05 21:34 |
|
Забравих да добавя, че колите зад Океана мейд ин Джапан изкарват по 250-300К мили, вече колко километра са това вие смятайте х 1.6
Тези мили двигателят ги навърта без "основен ремонт", както му викаме в БГ!
Вече споменах, че тук няма понятие "основен ремонт", просто се слага друг двигател, пък макар и втора употреба.
Малко се пие в тая държава! Истината, цялата истина или 30% от нея - стари 50!
| |
|
Само да не е с двигателя на Мицубиши, че нещо бил проблемен.
VOLVO FOR LIFE
| |
|
няма лоша марка автомобили. има лоши стопани/разбирай шофьори/, лоши пътища и горива. в сащ може колите да карат по 300 000 мили, но се търкалят по хубав асфалт и пият качествени горива. у нас нито едното, нито другото е на ниво. е как да искаме колите ни да са здрави? да не говорим за качеството на рез. части. пълно е с ментета. поинтересувай се за цените на рез. части на колите и тогава избирай.
| |
|
При така посочените варианти аз бих избирал м/у Хонда и Волво.
Отказвам да чета латиница!
| |
|
Така като гледам как вървят цените на петрола май ще е Хонда...
До края на годината прогнозират 80$ за барел, това означава 2.40-2.50 за литър А95Н. Газта също ще се вдигне и сигурно ще удари 1.50 зимата.
You don't need eyes to see, you need vision.
| |
|
Ами то поради тая същата причина хората вече масово се ориентират към компактните и икономични возила, затова и модели като Опел Корса, Фиат Пунто, Форд Фиеста, Тойота Ярис отчитат такъв бум на продажбите. Гъзарията вече отстъпва на прагматичността. Бих казал - крайно време беше...
Що не помислиш за вариант нова кола, като си избереш някоя от четирите, които ти посочих по-горе? В момента и 4-те модела се предлагат на лизинг при съвсем поносими за българския джоб условия, а като коли са с идентични параметри и възможности (може би Тойотата да има известен превес над останалите). Аз лично си взех Фиат Пунто и съм много доволен както от колата, така и от лизинговите условия. Е, двигателя е "само" 1250 кубика и понякога ми е терсене че нямам достатъчно мощност на пътя (разглезен от предишните изстребители, които карах), но все пак колата ми трябва да се придвижвам, а не да се надбягвам, за града е идеална - маневрена и пъргава, а и ми е кеф че хем си зареждам колата, хем и за бира остава . Това със сигурност може да се каже и за останалите модели. А и каквото и да си говорим - новото си е ново все пак. Хондата, естествено, е чудесен автомобил, но хората не случайно са задали въпроса "коя е най-добрата кола? (отговор - новата)"...
Отказвам да чета латиница!
| |
|
Поносими за българския джоб:-)
Средната работна май беше около 350 лв.........
Иначе, така е. Гъзарията е крайно време да отстъпи на минимално нужното. Но няма как да стане засега.
| |
|
Умри!Но гъзар бъди!
Когато говоря, не приказвам!
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
|
|
|