Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 04:55 24.09.24 
Автомобили
   >> Най-добрата кола
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | (покажи всички)
Тема Moje li edin vapros?!нови [re: VOLVO 44O GLT]  
Автор |Kuku| (HGT)
Публикувано27.08.03 13:43



Ti, ot kade znaesh, che "TwinSpark" e nekompetenten, do sega ne e pisal nishto tuk, za razlika ot teb

Osven tova, vseki moje da izpolzva slojni termini, no dali znae, kakvo oznachavat e drug vapros!!!

A po povod na tvoeto izkazvane (уважавам повече този производител отколкото Fiat ), az sum imal (veche stavam banalen) Renault, a sega imam Fiat, no do momenta ne sum imal problem, nito s ednata, nito s drugata marka i sum poveche ot dovolen, i ot dvete koli

Ne te poznavam i ne znam nishto za teb, no molia te, ne badi tolkova kritichen(Fiat Regata беше на челото на класацията за най-несполучлив автомобил....), zashtoto zvuchish neseriozno


Fiat Bravo 2.0-20v

Редактирано от |Kuku| на 27.08.03 13:45.



Тема Re: от няколко дни се чудянови [re: VOLVO 44O GLT]  
Автор33 (Нерегистриран)
Публикувано27.08.03 13:53



da be samo ti si inj. kato gledam kakvo si pisal i kakvo pretendira6 4e znae6, izgori si diplomata vednaga
Същият писа че италианските, колите били неудачни,
щото били леки и с много мощни двигатели и това било проблем за неопитните шофьори(може би има предвид себе си). Това
естествено не е никак вярно, но дори и да е така, гилдии (от всички производители) инженери си скъсват задника да правят леки
сплави за вграждане. Ами що не ги светнеш, как се правят нещата. Блъскайте чугун в колите, за да ви е мирна главата.

s vyrhovnata ti kompetenciq 6to ne otgovori6 na tova:

Да не
забравиш да светнеш и Алфа инженерите как се правят двигатели. Хората развиват двигател от 50 години, господин никой от
България, с многоминутен опит трябва да отиде да им отвори очите.

nqkolko 4oveka podskazahme na Twin Spark, kakvo da ti pi6e i mnogo kato zne6 6to ne otgovori na tova

Що не погледнеш себе си. Първо си разучи маркуте на карбуратора за какво са, после си оправи таблото и вратите да не скърцат,
после ръждата по веждите, разхода на газ и т.н. И като си оклепан до ушите с масло тогава лей мозък за неща, за които нищо не
разбираш.

A ne6to po temata da kaje6:

И понеже има конкретно място, където Алфа и Волво се конкурират, що не ни светнеш как Волво разбива Алфа от всякъде. А?

Nqma6 si naj-malka predstava na koj dava6 akyl i kolko toj e napravil za club Alfa Romeo. 4oveka ti pisa po temata za clubovete, ama ti pak myl4i6. Ne dej da plue6 po Alfa Romeo, za6toto adski ni drazni6.
Направете си клуб по интереси, създайте традиция, организирайте се, насочете се към нещо градивно или по-лесно да се плюе по
български по всичко, което не е мое от завист и да те псуват останалите.




Тема Re: Anketa: Italianski bokluci...нови [re: SRl]  
Автор analogbox (126 500SEL)
Публикувано27.08.03 14:53



mi moia ko6 e1982...i ima aerbag, abs,klimatik,protivoboksuvane,pulen el.paket,el.nastroiva6ti se sedalki,6ibedah....i drugi raboti....ama vuprosa e 4e vsi4ko tva mi raboti i dnes 2003,i sum siguren 4e ako e podurjam ka4estveno 6te izkara o6te tolko

"V 8-ka gali mujkoto uho"


Тема Re: от няколко дни се чудянови [re: 33]  
Автор WhitePower (kosmonaft)
Публикувано27.08.03 14:54



abe shto ne si zavrete nemskite baraki njakade
horata sa kazali , i daze e poblikuvano v vesnicite i spisanijata
Igriva italjanka ili skuchen germanec !!!!!!!!
ha sega kazete neshto nemskata zdrava kola ne mnogo komfortna i ne e sportna

Alfa 155 2.0 16V



Тема Kakvo?!нови [re: analogbox]  
Автор |Kuku| (HGT)
Публикувано27.08.03 15:05



AirBag ot '82 ?!?!?!?

Koga tochno e slagan tozi AirBag , mai ne ot zavoda


Fiat Bravo 2.0-20v

Тема Re: Anketa: Italianski bokluci...нови [re: Toshito]  
Автор analogbox (126 500SEL)
Публикувано27.08.03 15:28



mi neznam dali e zavodski slagan az e karam ot 2-godini......

"V 8-ka gali mujkoto uho"


Тема Re: Kakvo?!нови [re: |Kuku|]  
АвторSRl (Нерегистриран)
Публикувано27.08.03 15:28



moita puk e 32-ra godina ima 2x21 inchovi display-a otzad, dvd-zapivachka , 8-airbag-a i aktivno okachvane.....oshte is raboti de....e aide da ne se izhvurlajm.......2 rata gsm linia otkaza naskoro ama she ja opravat za 20lv



Тема Pomisli?! [re: analogbox]  
Автор |Kuku| (HGT)
Публикувано27.08.03 15:51



Dali e imalo AirBags prez '82 godina !?!?!?!??!?
Ako beshe '92, mojeshe i da ti poviarvam, no predi 20 godini ne mislia, che saimali dori ideia za takiva neshta!!!
A ot druga strana, shtom ne e zavodski, znachi ima intervencia po avtomobila ti, sled tova


Fiat Bravo 2.0-20v

Тема SRI.. [re: SRl]  
Автор analogbox (126 500SEL)
Публикувано27.08.03 15:56



misleh te za po-otvoren.....

"V 8-ka gali mujkoto uho"


Тема първи лимузините на Mercedes от старата S-класа се [re: |Kuku|]  
Автор analogbox (126 500SEL)
Публикувано27.08.03 16:11



6te potursia ot koia godina po4vat da slagat na 126 aerbag...a osven 4e gi ima tezi ne6ta koito ti izbroih zabravih da ti kaja 4e minalata godina mahnah aktivni hidravli4ni amortesiori[za6toto slojih sportni prujini i amortesiori BILSTEIN]....ima i avtopilot[koito neraboti]....a aerbag-a e originalen
p.s. За любителите и специалистите на Mercedes, втората генерация на S klasse е най-красивата и добра луксозна лимузина, произвеждана някога от Даймлер-Бенц. Естествено е, че по класификацията може да се дискутира дълго, ако не безконечно. Безспорен е обаче фактът, че именно този модел се превърна в култов обект на едно поколение. Дори сухите цифри показват огромното превъзходство на W 126 (фабричното обозначение на модела), спрямо предшественици и дори наследници. За дванайсетте години на производство (1979 - 1991 год.) са продадени над 900 000 автомобила, от тях 300 000 в Америка. И до днес по магистралите на Германия кръстосват около 75 000 лимузини от старата S класа (според статистиката на пътната полиция). Куриозното в случая е, че от наследника с фабрична идентификация W 140 са регистирани едва 60 000.
Освен такива качества, като солидна каросерия и практически вечни шест или осем цилиндрови двигатели, старият Mercedes се търси и за несравнимата с други производители перфектност на изработката на всеки детайл. Дори на двайсетгодишен автомобил вратите се затварят като на банков трезор. А огромното вътрешно пространство на купето и багажника едва ли може да се конкурира от съперниците в класа си. Освен това, първи лимузините на Mercedes от старата S-класа серийно бяха оборудвани с такива авангардни технически решения за времето си като въздушни спасителни възглавници “еърбег” или електронната антиблокираща система на спирачките (ABS).......cialata statia e ima v mobile.bg...no za po-sigurno 6te prata edno zapitvane do niakoi Mercedes site

"V 8-ka gali mujkoto uho"

Редактирано от analogbox на 27.08.03 17:15.




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.