|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | (покажи всички)
|
Много са меки, поне тези към които аз имам отношение - Уно и Браво!!!
Но все пак те не са направени за катастрофи , а и нали знаеш колко е здраво Пунто, например?!?!?!
Не за здравина на ламарините, а за сигурност, става въпрос!!!
Ако не знаеш, провери и пак ще коментираме!!!
Fiat Bravo 2.0-20v
| |
|
спора ?
Аз не бих си купил кола която не се деформира (извън салона) при удар.
Това съвсем не е проектирано случайно :-)))
UB40 !
| |
Тема
|
Re: Еи, тарикатчето на мама :))))))
[re: VOLVO 44O GLT]
|
|
Автор | ALFA COURSE (Нерегистриран) |
Публикувано | 26.08.03 14:58 |
|
Masloto mi e na 3500 km i vse oste e na max!
| |
|
Е, моята е на 240 000 км.... Три пъти повече, нали?
БИЙ, ЗА ДА ТЕ УВАЖАВАТ!
| |
|
Spored kilometraja e taka
No az mislia, che i da karam tazi kola oshte 150000km., ako se grija za neia, niama da imam problem!!!
Fiat Bravo 2.0-20v
| |
|
Гледам, че един юнак се отличава с особена компентентност и злоба към италианските коли. Вероятно щеше дори и да цитира приказката за минетите и спагетите, ако не се беше оказало, че кара Р19 с текекиии на Волво. Всъщност момчето е толкова повърхностно и некомпетенстно, че не си струва да се четат бисерите му. Същият писа че италианските, колите били неудачни, щото били леки и с много мощни двигатели и това било проблем за неопитните шофьори(може би има предвид себе си). Това естествено не е никак вярно, но дори и да е така, гилдии (от всички производители) инженери си скъсват задника да правят леки сплави за вграждане. Ами що не ги светнеш, как се правят нещата. Блъскайте чугун в колите, за да ви е мирна главата. Да не забравиш да светнеш и Алфа инженерите как се правят двигатели. Хората развиват двигател от 50 години, господин никой от България, с многоминутен опит трябва да отиде да им отвори очите.
Що не погледнеш себе си. Първо си разучи маркуте на карбуратора за какво са, после си оправи таблото и вратите да не скърцат, после ръждата по веждите, разхода на газ и т.н. И като си оклепан до ушите с масло тогава лей мозък за неща, за които нищо не разбираш. Не да ми пишеш виртуалностти колко може да изкара двигател. Може отличен двигател да се повреди за 50000км и обратното слаб двигател да издържи дълго, въпрос на дължина на пробега, начин на експлоатация и подръжка.
И понеже има конкретно място, където Алфа и Волво се конкурират, що не ни светнеш как Волво разбива Алфа от всякъде. А?
Негативизма не ми е насочен към Волво, мога да кажа и добри неща за марката, а конкретно към определен потребител. Направете си клуб по интереси, създайте традиция, организирайте се, насочете се към нещо градивно или по-лесно да се плюе по български по всичко, което не е мое от завист и да те псуват останалите.
Очаквам в следващия пост да се извиниш на всички направили си труда ти четат мненията! От това само ще спечелиш!
Cuore Sportivo
| |
Тема
|
Re: Anketa: Italianski bokluci...
[re: Toshito]
|
|
Автор | SRl (Нерегистриран) |
Публикувано | 27.08.03 10:42 |
|
Абе вие каква тема сте завихрили направо ви се радвам искрено.
Много ясно че всяка марка и всеки модел си имат своите фенове и хора които да ги харесват и купуват и на тоя спор няма да му излезе края никога.
Защо иначе има толкова производители със своите безброй модели които някой купува и кара??? Много трудна може да се каже - ей тия са гадни а ония разбираш ли са върха (немските).
Италианските коли, както всички останали си имат предимства и недостатъци.
Италианския автомобил като нов е върха - страхотен дизайн, мощен мотор, безброй екстри и електроники които създават удоволвствие на шофьора и пътниците......и всичко това на атрактивна цена.
Проблема им е в малко по-лошото качество.
Само ще ви кажа за колата на един приятел - Lancia Prisma 84г !!! 1,6L - 105HP,
централно закл, ел стъкла и огледала, чупещ се волан, на таблото има всички въможни прибори за които може да сети човек.
Дайте ми моля пример за VW Jeta 84г.
| |
Тема
|
Re: Anketa: Italianski bokluci...
[re: SRl]
|
|
Автор | SRl (Нерегистриран) |
Публикувано | 27.08.03 10:49 |
|
и искам също да помоля хора като Vlado-Benz да се изкават толкова грмко и категорично за да не стават смешни.
Нека дойде Vlado-Benz да сравним неговия елитен НЕМСКИ Бенц с моята опърпана френска кошница и ми каже някой точно с кое е по-добър Мерцедеса и защо
Така че малко по-кротко пичове , и с повече разум
| |
|
За компетентност да не спорим, защото няма смисъл. Със сигурност съм доста по-компетентен от теб и не мисля да си губя времето в безмислени спорове с дървени философи, дето всичко им е ясно. Надали имаш някакво понятие от рентгено-структурен анализ, аеродинамика, кинематика, видовете триения, реаякции на опори, ъглови скорости и ускорения, център на масите, въртящи моменти....
Все пак ако имаш малко време погледни и
http://www.nhtsa.dot.gov/cars/testing/
Аз там не видях много италиански автомобили....
Имам и един бегъл спомен, че Fiat Regata беше на челото на класацията за най-несполучлив автомобил....
Със здраве да си карата хубавите италиански коли - бързоходни ковчези!
А колкото до ламарините ми - да, предпочитам да са Volvo, но освен ламарини да те светна има и окачване, а и куп други системи, но за теб явно това е без значение и ще си останеш с впечатлението че карам Renault (аз нямам нищо против това и даже уважавам повече този производител отколкото Fiat и Alfa Romeo).
БИЙ, ЗА ДА ТЕ УВАЖАВАТ!
| |
Тема
|
Da!!!
[re: SRl]
|
|
Автор |
|Kuku| (HGT) |
Публикувано | 27.08.03 13:08 |
|
I az tova go popitah Vlado, za moiata italiasnka koshnica i negovia Mercedes, a toi mi otgovori - "ami, koe e po-hubavo li, vsichko"
Fiat Bravo 2.0-20v
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | (покажи всички)
|
|
|