Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 22:32 22.06.24 
Автомобили
   >> Най-добрата кола
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | (покажи всички)
Тема O'k!нови [re: VOLVO 44O GLT]  
Автор |Kuku| (HGT)
Публикувано27.08.03 19:43



Успех !!!


Fiat Bravo 2.0-20v

Тема Re: от няколко дни се чудянови [re: 33]  
Автор VOLVO 44O GLT (Master)
Публикувано27.08.03 19:59



"Същият писа че италианските, колите били неудачни,
щото били леки и с много мощни двигатели и това било проблем за неопитните шофьори(може би има предвид себе си). Това
естествено не е никак вярно, но дори и да е така, гилдии (от всички производители) инженери си скъсват задника да правят леки
сплави за вграждане. Ами що не ги светнеш, как се правят нещата. Блъскайте чугун в колите, за да ви е мирна главата."

Да вземем Lancia Delta - да супер мощен мотор, ама на какво купе? Дили при пътен инцидент има достатъчните защити да предпази возещите се в нея? Иначе си те предразполага да си караш бързичко и да проявяваш италиански темперамент. BMW също слагат "самолетни" мотори на колите си но същевеременно с това наблягат изключително на сигурността - слагат разни тежки и здрави греди, те са "аматьори" та не слагат леки и модерни материали. Алуминиевите двигатели наистина са по-леки, но за сметка на това са податливи на по-бързо износване и тук тежкия чугун си има предимство, освен това алуминия при различните температурни режими на двигателя е подложен на значително повече разширения, свивания и деформации и в него се пораждат доста вътрешни напрежения. Естествено алуминият се легира с различни други метали за да се подобрят якостните и механичните му характеристики, но все пак чугуна си остава с по-добри показатели.
Леките материали се вграждат с оглед на по-ниската си себестойност, а освен това има и екологични съображения...

"Да не
забравиш да светнеш и Алфа инженерите как се правят двигатели. Хората развиват двигател от 50 години, господин никой от
България, с многоминутен опит трябва да отиде да им отвори очите."

То и Skoda правят автомобили повече от 110 години ама...
Азиатците не правят толкова отдавна, но за сметка на това двигателите и разработките на Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota, Nissan, Isuzu са доста добри и са базирани на доста новаторски идеи... Моторите на Dimler-Benz, Ford, BMW, Porshe са проектирани така, че освен да имат добри динамични и енергетични показатели, да са надеждни, лесни за поддръжка и необходимостта от междинни ремонти и намеси е намалена до минимум.

А ми кажете колко често ходите с италианските си коли за регулиране на клапаните?

"Що не погледнеш себе си. Първо си разучи маркуте на карбуратора за какво са, после си оправи таблото и вратите да не скърцат,
после ръждата по веждите, разхода на газ и т.н. И като си оклепан до ушите с масло тогава лей мозък за неща, за които нищо не
разбираш. "

Маркучите по карбуратора ми са ми ясни, а нито таблото нито вратите ми скърцат (може би съдиш по твоите, незнам). Ръжда нямам никъде по колата, а камо ли по веждите...

За разхода на газ ще кажа само, че изпарителят ми Vialle (който си е монтиран от аматьорите от Volvo, дето не знаят къде да си произвеждат колите ами ги правят в Холандия и слагат мотори Renault) не е пипан 14 години, т.е. откакто е сложен. Наложи се да му направя профилактика и в момента ми харчи 10л/100км газ при градски условия и 7л/100км при извънградски. Освен това зимата си палех без грижи и на -12оС на газ и Vialle-то не ставаше буца лед. Незнам, ама съм чувал че италианските изпарители Lovato на няколко месеца трябва да се човъркат с отвертката и да се настройват (имам познати дето са си абонирани за газ-сервиз).
По колата ми няма капчица масло, двигателят ми е чист. Кое ви кара да мислите, че съм "до уши в масло" незнам... Може би опитът с вашите коли...


"И понеже има конкретно място, където Алфа и Волво се конкурират, що не ни светнеш как Волво разбива Алфа от всякъде. А?"

То явно на вас само скорости са ви в главата и затова си мислите, че Alfa Romeo превъзхожда Volvo.... Но crash--тестовете говорят друго, както и класациите в които се вземат в предвид броя откази и дефекти на автомобилите. В тестовете за техническа издръжливост и качество лидер са моделите на Toyota а Toyota Corola е една от колите с най-малко откази.

Това, че някои се дразни от мен не е мой проблем, а негов.


БИЙ, ЗА ДА ТЕ УВАЖАВАТ!


Тема Re: Еи, тарикатчето на мама :))))))нови [re: ALFA COURSE]  
Автор MichaelLeRoi (ShadowMan)
Публикувано27.08.03 21:52



По принцип мене ме боли фара, че свещите са ти Golden Lodge, каквито си имал такива си сложил (били с 4 електрода...)?!
Не съм разбирач, но по принцип в повечето коли има по нещо от Bosch, ясен ли съм?



Тема Re: Не разбирамнови [re: jamie]  
Автор MichaelLeRoi (ShadowMan)
Публикувано27.08.03 22:07



Покрай тая тема... Волво монтира за сефте коланите (колкото и да ги мразим тези колани те спасяват живот), и друго правят, значи те започват да правят така че при катастрофа удара да се поеме от гредите, за да се избегне големия удар и да има шанс човека да оживее. Ако не ми вервате гледайте Дискавъри.



Тема "Майсторе"нови [re: VOLVO 44O GLT]  
Автор jamie (Bad to the bone)
Публикувано27.08.03 22:56



стига се излага :-)))
Холандското ти ВИАЛЕ има италиански корени, чугуна вече е отречен при блоковете на двигателите (въпреки че има 2 предимства) - а себестойността на чугунен блок е в ПЪТИ ПО-МАЛКА от на алуминиев (и като материали, и като технология),тежката кола влачи само минуси с масата си, японските двигатели се ремонтират ПО-РЯДКО от немските при това ПО-ЛЕСНО (като не си виждал, не говори глупости).

ПП: Още някоя простотия да напишеш ? Виждам че сте увлечени в шведско/френско/италиански спорове но не пренебрегвай и реалността :-))

ППП: Иначе Рено мотора 1.7 е ЕДИНСТВЕНИЯ сполучлив от генерацията им 80-90-те години - затова го има и карбураторен, и моно, че и многоточков инжекцион и е слаган на всички модели - от 5 до 21, включително и на Волвата. Хвали твоя двигател, не хвали маслениците - виждал съм и 1.1, и 2.2 на какво приличат след малко експлоатация.

UB40 !



Тема Има Бошнови [re: MichaelLeRoi]  
Автор jamie (Bad to the bone)
Публикувано27.08.03 23:01



за нещастие....
Един цитат - "В японска кола няма нищо не-японско.".
Оказа се че е верен....

ПП: В моята най-много някоя лампа на мигача да е Бош. Тази която постоянно изгаря.... Бош бяха велики. Сега са имитация :-(

UB40 !



Тема Бравонови [re: MichaelLeRoi]  
Автор jamie (Bad to the bone)
Публикувано27.08.03 23:03



за коланите - наистина много полезно изобретение !
Удара се поема чрез смачкване на коша например - така се поглъща енергията на удара. Ако колата беше да кажем с релси вместо греди - при удара щеше да е здрава а пътниците - умрели.

ПП: Как коланите правят така че удара да се поеме от гредите ?

UB40 !



Тема Re: Има Бошнови [re: jamie]  
Автор c23O (KOMPRESSOR)
Публикувано27.08.03 23:17



v Iaponskite koli ima povecheko BOSH, e verno e che ne e mnogo, no se sresta. naprimer ABS sistemi ima na BOSH ispolzvani v Toyota. se pak si e za predpochitane Denso



Тема Бррр !нови [re: c23O]  
Автор jamie (Bad to the bone)
Публикувано27.08.03 23:56



Мразя АБС въпреки безспорната полза :-))
Да, за нещастие вече има и Бош.

UB40 !



Тема Re: Бррр !нови [re: jamie]  
АвторALFA COURSE (Нерегистриран)
Публикувано28.08.03 00:27



ALFA-ta mi e s ABS i moga da ti kaza che dosega samo sum mu se radval! Mnogo hubavo nesto e kato izkluchim che ponqkoga nqkoi [s durt golf naprimer] ste se prebie zad men!




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.