|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | (покажи всички)
Тема
|
E tuka we4e se obarka jestoko...
[re: Hayabusa]
|
|
Автор |
GAlNER (Stay COOL!!!) |
Публикувано | 25.04.03 11:06 |
|
Parvo Chuchoneto e 1725Kg, a TransAm e 1792kg. Vtoro Pontica triabva da e na 480-500Hp za da padne pod 5sec, koeto e po4ti nvazmojno!!! Chuchoneto dori i bez nikakvi dorabotki (306Hp)uskoriava za 6sec. Se6ta6 se na kolko 6te padne dri 400Hp. Se6ta6 se i kolko e vartia6tia moment na E500 - 470/2700!!! kolkoto e i na Pontiac Firebird 5.7 V8 Formula , s tazi razlika 4e Firebirda gi dostiga pri 4400rpm i mnogo bezslavno 6te umre zad Chuchoneto.
NO PAIN - NO GAIN!!!
| |
Тема
|
Ei... spri se malko!
[re: Hayabusa]
|
|
Автор |
Kuku () |
Публикувано | 25.04.03 12:03 |
|
Koia Supra nemoje da bude razpilena poveche ot: "TransAm c 400 konia pod kapaka"???
Az sum gledal ne edno filmche s Toyota Supra Twin Turbo - 874 koncheta sled razpilvane!!!
Ne znam, kak i kakvo i e praveno, no pokazvat Dyno testa, koito otchita tochno 874
Izviniavai, no purvo pogledni tuk i posle mi govori, koi nemoje da se razpilva i koi bil mnogo burz!!!
Clio V6...<P ID="edit"><FONT class="small"><EM>Редактирано от Kuku на 25.04.03 12:03.</EM></FONT></P>Редактирано от Kuku на 25.04.03 12:06.
| |
Тема
|
Re: Prosto edin primer!....
[re: micro]
|
|
Автор |
Hayabusa (GSX1300R) |
Публикувано | 25.04.03 12:55 |
|
За завоите си прав.
Ама аз имах в предвид drag racing а не рали шампионат
Иначе си говорим истини... никоя кросарка (пък камо ли пистарка) няма никакъв шанс пред Субаруто в рали.
Много се кефя на бокстеровия двигател, кефят ме като performance, ама мама му стара...не можаха да се научат тия шибани азиатци да правят удобни коли.
Интериора е отвратителен (табло, седалки, разположение в купето...);
За купето отвън не говоря защото досега не съм срещнал нито един човек който да хареса външният вид на Ипресата.
Иначе ако си в градска атмосфера с идеални улици (каквито са в щатско)
С магистралки по 3-4 платна завоите не са никакъв проблем.
По скоро проблемен е трафика...чака се с часове...
А с един мотор ти е ясно какво става нали...
Трафик не съществува.
А по повод Бусата...не съм търсил спецификации кое е по-добро...
Вероятно е да съществува нещо сериино което да я изпреварва по някой показател, но като цяло няма конкуренция.
Новата Ninja се доближава, но се досещаш кой печели overall.
Catch me, If you can...
| |
Тема
|
Re: Нищо не съм объркал
[re: GAlNER]
|
|
Автор |
Hayabusa (GSX1300R) |
Публикувано | 25.04.03 13:29 |
|
Пич от каде ги чете тия спецификации не ми стана ясно.
Да чочонето е близо 1750кг. + тебе 100кг. (ако си малко по пълничък)
Аиде тури му total: 1830кг. да не се сърдиш. (ама трябва да му свалиш крика, резервната гума, пожарогасителя и аптечката със синия кръст)
Транс АМ, зависи за кой говориш.
Давам ти точен пример:
2002 Firebird Trans Am - 1580 кг.
+ още 80 = 1660кг.
Разлика от 170кг (~375 паунда) се надявам че можеш да си прецениш какво означава.
Физика си учил, знаеш какво е конска силя, въртящ момент, също знаеш и как повечкото килограми влиаят върху ускорението и тн.
Ако не смяташ че тези килограми са фатални в един Race няма какво повече да се говори.
ДА, съгласен съм че Е500 е сериозен претендент, но:
В Щатите тази машина е прекалено скъпа!
Не само като начална цена...
А американската кошница...
Ето ти реалните факти:
Dynamometer Results за 2002 Pontiac Trans Am WS6
- Date: June 2002
- (stock) без никакви добавки
- 306rwhp, 326rwtq (SAE corrected)
С Тунинговане колата взлиза в клуб над 400 коня.
Кой кого ще маже на мен ми е трудно да кажа.
Catch me, If you can...
| |
|
Ами и аз не знам...
Скоро ще ти кача няколко снимки които направих на нещо уникално!
Такова нещо рядко ще видиш на улицата.
Tip:
Germany
400+ hp.
custom 4х4
Catch me, If you can...
| |
Тема
|
Re: Ei... spri se malko!
[re: Kuku]
|
|
Автор |
Hayabusa (GSX1300R) |
Публикувано | 25.04.03 13:50 |
|
Възможно е бе...
Затова и го гледаш на монитора.
Да ти кажа, аз не го ли видя с очите си аз не вярвам.
Преди около 8-10г. в БГ едни авери от квартала бяха турили двигател от SL500 на една лада.
Звучи невъзможно, нали! По-точно зловещо!
Как е станало, не знам! Ама на това чудовище му се радвах все едно пред мене беше най-неверояната кола на земята.
За супрата...
Ами може и да има, ама е 1 на ...
По повод разпилването...
Всичко може ама струва пари.
А ако искаш да напражиш нещо от серийни 350 коня - 800 се сещаш колко труд, мисъл, средства и тн. са хвърлени, нали?
Какво конкретно имаш в предвид на немския site?
Catch me, If you can...
| |
|
Na snimkata, tuk dolu
Inache tam ima niakolko prototipa, koito sa mnogo burzi, no mnogo grozni
A i vidiah dosta amerikanski koli, burzi, krasivo napraveni, no tochno Pontiac niamashe(nali za TransAm stava vapros)?!
Inache ima edna Cobra-1250 konie, koiato mnogo mi haresva, prosto e klasika
F1
| |
|
Виждал съм го и преди.
Рено Еспас Ф1.
Яка машина.
Какво ти е мнението за Енцото?
Catch me, If you can...
| |
|
Na men strashno mnogo mi haresva!!!
No predpochitam Aston Martin
F1
| |
Тема
|
Re: Mnogo krasivo!!!
[re: Kuku]
|
|
Автор |
del_sol_fen (ThePhotographer) |
Публикувано | 26.04.03 10:35 |
|
Aston Martin pred Ferrari i to Enzo????????
viz sega, az lichno bih izbral s MNOGO enzo-to, makar i mnogo da uvazavam Aston Martin.. Chestno, KuKu, ti siguren li si che sha izberesh Aston-a i koi model?
Si Power - Wona Go ???
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | (покажи всички)
|
|
|