Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 01:16 01.06.24 
Автомобили
   >> Най-добрата кола
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | (покажи всички)
Тема Hayabusaнови [re: Dunlop]  
Автор del_sol_fen (ThePhotographer)
Публикувано24.04.03 08:03



Ok, de, ama toia TransAm deto si go vidial, nai-veroiatno e bil WS6 koito e uzasno mosten. Toi sus sigurnost ne e pod $20,000 no za pod 30,000 moze veche da se bie spokoino! Egati, puk i sum dosta uveren (no ne sum 100% siguren) che pak e imal neshto po dvigatelia! inache edna supra za $20,000 i posle za magat tezi TWIN TURBOS i se slaga edno OGROMNO turbo i s malki dobavki suprata stava nad 550hp koeto ia pravi dosta burza kola, a puk i toia TransAm e "BURZ" samo na pravo, dokato suprata e dobre vuv vseki aspekt.
btw ti v koi shtat si?? da ne sme komshii

Si Power - Wona Go ???


Тема Re:Trans AMнови [re: Hayabusa]  
Авторmicro (Нерегистриран)
Публикувано24.04.03 08:21



Neznam ot kyde si si izgradil mnenie 4e Subaru WRX ili STI ili kakwato i da e druga Turbinowa IMPRESA wyrwi po malko ot edin Trans AM no qwno gre6i6. Wyprosnite Subaruta nesamo 6te nakysat trans AM-a na dylyg put ami 6te nakysat i twojta HAYABUSA .Qwno kato gi pi6e6 teq ne6ta ne osyznawa6 kakwi koli spomenawa6. Subaruto e po dobro ot Trans AM po absolutno wsi4ki parametri koito move6 da se seti6. 4engetata zapo4wat da pi6at aktowete o6te dokato widat Impresata.
Tam kydeto si merqt ......... qponski i evropejski koli, amerikanskite prosto ne wireqt
Takiwa izcepki moj6 da 4ue6 i widi6 samo w seriala Knight Rider



Тема Prosto edin primer!....нови [re: Hayabusa]  
Автор GAlNER (Stay COOL!!!)
Публикувано24.04.03 18:02



Priateliu, ako govorim za koli na staro, pa vzemi si edno Chuchone(MB E 500) 94-95g za 10-15000$, sloji mu edin 4ip i edin sporten filtyr i eto ti 400Hp za po-malko ot 20000$ i to ne stava vapros za niakakvi utrepani iaponski 4ikii, a za istinski Mercedes, koito ne pro6tava na nikoi. Kolata e V8, 5 Litra, 32V i pri 400Hp uskoriava za 5sec. ot 0-100. Pa da vidim, kav e toia Trans Am deto 6te go zadmine, ot miasto ili na dalag pat - vse edno.

NO PAIN - NO GAIN!!!



Тема Ha taka!!!нови [re: GAlNER]  
Автор Kuku ()
Публикувано24.04.03 20:36



Te, tova e prikazka!!!
Em ne se nabivash na ochi s "chochonetkata"(Mercedes-i mnogo), em praish ludi sichki na putia!!!
A ti vutre si lejish udobno i izobshto ne se zamisliash, koi se "niadbegva" s teb!!!
Pa, kato doe nekoi amerikanec s TransAm, che se probva ein-dva svetofara, pa, che si ide.............., a Merdzala si e Merdzal
Daje edin S600-394 kone, she bie Ponti...AKA!!!

Clio V6...

Тема Re:Trans AMнови [re: micro]  
Автор Hayabusa (GSX1300R)
Публикувано25.04.03 02:59



Чекай, чекай малко...
Влизаш в насрещното движение с тия си постинги.

ЧИСТО НОВА HAYABUSA СТРУВА 12,000 US$ С ТАКСИТЕ.
НЯМА АВТОМОБИЛ КОЙТО МОЖЕ ДА БИЕ HAYABUSATA!!!
СМЕШНО Е ДА СЕ ПИШЕ ЗА БРАБУСИ, ФЕРАРИТА, ЛАМБОДЖИНИТА...
(КОИТО БИЯТ СЪС СТОТНИ ОТ СЕКУНДАТА, В ЗАВИСИМОСТ ОТ РАСТОЯНИТО КОЕТО СЕ ИЗМИНАВА)
ЦЕНИТЕ ПРОСТО СА КОСМИЧНО НЕСЪПОСТАВИМИ!

ПОЖЕЛАВАМ ТИ НЯКОЙ ДЕН ДА ИЗПИТАШ ТРЪПКАТА ОТ ТОВА ДА ИЗРЕЗВАШ ПО ВСИЧКИ ПАРАГРАФИ 99% ОТ ВСИЧКО КОЕТО Е НА ПЪТЯ.

Пишеш смешки!

Знаеш ли колко коня е едно Субару?
Нека ти помогна:


2003 IMPREZA WRX SEDAN
227 bhp @ 6000 rpm
217 ft lbs @ 4000 rpm

Базова цена (без такси): 24,495 US$



Чети сега:


Pontiac Trans Am WS-6
325.1 bhp @ 5200 rpm
350.0 ft lbs @ 4000 rpm

за модел 2002г. цената варира от 15,000 до 30,000 US$ в зависимост от мили, екстри и състояние...


Намираш ли база за сравнение?
Турни и още една турбина на Импресата...
Пък живот и здраве се надявай да не са му слагали на тоя Транс АМ нещо ектра...
Щото ако го суперчарджват, става над 420 коня.
Това е брат.

А с това чудовище от долу можеш да видиш колко правя на темата от 0 до 100...
Разбирачите знаят на какво е способно.



Catch me, If you can...

Редактирано от Hayabusa на 25.04.03 03:28.



Тема Re: Prosto edin primer!....нови [re: GAlNER]  
Автор Hayabusa (GSX1300R)
Публикувано25.04.03 03:17



И междодругото тежи близо 2 тона като влезеш и ти в нея.
Да, идеята е добра.
Само че както в Европа Американските коли, в частност Курвет, Вайпър, Камаро, Транс АМ са с завишени цени;
...така и в щатите чочонето за което говориш не може да го намериш за по малко от 30,000$ (направих си туда да проверя на cars.com)

+ това Транс АМ е под 5 секунди (щото е 250-300кг. по лек с пасажерите)
Не искам да споменавам какво става ако се добави суперчарджер за още 5000$ (7000$ с инсталацията аиде!)

Иначе съм съгласен че четериочката е конкуренция, ама...
...пак не стига...



Catch me, If you can...

Тема Re: Hayabusaнови [re: del_sol_fen]  
Автор Hayabusa (GSX1300R)
Публикувано25.04.03 03:27



Точно преди 2 дена оглеждах Суприте.

СУПРА Туин ТУРБО 1994-5 няма под 100,000 мили.
Това, че не са и взели здравето е толкова вероятно, колкото да намериш девствена студентка от икономическия.

Но иначе се доближава доста и е супер предложение.
Аз също бих предпочел Супрата, но ще се пуснеш ли стещу чарджван Транс АМ с 400 коня под капака?
Супрата е БОМБА, проблемът е че не можеш да я разпилиш повече защото е оптимизирана.



Catch me, If you can...

Тема Re: Prosto edin primer!....нови [re: Hayabusa]  
Авторmicro (Нерегистриран)
Публикувано25.04.03 08:51



Hee znamgo adresa www.subaru.com. Bydi spokoen za strani kato BG Ukrajna i Russia subarotata sa po mo6tni i otdelqt malko powe4e wredni gazowe. To4no kakto Hayabusata na nqkoi mesta q prodawat 175 a na drugi 158 konq. No i dwamata dobre znaem 4e Hayabusata nemove da se pohwali s naj-dobroto uskorenie (dokolkoto znam TL1000R uskorqwa po byrzo). Apyk i nali znae6 4e ako te hwane edna R7-ca naprawo 6te te naprawi da si gowori6 sam kakto e na polowinata na kubicite i s nqkolko konq po-malko.
Za prawa otse4ka edwa li sy6testwuwa kola seriino proizwodstwo koqto da drypne Hayabusata, no realniq viwot wolb6te ne e prawi otse4ki i karane po osewata liniq a i pred subaruto takiwa nomera ne minawat
Kolata e mnogo byrza i stoi na pytq po dobre dori ot Lan4a delta. A i tq sy6to udrq 300 na kilometrav.
A s toq Trans Am sprete 4e stawate sme6ni nito struwa 20000 nito 30000 nito 60000 $ a dosta powe4e za da move dase predstawi 6to gode dobre pred Subaruto ot 24000$(nali goworim za nowi koli)
I ne zabrawqj, tam kydeto ti 6te natiska6 spira4kata na twojta Hayabusa, Subaruto 6te mine s pylna gas.



Тема Re:Trans AMнови [re: Hayabusa]  
Авторmicro (Нерегистриран)
Публикувано25.04.03 09:16



Az sym nakyswal motor 130 konq na Magistrala s zawoi. Nqma lo6o da se probwam i sre6tu Hayabusa. A otnosno Subaruto primera e daden na www.streetracers.hit.bg.
Na video clip tam qsno se wivda kak Impresata wzima start na Mercedes E55 V8 compressor ot AMG s mo6tnost to4no 475konq i wsi4ko towa stawa na Varnenskata magistrala pred o4ite na stotina fena po sred bql den.
Taka 4e sprete da goworite sr6tu Subaru
M/u drugoto kamerata e wyw amerikanski awtomobil dosta po dobyr ot Trans AM no i toj ne uspqda dostigne liderite(Dodge stelt 3000 twin turbo).



Тема Re: Hayabusaнови [re: Hayabusa]  
Автор del_sol_fen (ThePhotographer)
Публикувано25.04.03 10:34



abe da ti kaza, mnogo si prav.
i spored men, drugata kola koiato moze da se sravni s TransAm-a e ,
Camaro SS,
ti sigurno znaesh, che Camaro-tata sa super ULTRA eftini da "razpilish" ili da tuningovash do mnogo visoka stepen. inache drugo neznam.


Si Power - Wona Go ???



Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.