|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | (покажи всички)
Тема
|
Re: 1.9D PSA
[re: TK3C]
|
|
Автор |
lCE (Леден) |
Публикувано | 27.06.02 20:27 |
|
Абе прав си донякъде ама аз карам такъв бензинов XU9 със 160nm и на моменти пак не му достига въртящт момент . А инъче The Rider просто пропуска да спомене за турбо дизеловата версия на неговият мотор - виж тя наистина ми се срува доста добра
| |
Тема
|
Re: 1.9D PSA
[re: lCE]
|
|
Автор |
TK3C () |
Публикувано | 28.06.02 15:10 |
|
Стига бе това на какво купе е? Щото ако е на 205, не знам какво повече искаш, за 750 кг кола !?!
Иначе турбото е панацеята за дизелите. Не увеличава разхода, понякога дори го намалява.
Особено турбините с променлива големина на лопатките, могат такъв boost да докарат на ниски обороти, че колата свири гуми на idle обороти.
То и на бензинови двигатели слагат турбо, ама там нещата са по-сложни. Нали имаш дроселова клапа, та понякога турбото почти не се върти. И като натиснеш педала, и докато направи backpressure да завърти турбото, и вече си изпуснал дупката в трафика. Пък и разхода се вдига много на бензиновите. То и там има нови технологии, че нещата са в разумни граници. Че иначе еколозите режат глави. Ако не те, тогава шейховете :))
| |
Тема
|
Re: 1.9D PSA
[re: TK3C]
|
|
Автор |
lCE (Леден) |
Публикувано | 28.06.02 19:00 |
|
Купето е Citroen ZX Volcane и всъщност може да се каже наи вече че не са особено добре подбрани предавателните числа на скоростната кутия , предавките са "дълги" което е добре за писта ама аз все пак си карам нормално с тая кола и просто малко страдам от липса на еластичност . А инъче за турбодизелите си много прав .
| |
Тема
|
Re: Двигатели
[re: BRABUS_V12]
|
|
Автор | J. R. Ewing (Нерегистриран) |
Публикувано | 01.07.02 05:31 |
|
Acura Integra 4-Cyl. 1.8L VTEC 170 hp 5 speed manual, karam ya v USA
-gradsko mejdu 8-9 l/100 km v zavisimost ot natovarenostta na trafika(zadrustvania)
-izvungradsko 6.5-7 l/100 km pri skorost v poriaduka 75-85 mph (120-135 km/h)
-izdrujlivost na dvigatelia - kazvat che bez problem stigal do 500000km che i poveche, no ne znam tova samo sum go chuval, ne sum imal vuzmojnost da izmina takiva km.
Mercedes 300D, 110 hp, 91 godina (na bashta mi v BG), predi dve godini kato si biah otpuska mu navurtiah okolo 2000 km za edin mesec.
- razhod okolo 6.5 l/100 km pochti samo izvungradsko pri skorost po magistrala120-140 km/h i po putia 100-110 km/h.
-izdrujlivost na dvigatelia - za tozi model sushto pochti nishto ne moga da kaja, no za predishnia ni MB 190D kupen prez 1990 na 3.5 godini i 125000 km do 1998 godina predimno bashta mi mu navurtia oshte 550000 km kato e smenil samo razpruskvachi na diuzite sled izminati pochti 350000 km s bg nafta. Kogato go e prodaval kopuvacha e kazal che nashia Mercedes mu izglejda dosta po zapazen na tezi 175000km ot niakoi drugi Mercedesi predlagashti se na pazara na po malko km.
| |
Тема
|
Re: А като става дума за народни, къде са дизелите
[re: Spidercho]
|
|
Автор |
the_rider (член(леко крив)) |
Публикувано | 01.07.02 17:09 |
|
тука има дълъг спор, но не му е тука мястото
говорим за НАРОДНИ двг а не за по-най и тн мощни
Кофти, кофти ама гот!
| |
Тема
|
Re: А като става дума за народни, къде са дизелите
[re: Beeblebrox]
|
|
Автор |
the_rider (член(леко крив)) |
Публикувано | 01.07.02 17:12 |
|
Не не те при ауди ги смятат в Катъри
Кофти, кофти ама гот!
| |
Тема
|
Re: А като става дума за народни, къде са дизелите
[re: Beeblebrox]
|
|
Автор |
the_rider (член(леко крив)) |
Публикувано | 01.07.02 17:16 |
|
Е това беше приказка, всичко е в предавката
То и Владимировеца е 50-60 коня а оре с 5 плуга /примерно/ ама никой не вика " ебати върха двигателя има "
Кофти, кофти ама гот!
| |
Тема
|
Re: 1.9D PSA
[re: lCE]
|
|
Автор |
the_rider (член(леко крив)) |
Публикувано | 01.07.02 17:19 |
|
Чакай чакай, аз сега почвам за турбодизела
Кофти, кофти ама гот!
| |
|
Аиде де ,докога ще ме караш да чакам
| |
Тема
|
Re: 1.9D PSA
[re: lCE]
|
|
Автор |
the_rider (член(леко крив)) |
Публикувано | 02.07.02 09:39 |
|
Глей сега, тактиката е такава:
Първо ги убеждавам че 1,9Д е най-нородната машина и просто няма равна и след това ги разбивам, като вадя турбото и просто не им оставям аргументи
Кофти, кофти ама гот!
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | (покажи всички)
|
|
|