Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 02:06 02.06.24 
Автомобили
   >> Най-добрата кола
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | (покажи всички)
Тема Re: 1.9D PSAнови [re: TK3C]  
Автор lCE (Леден)
Публикувано27.06.02 20:27



Абе прав си донякъде ама аз карам такъв бензинов XU9 със 160nm и на моменти пак не му достига въртящт момент . А инъче The Rider просто пропуска да спомене за турбо дизеловата версия на неговият мотор - виж тя наистина ми се срува доста добра



Тема Re: 1.9D PSAнови [re: lCE]  
Автор TK3C ()
Публикувано28.06.02 15:10



Стига бе това на какво купе е? Щото ако е на 205, не знам какво повече искаш, за 750 кг кола !?!

Иначе турбото е панацеята за дизелите. Не увеличава разхода, понякога дори го намалява.
Особено турбините с променлива големина на лопатките, могат такъв boost да докарат на ниски обороти, че колата свири гуми на idle обороти.

То и на бензинови двигатели слагат турбо, ама там нещата са по-сложни. Нали имаш дроселова клапа, та понякога турбото почти не се върти. И като натиснеш педала, и докато направи backpressure да завърти турбото, и вече си изпуснал дупката в трафика. Пък и разхода се вдига много на бензиновите. То и там има нови технологии, че нещата са в разумни граници. Че иначе еколозите режат глави. Ако не те, тогава шейховете :))



Тема Re: 1.9D PSAнови [re: TK3C]  
Автор lCE (Леден)
Публикувано28.06.02 19:00



Купето е Citroen ZX Volcane и всъщност може да се каже наи вече че не са особено добре подбрани предавателните числа на скоростната кутия , предавките са "дълги" което е добре за писта ама аз все пак си карам нормално с тая кола и просто малко страдам от липса на еластичност . А инъче за турбодизелите си много прав .



Тема Re: Двигателинови [re: BRABUS_V12]  
АвторJ. R. Ewing (Нерегистриран)
Публикувано01.07.02 05:31



Acura Integra 4-Cyl. 1.8L VTEC 170 hp 5 speed manual, karam ya v USA
-gradsko mejdu 8-9 l/100 km v zavisimost ot natovarenostta na trafika(zadrustvania)
-izvungradsko 6.5-7 l/100 km pri skorost v poriaduka 75-85 mph (120-135 km/h)
-izdrujlivost na dvigatelia - kazvat che bez problem stigal do 500000km che i poveche, no ne znam tova samo sum go chuval, ne sum imal vuzmojnost da izmina takiva km.


Mercedes 300D, 110 hp, 91 godina (na bashta mi v BG), predi dve godini kato si biah otpuska mu navurtiah okolo 2000 km za edin mesec.
- razhod okolo 6.5 l/100 km pochti samo izvungradsko pri skorost po magistrala120-140 km/h i po putia 100-110 km/h.
-izdrujlivost na dvigatelia - za tozi model sushto pochti nishto ne moga da kaja, no za predishnia ni MB 190D kupen prez 1990 na 3.5 godini i 125000 km do 1998 godina predimno bashta mi mu navurtia oshte 550000 km kato e smenil samo razpruskvachi na diuzite sled izminati pochti 350000 km s bg nafta. Kogato go e prodaval kopuvacha e kazal che nashia Mercedes mu izglejda dosta po zapazen na tezi 175000km ot niakoi drugi Mercedesi predlagashti se na pazara na po malko km.



Тема Re: А като става дума за народни, къде са дизелитенови [re: Spidercho]  
Автор the_rider (член(леко крив))
Публикувано01.07.02 17:09



тука има дълъг спор, но не му е тука мястото
говорим за НАРОДНИ двг а не за по-най и тн мощни

Кофти, кофти ама гот!


Тема Re: А като става дума за народни, къде са дизелитенови [re: Beeblebrox]  
Автор the_rider (член(леко крив))
Публикувано01.07.02 17:12



Не не те при ауди ги смятат в Катъри

Кофти, кофти ама гот!


Тема Re: А като става дума за народни, къде са дизелитенови [re: Beeblebrox]  
Автор the_rider (член(леко крив))
Публикувано01.07.02 17:16



Е това беше приказка, всичко е в предавката
То и Владимировеца е 50-60 коня а оре с 5 плуга /примерно/ ама никой не вика " ебати върха двигателя има "

Кофти, кофти ама гот!


Тема Re: 1.9D PSAнови [re: lCE]  
Автор the_rider (член(леко крив))
Публикувано01.07.02 17:19



Чакай чакай, аз сега почвам за турбодизела

Кофти, кофти ама гот!


Тема Re: 1.9D PSAнови [re: the_rider]  
Автор lCE (Леден)
Публикувано01.07.02 22:36



Аиде де ,докога ще ме караш да чакам



Тема Re: 1.9D PSAнови [re: lCE]  
Автор the_rider (член(леко крив))
Публикувано02.07.02 09:39



Глей сега, тактиката е такава:
Първо ги убеждавам че 1,9Д е най-нородната машина и просто няма равна и след това ги разбивам, като вадя турбото и просто не им оставям аргументи

Кофти, кофти ама гот!



Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.