|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
Тема
|
Най-лошата кола?
|
|
Автор | koя e тя (Нерегистриран) |
Публикувано | 16.04.02 19:34 |
|
Четох преди време някъде, че най-много откази през първата година на експолатация дават Румънските автомобили 500/1000 следват ги Руските и т.н.
С най-малко откази бяха Японските коли (не помня колко точно).
Какво мислите по въпроса?
| |
|
Ot spisanie Awto Journal da ne bi da e ?!
Ami - ti zadade wyprosa - isi otgowori !!!
Greetings
| |
|
Да ме извинява Само Дизел,
но според мен Форд колкото и да са големи и колкото да имат принос в историята на автомобилостроенето, те още имат много хляб и лук да плющят докато почнат да правят автомобилите качествени.
На последно време (от 3-4 години), почти няма модел който да не е връщан обратно за допълнителни сериозни преработки.
Wipe them out! All of them!
| |
|
Защо да те извинявам, заради това, че карам Форд ли? Ами голяма работа, днес и Форд, утре Мерцедес или Audi Allroad () , не съм вманиачен фен на някоя марка (е, уважавам Мерцедес, но то е друго).
Разбира се, че Форд си имат кусури, но не са по-лоши от други автомобили в същия ценови клас. Fix Or Repair Daily не е съвсем вярно. VW/Ауди са на по-високо технологично ниво (което си го плащаш), но пък като цяло дават не много по-малко проблеми. Форд поне ги уважавам за константното качество - винаги знаеш какво ще ти се повреди, стига да имаш приятел с няколко години по-стара кола . Повредите са програмирани. Безгрешни са направо. А това е признак за високи технологии
А за връщането за доработки, хмм, ами кажи ми съвременен производител, който да не прави factory rеcall по няколко пъти на година.
Само Дизел
| |
|
Spored men nai-groznata i idiotska kola e ИЖ. Triabva da se vuvede za ocenka na ostanalite avtomobili mernata edinica "1 ИЖ". Estestveno shte se raboti predimno sus mili (mИЖ) i micro ИЖ-ove.
| |
Тема
|
Re: Най-лошата кола?
[re: tson]
|
|
Автор |
The One (избраният) |
Публикувано | 17.04.02 15:15 |
|
>Wryshtaneto na awtomobili za otstraniawane na proizwodstweni defekti e politika na wsiaka kompania
Да разбирам ли от твоето мнение, че Форд и другите компании нарочно оставят пропуски по колите за да мога после да хвърлят милиони за връщане и дооправяне ?
Та нали всяка компания се стреми да намали тези проблеми.
Погледни Американският Форд. Аз незнам техен модел който да не е връщан за дооправяне.
>Ford Fokus e obiawen za nai-kachstwenia awtomobil
Данеби да си имал в предвид (или чел) за _най-добър_, защото и в БГ беше това.
Защото между най-добър и най-качествен има доста голяма разлика.
Както и да е. Това по-горе е мое мнение. То е сформирано на базата на по-стари коли и на отзвуци от притежатели на нови такива.
Не задължавам никои да му вярва и не искам никой да убеждавам в него.
Мисля, че споровете са излишни.
Wipe them out! All of them!
| |
|
Между другото прав е tson - в годишния отчет на TUV (Германия), Форд Фокус наистина беше обявен, като автомобила с най-малко показани дефекти при 3 годишните коли. А годините са 3, защото тогаве е първия технически преглед за новите коли, после почват на 2 год. Статистиката е очевидно достоверна, тъй като става дума за близо 1,5 млн. прегледани автомобила от всички марки.
Само Дизел
| |
|
става въпрос?
Сегашните ИЖ-ове (2126 "Ода") наистина са едни най-уродливите коли, заедно с ВАЗ-2112.
Обаче старите ИЖоци, особено 2125 "Комби" са си много бясни даже, като се изключи решетката и фаровете с мигачите на по-късните модели
.{[ ]==АЗЛК==[ ]}.
| |
|
Za tozi govoria. Mnogo e gnusen :))))
Редактирано от Cherepaha на 18.04.02 09:35.
| |
Тема
|
Re: Най-лошата кола?
[re: Cherepaha]
|
|
Автор | tson (Нерегистриран) |
Публикувано | 18.04.02 10:02 |
|
;) he
w predishnata mi rabota imashe slujeben IJ, koito wseki karashe. KOlkoto i stranno da e- tazi kola beshe jelezna i se chupeshe po-malko ot 2-ta mikrobusa VW, koito syshto imashe firmata. Za idiotska - idiotska si e, no moje bi kolkoto moskwicha. Tia beshe lekotowarna i zadnite i wrati se otwariaha w dwijenie i zatowa i slojiha planki ta da se zakliuchwa s katinar, moje bi towa beshe edin ot serioznite i defekti. Posle edin ot shofiorite reshi da ia boiadiswa, no po wreme na operatsiata zaduha wiatyr, toi otnese westnitsite, a i boiata se primesi s prah. W rezultat biaha boiadisani gumite i styklata s osoben wid grapawa i beztswetna boia.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
|
|
|