|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
Тема
|
Re: Най-лошата кола?
[re: The One]
|
|
Автор | tson (Нерегистриран) |
Публикувано | 18.04.02 10:13 |
|
>Да разбирам ли от твоето мнение, че Форд и другите компании нарочно оставят пропуски по колите за да мога после да хвърлят милиони за връщане и дооправяне ?
ne narochno, razbira se, nali obiasnih, che towa proizticha ot riska na praweneto na nowowywedenia!
>Погледни Американският Форд. Аз незнам техен модел който да не е връщан за дооправяне.
Niamam informatsia za ameriaknskia Ford, men me kasae izkliuchitelno nemskia, takyw moga da si kupia i za nego goworia
>Данеби да си имал в предвид (или чел) за _най-добър_, защото и в БГ беше това.
Защото между най-добър и най-качествен има доста голяма разлика.
da, imah predwit tochno nai-kachestwen, s nai-malko defekti pri eksploatatsia
>Както и да е. Това по-горе е мое мнение. То е сформирано на базата на по-стари коли и на отзвуци от притежатели на нови такива.
OK, makar, che starite koli ne gi wryshtat w zawoda za dorabotka ;)
>Не задължавам никои да му вярва и не искам никой да убеждавам в него.
Мисля, че споровете са излишни.
ne, ne sa izlishni ako si goworim s fakti, nali iskame da uznaem istinata, makar che pomisli si kakwo bi stanalo ako se dokaje po neosporim nachin, che edi-koia si marka e nai-dobrata, sigurno tsenata i shte skochi do nebeto.
Men lichno me drazni pylnoto otritsanie na edna kachestwena i normalna marka, zamimal sym se i se zanimawam s proizwodstwo i znam kolko sa bezmisleni twyrdeniata "tazi marka e wyrha, drugata e ujasna", pri uslowie che i dwete se proizwejdat i prodawat pri edni i syshti uslowia, na pochti ednakwi tseni.
| |
Тема
|
3.14 ИЖ-а
[re: tson]
|
|
Автор |
TK3C () |
Публикувано | 18.04.02 15:21 |
|
Ей това беше най-радостната история, която съм чувал в скоро време. Много ме зарадва, смях се от сърце!
А това за красива/грозна кола е условно, мен много повече ме дразни новият мини-бус на Фиат, Добло ли беше, дето муцуната му е производствено сгъната и несъразмерна.
Иначе ИЖ-а си е нищо повече от товарен Москвич. Само купето е леко променено според нуждите, и задните ресьори са подсилени.
А в присъствието на мен и майстора не е препоръчително да се въвеждат нови мерки от рода на Москвич
:))
| |
Тема
|
Re: 3.14 ИЖ-а
[re: TK3C]
|
|
Автор | tson (Нерегистриран) |
Публикувано | 18.04.02 16:45 |
|
he, towaren moskwich, to wsyshnost wseki moskwich si e towaren ;)
inache towa si e biznes, da prodawash awtomibili pod druga marka s malki modifikatsii. Osobeno ako shefa na Moskwich ti e wuicho i podpishete dogowor da ti prashta osnownite agregati i prochie...
| |
|
gnusen
| |
Тема
|
Re: Най-лошата кола?
[re: koя e тя]
|
|
Автор |
DlABLO (MAQUINA TOTAL) |
Публикувано | 19.04.02 10:18 |
|
tova e za pyrvata godina eksploataciq...qponskite bqha okolko 4-5,a ot evr. bqha frenskite 7-8
Редактирано от DlABLO на 19.04.02 10:27.
| |
Тема
|
Re: Най-лошата кола?
[re: tson]
|
|
Автор |
The One (избраният) |
Публикувано | 22.04.02 12:22 |
|
Нека погледнем нещата по друг начин.
Качествената кола би трябвало да е съвкупност от броя на елементите и материялите вградени в тази кола както и изработката и сглобката им.
Добрата кола би трябвало да е съвкупност от качестена кола с допълнение от комфорт, стабилност на пътя, възможности и динамични показатели.
Така, че има разлика между качествена и добра кола.
Ако говорим специфично за фордовете, според мен те винаги са на крачка за добрата кола. И преди и сега. Ако сравняваме форд ескорт с голф то мисля, че на всеки е ясно коя е по-добрата кола. Нека да сравним енд Сиера с 190-ка или си Ауди. Тук нещата пак не с в полза на Форд.
При старите автомобили хем Форд предлага по-некомфортна обстановка, с помалки възможности и хем по-некачествена изработка.
Да погледнем и новите автомобили.
Фокус срещу Голф 4. Тук мисля, че може много да се спори кой е по-комфортен, по-динамичен и с по-добри показатели. Лично аз мисля, че е голф.
Имаше преди време във форумите на ABV едно сравнение на един пич. Сравняваше Голф 3 (1.9 ТДИ) с Фокус 1.8. Абе не беше доволен от Фокуса.
Но да сравняваме Мондео с А4 или с C(Ц)-Класата мисля, че е безмислено.
Ето на това базирам аз критериите си за добра и лоша кола.
Лошата е тази, която стой много по-назад в класациите.
Wipe them out! All of them!
| |
|
Когато се сравняват коли, при условие, че ще се карат от простосмъртни, фактор номер 1 е цената. Та хубаво си поставил в един клас Голф и Фокус, ама къде си тръгнал да сравняваш Мондео с Мерцедес или Ауди А4, дето са с 70-80% по-скъпи, макар и със същия размер? Поне в Канада е така, но не вярвам в Европа нещата да са по-различни.
| |
|
Що бе, виж къв е зъл
ама виж пък тоя... е тва е гнусотия ся
между другото, най-готиното е сайта им, препоръчвам ви го:
.{[ ]==АЗЛК==[ ]}.
| |
|
Аааа, сайта е супер
Само Дизел
| |
|
Ами да...
Базово, А4 е около 40К. Голфа и Ц-класата не я знам точно, но предполагам и тя е там някъде.
Форда е по-евтин. Но чак пък 70-80 процента ?? Струва ми се малко странно.
Но пък старите джентълмени от Англииско са го казали. Евтиното винаги излиза по-скъпо.
Wipe them out! All of them!
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
|
|
|