Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 04:31 30.06.24 
Автомобили
   >> Най-добрата кола
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | (покажи всички)
Тема Честита Нова Година :)) (++)нови [re: LordDigital]  
Автор TK3C ()
Публикувано02.01.02 11:49



Да почна първо с пожеланията, живот и здраве и лекичко по педала на газта (аа, и слагайте си коланите и през 2002 година :))))

Гледам голям flame се е заформил тук по тази тема, ако знаех, че така ще стане, щях да се въздържа. Въпреки че този клуб е точно за това, нали така
:))
Та сега и аз да се изявя като невъздържан гражданин и да си излея и моите мисли по въпросите.

Започвам с TORQUE-то, че то ми е първо на погледа.
УВАЖАВАМ го много TORQUE-то и много го обичам, и знам, че то бута феновете напред и усмивките настрани :))
НО държа и аз да подчерая един недостатък на многообичаното TORQUE, и той е, че TORQUE-то трябва да се прилага постоянно във времето. Да уточня, може Майк Тайсън да има 2 тона удар, ама не може да ускорява под 10сек от 0-100км/ч :)))
УТОЧНЕНИЕ: LordDigital, това дето го писах горе не е за теб, ти си закърмен, ако така мога да се изразя, с TORQUE-то и знаеш от къде изгрява слънцето и защо БМВ-то ускорява по-бързо от ИКАРУСА. ама имаше и такъв пост.
Та да се върна на TORQUE-то, тук в полза идват двата цикъла на Ото и на Дизел, т.е. дава се възможност TORQUE-то да се прилага многократно във времето и с помощта на маховика това да изглежда като ПОСТОЯННО TORQUE.
И да се върна пак на проблема с TORQUE-то, негов голям убиец е наречен rpm или оборотите, с които се върти колянивият вал, и от тук честотата, с която трябва то да се прилага. И както дебелият борец не може да бяга с скоростта на заек, така и голямото TORQUE не може да се прилага с голяма честота. И затова дизелите работят на ниски обороти (не точно затова де :))
Тези гадни rpm дето все ги игнорирате (а във Формула 1 се мъчат да ги увеличават), та те позволяват на колата да прилага големият въртящ момент наречен TORQUE с големи букви и на високи скорости. Колкото са по-високи rpm, толкова на по-висока скорост може да се прилага TORQUE-то. Но дизелите не могат на високи скорости да правят такива неща, и за това прилагат една тънка хватка за да могат да развиват скорости, по-високи от 50 км/ч. И тя е наречена TORQUE MULTIPLIER (или divider в нашият случай, зависи от къде го поглеждаш). И тук тази техника дели TORQUE-то на даден коефициент, за да може да повиши rpm със същият коефициент, или ако не rpm, то поне скоростта, с която се движи машината.
И за по-точно измерване на съотношението TORQUE/rpm е въведена единицата Watt или поради изостаналостта му в книгата SI, конски сили.
Та това, което исках да кажа, е че може и да имаш огромно TORQUE, може двигателят ти да работи на 18 000 rpm, правиш ли ХХХ Watts, ти ускоряваш по ЕДИН И СЪЩ НАЧИН (пак условно казано). Защото TORQUE MULTIPLIER си върши работата и rpm се превръща в TORQUE и TORQUE-то се превръща в rpm за да могат ЗАЕДНО да бутат колата напред.
И не искам да чувам повече изказвания от рода NOTHING ELSE MATTERS, само TORQUE-то или само rpm.

А на SPIDERCHO ще му кажа, че ТИ не си се качвал в allroad-a, за да твърдиш такива неща. Ускорение 9.3! Това в кой сайт го прочете и заявяваш тук с упорита твърдост! Да качвал съм се в allroad, тук шефа ми точно такова нещо караше две седмици докато не го върна. И ще ти кажа ясно и отговорно, че НЕ ускорява за 9.3 до 100. Изобщо не е в границата на 10 сек. Сравнявахме го със старото му БМВ (не трябваше да споменавам марка че стана войната пак), марката няма значение, 1.8 двигател 115 коня (ако не бъркам, +- 15) та на тази условна (за вас, за мен реална) кола ускорява за 11 сек 0-100 по книжка. И издухва allroad-а 2 дължини още на 2ра! Изобщо усещането за тягата вътре не е по-голямо от москвича поне до 3та скорост! Обиждайте се колкото си искате, това е моето усещане.
А тези 180 коня кой ги измисли не знам, гледам и на сайта на Ауди ги пише, но книжката на allroad-а (още е тук) ясно и точно пише 110 kW / 4000 rpm. Като го разделя на 2 прави 55 kW, което си е точно 75 коня.
И масата я водят 2100 кг по незнайни за мен причини. На всичкото отгоре автоматични скорости! Убиец!
И я сега познайте могат ли тези 150 дизелови, натровени с българският мазут коне да преместят тези 2100 кг с пъргавината на под-10сек автомобилчета!

И една истинска случка с точно този автомобил, как заседна в една пряспа от първият масов сняг тази (миналата :)) година. Просто двигателя стърчи много напред от предният мост. Трябваше 3 пъти да го сваляме/дигаме за да се поосвободи. Иначе quattro-то работи безупречно, нагледно доказа как с 1 стъпила гума може да изкара 2тонно чудовище от снега. Но за клиренса, не знам, малко ми се струва за сериозни изпълнения. Пак вкарвам москвича, ама преди да му срежа предните пружини имаше 1 педя под картера. И със малката следа и късата база по-трудно засяда! Доказано последните 2 седмици и 1500 км из кофти пътища! Само да имаше quattro....
:))



Тема Re: Честита Нова Година :)) (++)нови [re: TK3C]  
Автор Spidercho (Audi Entusiast)
Публикувано02.01.02 14:00



Да е жив и здрав шефа ти и да те вози още много години в неговите коли (пожелавам ти да са BMW). А ти се кефи на Москала.

А относно, защо Audi пишат "глупости" в сайта си, ами брато, явно ти си по-велик от тях - там е фатката.



Тема Re: Aма няма V8нови [re: LordDigital]  
Автор Spidercho (Audi Entusiast)
Публикувано02.01.02 14:01



Да си жив и здрав, Лорде



Тема Re: Честита Нова Година :)) (++)нови [re: TK3C]  
Автор HlTMAN (The Darksoul)
Публикувано02.01.02 14:27



Az sum se kachval v ALLROAD i triabva da ti kazha che si durpashe dosta zdravo .. pod 10 sec shte e 100 KM/h. Drugia mesec shte si idva chicho mi ot
Germany i she se kacha i shte probvam dali e pod 10 do 0-100 KM.
2.7 250 HP .. 184KW .. dali ne gi pravi pod 10 ?

WWell BE COOL

HITMAN


Тема allroadнови [re: Spidercho]  
Автор TK3C ()
Публикувано02.01.02 14:40



явно е откъде черпиш "информацията", но ще ти дам един не много безплатен съвет да не вярваш на всичко, което виждаш/четеш.
Защото може и на хартия да е изтребител, ама на живо си е дръвце.
Ти си вярвай на сайта, аз вярвам на техническите данни, написани в ДОКУМЕНТАЦИЯТА на колата, производство от АУДИ също.
Още повече ти четеш инфо за кола, която сега би си купил 2002 година, а аз ти говоря за стара кола. Знае ли човек, може и нещо друго да са променили. Или е просто маркетингова хитрост. Но в книжката ясно и точни си пише 110 киловата.
А москвича и кефа нищо няма да казвам, само че не съм давал към 100 бона за него. И че и мен ме изпреварват москвичи :):):)

а за хитман, че ме мързи да отварям нов пост, тук става дума за дизела. 2.5 турбо, по старата технология, не е помпа-дюза дори.
А че 2.7Т дърпа, е ясно на всички, и дори момчетата от БМВ клуба го разбраха.
Но че не си се качвал на allroad или поне на такъв в движение е ясно отдалеч. Съгласен съм, че има и мощни и бързи и пъргави АУДИ, но това определено не е от тях. Предишното ми 80 1.8 дърпа определено повече!



Тема Re: allroadнови [re: TK3C]  
Автор HlTMAN (The Darksoul)
Публикувано02.01.02 15:17



Shtom kazvash che ne sum se kachval taka da bude

WWell BE COOL

HITMAN


Тема Re: allroadнови [re: HlTMAN]  
Автор LordDigital (CarftsmaN)
Публикувано03.01.02 04:56



EEeeee ke se izbiiiieete bre:P

q po-spoko

ne vizdam ot kakyv zor moze da nekoi i da si pomislq da testva dinamika na disel avtomobili vyv BG - spored mene tva e se edno da hvyrlis BenJonsan vyv tymnica bez Hapcheta i hrana i posle da iskas da podobri svetoven rekord:P

Mi taka de ,vyv BG Naftata e sys takova ultraTragicno kacestvo chee ako ste V16 ,Tatra 18000cc paaak moze da dyrpa po-malko ot nekoq benzinovo trabi.

Sestam se edin mrysnik ,vyrzkar ,kUmUnist ,nUm3nklatUrchik ,etc. imase vryzki i zimase nafta deto idvase ot snabdqvaneto za Voennite i deto se polzva za tankove. Systiq toq imase Reno Rapid ,a edin drug imase BMW nqkakvo TurboDisel li kvo bese ne sym siguren no razlikata vyv vyrtqstite im momenti beshe ot 50% nagore vyv polza na BMW-to. Rapida se pak e Pikap ,i nqma nikakva logica da e po-byrz maaa kvoooo NE ,toq sys rapida tyrkase gumi na 3-ta ,i go kysase Bi Em DoubleU-to kakto i kogato si poiska ,samooo deto na zadna ne se systezavaha:))

Aide Tocka na SPora:P



Тема Ама нали затова е този клуб ?!?нови [re: LordDigital]  
Автор TK3C ()
Публикувано03.01.02 09:14



:))
ОК, точка. Съгласен. И на мен не ми е интересно вече



Тема Re: allroadнови [re: LordDigital]  
Автор HlTMAN (The Darksoul)
Публикувано03.01.02 10:46



Niama da se trepeme be .. :)



WWell BE COOL

HITMAN


Тема ZA WARTJASHTIJA MOMENT I MOSHTNOSTTAнови [re: Spidercho]  
АвторNajdencho (Нерегистриран)
Публикувано12.01.02 01:17



KOJ OT UCHASTNICITE TUKA ZNAE KAKVA E ZAVISIMOSTTA MEJDU WARJASHTIJA MOMENT I MOSHTNOSTTA? SHTOTO SE DARJITE TAKA, KATO CHE NE VI E IZWESTNA!
M.n = P !!!!
A sega natatyk! Wyrtjashtija moment ne se predava napravo na kolelata, a minava pyrvo prez transmisijata! Tam se promenja! W gornata formula sled kato mine prez transmisijata predadenoto P ostava syshtoto (pone priblizitelno de. KPDto i e nad 0.96!) 4rez promjanata na oborotite (n) se promenja i M (momenta) kato estestveno pri - na n imame + na M
I wse pak! Wypreki che uskorenieto zawisi naj-veche ot moshtnostta!!! wynshnata jarakteristika na dwigatelja (pri palno natovarvane) syshto okazva goljamo wlijanie! Zaradi po-polegatoto razpolojenie na wart. moment pri dizelite moshtnostta im na niski oboroti e sravnitelno wisoka sprjamo benzina i tam im e predimstvoto!!!
Pozwolih si da napravja tozi post, zashtoto laishkite objasnenija tuk me hvyrliha w djaza! S tova se nadjavam i bezobraznite postove po tazi tema da prestanat!!!




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.