|
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
Тема
|
Защо има конкурси само......
|
|
| Автор |
Machu Picchu (новак) |
| Публикувано | 25.01.09 20:39 |
|
|
Обяснете ми защо има конкурси винаги и само в Оперно - Филхармоничните дружества в Пловдив и Русе и понякога в Бургас и Стара Загора? Но никога не се провеждат конкурси във Варна или във Филхармониите в Шумен, Враца, Видин? Те също са държавни учреждения под "шапката" на Министерството на Културата??? Не говоря за общинските. Там никога не е имало. Справка Георги Чимширов в Разград. Не ви ли се струва странно?
| |
|
|
|
Не. Не е странно.
Спомни си един мой постинг като отговор за теб в друга тема...
Конкурси има, няма кандидати (освен настоящите).
С други думи - няма интрига и от там - няма шум...
Но конкурси има - на всеки 3 години.
Да живее Балакаха, цар 13!
| |
|
|
|
Да спомних си! Добър отговор!!
Но само това ли е отговора в действителност?
| |
|
|
|
Здравей Jututunec,
добре обясняваш на Мачу Пикчу "странността" на факта, който е забелязал, но явно се съобразяваш с с възможностите му да се ориентира в "джунгловите" правила (не казвам закони, защото се надявам някой ден да изчезнат) на повечето български политици и прислугата им.
Първо - (както веднъж зачекна проблема Плешивата певица) за тези места се "избират" послушни хора, защото въпросните институции са на гарантирана държавна хранилка и от там може да са "захранват" и "нашите" хора - роднини и подставени лица разбирай техни фирми. Естествено шансът избраните да са и добри професионалисти е относително малък.
Второ - в изброените институции от Мачу Пикчу, където според него не се правят конкурси (както казваш - правят се), управляват хора, които са се "окопали" или партийно (политически послушници) или икономически (плащат си, за да останат на мястото), или най-често по двете линии.
Явно на местата с конкурси, за които споменава Мачу Пикчу "далаверата" е спряла (в Бургас например) или въобще не е тръгвала, както е случая с Найден Тодоров в Русе, според думите на Плешивата певица.
Позволих си да бъда по-обстоятелствен, за да дам моето тълкувание на твоя израз "...няма интрига и от там - нама шум..."
Дано Мачу Пикчу разбере, че изразът "Количествените натрупвания (или липсата им) водят до качествени изменения." макар и от миналото не е загубил нито на сантим верността си. Както и една друга сентенция (на чичко Ленин) - "Политиката е кристализирал израз на икономиката." В случая ще перифразирам: "Решенията на управляващите (нямам предвид само настоящия политически калейдоскоп) се мотивират от икономическия интерес." За жалост в България става дума единствено и само за личния икономически интерес.
П.С. С благодарност към Плешивата певица за информацията в предишни постинги, която ми помогна да "донаредя" пъзела...
| |
|
|
|
Благодря ви, че ме ориентирате в "джунгловите" правила, аз сам новак в "джунглата" и тези коментари обогатяват не дотам солидната ми биография в тези интриги. Колкото за Количествените натрупвания имах в предвид, че колкото и много да са концертите, триж по много трябва да са репетициите или дори повече. Иначе е залудо работи, залудо не стой. Не се получава звука, както казва един дириген.
| |
|
|
|
Тогава Jututunec, (ето че можем и да не си разменяме кофти бележки) защо според теб конкурс в Пловдив няма, а трябваше да има през октомври? Найден Тодоров помня, че се яви и на него и след това спечели този в Русе. Нянканк(Швейк) не виждам да има логика в твоите разсъждения? Какво би отговорил?
И спираме заяжданията нали? Извинявам се ако съм те засегнал в порива си!!!
| |
|
|
|
Казва се Мачу Пиччу? А не Пикчу. Това е вероятно най-духовното място на света. Колко жалко, че не мога да ида в Перу!!!
| |
|
|
|
Вярвам, че и в Пловдив скоро ще има. Понякога стават закъснения дори до 1 година...
Да живее Балакаха, цар 13!
| |
|
|
|
Управляващите или властимеющите нарушават правилата, които сами са определили, а ние се разменяме реплики къде какво трябва да се прави, кога и защо. Според мен най-напред трябва да се изяснят правилата на управление на оркестри, опери, ОФД-та и пр. Това отдавна е измислено с оглед да няма (до колкото е възможно) конфликти, злоупотреби, некомпетентност и самодейни изпълнения. Ясно трябва да се определи какъв трябва да е директорът, главният диригент, останалите диригенти, хормайстори и т.н. Кой какво прави: от Кодекса на труда до репертоарната политика, турнетата,халтурите.
Моите наблюдения обаче показват, че на властимеющите хаосът им е по-удобен и принцитът "разделяй и владей".
| |
|
|
|
А има и пенсиониране?
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|