Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 09:53 26.06.24 
Контакти
   >> Говорим си за секс
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | (покажи всички)
Тема Re: Ех, Клинтъне...нови [re: The Stranger]  
Автор KлинтъH (СилеН)
Публикувано01.09.11 00:04



Не човек не мога да си позволя нищо аз съм бедно студентче!


На въпроса
Do you live under a rock? :-D
Аз отговарям с - Yea



Тема Re: Ех, Клинтъне...нови [re: KлинтъH]  
Автор PipilotaV. ( 0-)
Публикувано01.09.11 00:04



Не, бе, глупчо, не държа да ми отговаряш, ама не е лошо поне да прочетеш колко жалък изглеждаш, обиждайки наляво и надясно хора, които добронамерено откликват на тъпата ти тема. Алооу, сам си я пуснал. Имаш проблем не само с връзките и редовния секс, имаш проблем в това изобщо да бъдеш мъж. Тъй като реакциите ти не само са тип "ощипана госпожица", ами и нямаш елементарното достойнство да реагираш адекватно даже на аргументирана критика.

Трябва да си доста зле с ориентацията, ако си въобразяваш, че искам да ти привлека вниманието. Мъже като теб са ми тотално безинтересни, освен като форумен обект за психологически експерименти или виртуално забавление.




Тема Re: Ех, Клинтъне...нови [re: PipilotaV.]  
Автор KлинтъH (СилеН)
Публикувано01.09.11 00:09



Вярвай ми аз проблеми нямам по скоро като ти гледам реакциите на моите входни сигнални импулси - ти си тази с проблемите - щом вече веднъж се е развеждала