|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
списък на най-глупавите стереотипи реклама
|
|
Автор |
Kotaranko (хулиганко) |
Публикувано | 14.06.06 19:27 |
|
Мъжете във Великобритания са недоволни от това че в рекламите ги спрягат като "глуповати същества". Глупостта на мъжете, е едно от клишетата използвани в рекламата.
Например, ако трябва да се покаже един умен човек - му се прави ужасна прическа. "Секси учени няма!"- именно такова мнение може да си съставите, ако гледате съвременната реклама, отчитат учените.
Ако се вярва на рекламата, човек може за 10 секунди да се излекува от простуда. От друга страна се създава впечатление, че здрави хора никъде няма.
На основа на анализа на рекламните клипове британски учени съставили списък от основните стереотипи в рекламата:
1. Всички жени (освен домакините) са изградили смайващи кариери.
2. Лошите дрехи и прическа са задължителен атрибут на учените.
3. Жените имат три проблема: прическа, тегло и менструация
4. Жените работят там където в реалния живот никога няма да ги намериш. Например в пристанищните докове (и изглеждат като модели).
5. Успеха в кариерата ви зависи само от вашите способности предизвикали впечатлението на шефа.
6. Мъжете мислят само за секс, но могат и да се разсеят - заради бира и футбол.
7. Майките винаги знаят, какво не е добре за детето.
8. Всяка мъжка глупост (например да ходиш по чистия под, да напъхаш кучето в съдомиалната машина и т.н.) се посреща с милата усмивка на жената.
9. Женените мъже могат да флиртуват с млади момичета, но не и обратното.
10. Ако работите в спасителната служба, то сте най-добрия човек в окръга.
11. Всички скандинавки без изключение са красиви блондини.
12. Децата никога не ядат плодове и зеленчуци.
13. И на мъжете и на жените много им харесва возенето с автомобил, но то никога не е скучно или напрегнато.
14. Мъжете - винаги са лениви; жените - обратно.
15. Шоколада, влияе на жените, като незабавно да изпадат в еуфория сродна на наркотично опиянение.
16. Съвременния мъж непременно има котка или куче.
17. Всеки медицински препарат работи моментално и с гарантиран ефект.
18. Най-интересното младежко занимание е поглъщането на чипс
Сладолед N=5
| |
|
ама ша даобавя
Сички мъже се казват Мишо,Жоро и Иво...
всяко дете е омазано със сладолед,трева,кал,кетчуп,плодово пюре и червило...
Менструалната течност винаги е синя
Баба навремето е правила кокски
| |
Тема
|
Re: котьооо ебаааахти ОФ-а
[re: E3DA4KATA]
|
|
Автор |
Ocoroвeц (Петър Осоговец) |
Публикувано | 14.06.06 21:00 |
|
Нарочно е синя менструалната кръв по рекламите.
---
Igne Natura Renovatur Integra
| |
|
е па аз щот съм блонди-гледам мойта,гледам рекламската и се чудя-НА МЕНЕ ЛИ НЕЩО МИ ИМАААА????КВО ЛИИИ....
| |
|
Що не ти е син мензиса, а ? Срамота
Сладолед N=5
| |
Тема
|
Re: списък на най-глупавите стереотипи реклама
[re: Kotaranko]
|
|
Автор |
GOMORRAH (FUBAR) |
Публикувано | 15.06.06 12:20 |
|
.....
19.Ако носите ,червени бански ,руса коса и се казвате Памела ,значи обичате да четете приказки на плажа от Х.К Андерсън
20.Мъжете гледат бира ,жените пият футбол.Световно Е!
21.Ииии--а-а--АААААА-ппппчихУУУУУУУУУУУУу-иякх!
22.
KEEP IT SIMPLE
| |
Тема
|
Re: списък на най-глупавите стереотипи реклама
[re: Kotaranko]
|
|
Автор |
Mopфиyc (Матричар) |
Публикувано | 15.06.06 13:07 |
|
Колко е хубаво, че има клишета - помагат да не се напрягаш да мислиш ...
А рекламата и подобни въздействат на моделите за такива клишета - с което удобно промиват мозъци.
Мъжете били тъпи, жените дебели, децата мърляви а медицината всесилна ... красива картинка а
Welcome to the real world
| |
|
Надявам се, че не се обявяваш напълно против клишетата все пак. Те са нужни понякога, иначе хаосът ще стане твърде голям. Нужни са като основа, върху която да стъпиш, за да помислиш. Нужни са и в случаите, когато мисленето наистина не си струва.
Само дето съществуващите клишета са твърде много като количество и в по-голямата си част твърде смехотворни. Така че вместо да създават разумни стандарти, наистина промиват мозъци.
А рекламите, ми те са ми забавлението вечер Като например една за прах за пране, на която по прострените, изпрани с рекламирания препарат идеално чисти дрехи се виждат етикети ...
Луда съм по него.
| |
|
Промиват податливи на промиване мозъци.
| |
Тема
|
Re: списък на най-глупавите стереотипи реклама
[re: _Sheherezada_]
|
|
Автор |
Mopфиyc (Матричар) |
Публикувано | 15.06.06 13:38 |
|
Не против клишетата като такива, против ползването им като пенкилер/приемането им за панацея
Промивката на мозъци е основен метод за създаване на "идеално" консуматорско общество - мечтата на повечето корпорации.
Етикети казваш, това е яко... коя е рекламата - плаче за Господари на ефира
Welcome to the real world
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|