|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
|
Проблема се оправи :-))
Съботата купих един карбуратор от 105-ца и го сложих на колата и проблема се реши, явно стария карбуратор се нуждае от коресилинова баня :-)) нещо се е запушило вътре. Иначе прекалено ниските обороти на празен ход на студен двигател може да се пооправят като се сложи кутия за въздушен филтар с термоклапа :-) след 85 г. производство, така при загряла кола се подава повече топал въздух и колата държи малко по високи обороти на студен двигател а като загрее двигателя започва да се смуче по студен въздух така оборотите са относително стабилни. Това че на празен ход ти тресе колата при ниски обороти е от това че някой цилиндар не ти работи като хората получава се дисбаланс в натиска при работата на отделните цилиндри и за това ти тресе :-)), като натисне6 повечко колата маховика се развърта и тоя дисбаланс се компенсира :-)).
При мен тресенето значително намаля като слойих сегашните свещи :-))
| |
Тема
|
Re: Подобен проблем!
[re: Galliard]
|
|
Автор | mika (Нерегистриран) |
Публикувано | 23.04.05 22:50 |
|
Гледайте вие сега приключение. Сложиха ми днес газова уредба и викам, е я магистралата, я аз да видя какво е положението. И положението задоволително, обаче по едно време като пуснах на празен ход и то държи 2000-2500 оборота. Брей тая работа. Прехвърлям на бензин - на празех ход направо 3000 оборота. Шах и мат! И по едно време ме просветна. Той карба е бил запушен и като съм го карал на газ са се отпушили бензиновите канали или поне боклука се е попреместил.
Ще кажете да си го настроя, обаче и бензина и въздуха са намалени до край и пак бръмчи като за световно.
Та така колеги, това е положението с моя нов карб на 7-8 месеца ;) Сега приключението започва. Ако некой иска да дава акъл, приемам :)
| |
|
Щом е започнало да става това след газаджий , прегледай първо тяхната работа , ако не карборатора долу и почисване(в предишна тема бях споделял как се чисти с кореселин)!!!
| |
Тема
|
Нова газова уредба
[re: mika]
|
|
Автор |
Galliard (ентусиаст) |
Публикувано | 24.04.05 13:11 |
|
А ти знаеш ли как става превключването газ-бензин? Защото ако не е изцяло ръчно може да бъркаш нещо - примерно уредбата да подава газ, а ти принудително да я караш да подава И бензин
Ще ти трябва малко време за да свикнеш с карането на газ и да си нагласиш сместа. Отне ми известно време за опити, но достигнах около 10/100 газ и до към 120 км/ч напълнена догоре (120л, 81').
Ако си обогатиш мнооого сместа можеш да го постигнеш дори само на 3 цилиндъра (Наложи ми се :)
Туй не е кола за народа - само майсторите карат Шкода!
| |
Тема
|
Откога не си сменял ангренажната веригата???
[re: Galliard]
|
|
Автор |
Magapasa (%#) |
Публикувано | 24.04.05 22:19 |
|
Ако е хлабава веригата,делкото не подава искра на едно и също място.(който знае да прави центровка се сеща за кое става дума).
| |
Тема
|
Re: Подобен проблем!
[re: mika]
|
|
Автор |
Griffin (Напрви си сам) |
Публикувано | 25.04.05 12:33 |
|
Pogledni otzad da ne bi da ti se e otka4ila prujinata zatwarq6ta klapata na 1-wa stepen pri men se e slu4walo towa s oborotite pri otka4ena ili ako zabrawq da q zaka4a sled remont prujinata :-))
| |
Тема
|
Re: Подобен проблем!
[re: Griffin]
|
|
Автор | mika (Нерегистриран) |
Публикувано | 25.04.05 20:06 |
|
Колеги, благодаря за отзивчивостта и извинявайте, че ви занимах малко прибързано. Както казвали китайците, утрото се оказа по-мъдро от вечерта.
Оказа се, че вследствие на запушването е трябвало да отворя регулатора за въздух почти до край и вечерта, когато от газта се отпуши ( явно има по-малко повърхностно съпротивление, като сапуна :) ), просто не бях успял да го намаля достатъчно. То там нали гумичката е доста дебела и се върти малко трудно. Сега вече всичко е наред.
А сте прави за това, че ми трябва малко време докато свикна как да я паля и преключвам. Дет' се казва, не е като да няма ексцесии, но ще свикана, къде ще ходя :)
Сега само се чудя дали да сменя свещите с такива дето са по-добре за газ или да карам със сегашните оставащите им 5000 км. Май няма да е лошо да сложа и друг корпус за филтъра, понеже този малко се притеснявам, че натяга карба под плочката, да не вземе да се изкриви.
| |
|
Колега, знам че не е по темата, но видях, че караш с минерално масло MADIT 20W50. Ще споделиш ли как се държи Шкодата с него ? Доволен ли си? Преди това с какво масло си бил?
Редактирано от old_skodilak на 10.05.05 15:57.
| |
|
Emii kakwo da kaja zna4i principno slojih towa maslo za6toto ne namerih Prista Lider 20-50 w targowskata mreja ina4e ne sam osobenno dowolen predi s pristata 15-40 kato 4e li kolata po malko pu6e6e ama znam li moje da e subektiwno, pristata prawe6e boza po kapa4kata za masloto gledam 4e i s towa maslo pak imam boza po kapa4kata za maslo taka 4e edwa li towa se polu4awa to4no ot masloto, predniq pat kato go izto4wah masloto Madit s koeto karah ima6e nqkakwi sasireci iz nego koeto znam 4e ne e mnogo dobre. Prosto maslo ako smenq segmenti na ko4inata towa lqto kakto sam planuwal oba4e opredeleno nqma da sloja ot nego a 6te mina na nqkakwo drugo :-)) ne znam.
PP: Prodawa4a mnogo go hwali towa maslo de :-)) taka 4e ako ti e po djoba wzemi i wij kak e :-)) pri men kolata wze da raboti malko po platno no towa sigurno e zaradi malko po golqmata gystota :-))
| |
|
Майстор Симо разправяше, че маслото Madit било перфектно за нашите Шкодички, той от 3 години карал неговата с такова ... Нямало да ми прави боза по капачката ... сега съм с някакъв Shell 20W 50 и той го оплю сериозно, както и повечето евтини вносни масла ... Също каза че и скъпите масла на Приста били добри ... не знам дали е прав
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
|
|
|