Тема
|
Моля помогнете
|
|
Автор | Griffin (Нерегистриран) |
Публикувано | 22.12.03 09:51 |
|
Имам следния проблем. Когато запаля колата вси4ко е ОК. Оба4е ако я загася независимо дали студена или топла много трудно пали. Трябва като я усетя 4е припалва да натисна допълнително педала на газта за да ка4а оборотите. Като в на4алото оборотите са доста ниски и след това се пока4ват като понапомпя газта. Слу4ва ми се при загряла кола и при затворен смука4 да ми изгасне на светофар както си 4акам.
Някой може ли да ме упъти от какво може да е това за да си го оправя евентуално.
|
|
|
Най вероятно много богата смес и/или като изгасиш , разпръсквачите започват да текат, поради много високо ниво и/или запушен въздушен жигльор...
Друг вариант е да си уцелил накакви абсолютно анти-свещи...
...всъщност мога да изредя още най-малко 20 неща... но ако не е никое от горните по добре иди в сервиз...
|
|
Тема
|
Re: Моля помогнете
[re: Estelle 1O5]
|
|
Автор | mika (Нерегистриран) |
Публикувано | 22.12.03 23:24 |
|
Не знам дали това е най-добрата идея, но преди да почнеш да разглобяваш, що не пробваш да отидеш да покараш да вдигнеш 100-120км/ч и да ги подържиш 15-20мин. След това може и да се е отпушило запушеното. На мен някога ми дадоха такъв съвет и стана.
Между другото, ти въобще караш ли с повече от 60км/ч.?
|
|
Тема
|
Re: Моля помогнете
[re: mika]
|
|
Автор |
Estelle 1O5 (Шкода-маниак:)) |
Публикувано | 22.12.03 23:53 |
|
Може ли да отбележа , че има подобни пинизи и без да се самоубиваш...
Btw предишния ми двигател блокира при 150км/ч...
|
|
Тема
|
Karam s 90
[re: mika]
|
|
Автор | Griffin (Нерегистриран) |
Публикувано | 23.12.03 09:59 |
|
Ama obiknowenno se dwiva s 60-80 to powe4e kyde da wdigne6 tuka w grada. Na pistata mi za izlitane sa slovili prekaleno mnogo swetofari i taman si se zaswqtkal i trqbwa da namalqwa6 :-))
|
|
Тема
|
O6te podrobnosti
[re: Griffin]
|
|
Автор | Griffin (Нерегистриран) |
Публикувано | 23.12.03 10:09 |
|
Zna4i eto o6te malko podrobnosti.
Kogato q palq studena pompam 8-9 pyti pedala na gazta puskam smuka4a i si pali kato za swetowno. Ako mi izgasne i we4e e pozagrqla trqbwa da q palq bez smuka4 no kato usetq 4e pri palwa trqbwa da natisna nqkolko pyti pedala na gazta za6toto sa mnogo tihi oborotite na prazen hod. Ako q karam bez smuka4 ili bez polusmuka4a ima opasnost da izgasne wseki moment i trqbwa da se oslu6wam :-). Sno6ti goworih s edin priqtel i toj mi kaza 4e move bi 6te trqbwa da q dawam kolata na serwiz da i iz4istqt i regulirat karburatora no 4estno da si priznaq to4no predi nowa godina towa ne mi se struwa mnogo priwlekatelna ideq ot kym parite ( ne znam i kolko move da struwa takawa procedura de ).
Az imam slednite idei da slova primerno A-98 ot tiq s dobawkite i da probwam dali 6te se iz4isti no imam leki opaseniq 4e dwigatelq mi move da otleti na lunata :-)).
Drugiq wariant kojto obmislqm e da wzema da wrytna malko wint4eto za wyzduha na prazen hod na karburatora i da ka4a obirotite.
nqkoe ot moite predloveniq stawa li?
Ili ako nqkoj e hodil skoro w serwiz da me swetne kolko move da mi struwa po4istwaneto i nastrojkata na karburatora
|
|
|
As imam garaj, ako iskash moje da doidesh i zaedno bezplatno da opravim karburatora. Moia dosta pati sam go pipal i kolata vseki pat sled tova e varviala. Ne viarvam da ne se spravia i s tvoia
|
|
Тема
|
Re: Karam s 90
[re: Griffin]
|
|
Автор | mika (Нерегистриран) |
Публикувано | 23.12.03 12:52 |
|
Добре де, това съектремното каране не е най-умното решение, признавам
Пробва ли да заредиш от друга безниностанция? Понякога дава ресултати и без отверка и гаечен ключ... :)
Подкрепям идеята за почистване с Mishelle!
Успех и весели празници на всички!
|
|
Тема
|
Nawit sym
[re: Mishelle]
|
|
Автор | Griffin (Нерегистриран) |
Публикувано | 23.12.03 15:16 |
|
Nawit sym no ne znam kak da se swyrva s teb ako si otwori6 po6tata sym ti izpratil pismo :-)
|
|
Тема
|
Re: O6te podrobnosti
[re: Griffin]
|
|
Автор |
Oпc (може би...) |
Публикувано | 23.12.03 18:17 |
|
Аз имах същия проблем...Много силно ми намирисва на позацапване на свещи...Единият вариант е свещите да са много калпави /както някой беше споменал по-горе/, другият не е за предпочитане - харчи ли ти масълце колицата?
Врътките с карбуратора ги правих и аз, но нямаше смисъл.Беше доста чист отвътре /не е отварян от три години поне откакто имам колата/ и нямаше запушени жигльори-поне нямаше ефект от продухването.Ефекта дойде след като смених свещите и кабелите на високото.Сега този проблем го нямам вече.
|
|