|
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
|
Тема
|
Turbo Skoda
|
|
| Автор |
LordDigital (DigitalDesigneR) |
| Публикувано | 11.08.03 13:10 |
|
|
Bez komentar:
| |
|
Тема
|
КЪДЕ СТЕ, ПРОФЕСОРИ???
[re: LordDigital]
|
|
| Автор | S12OL (Нерегистриран) |
| Публикувано | 11.08.03 20:30 |
|
|
Колко пъти тук казвах, че това е напълно изпълнимо??? Обаче някой ми мрънкаше за слаби колянови валове, глави, цилиндри и др. За рвзлика от мен някой не го е мързяло и го е направил!
Очаквам много свежи коментари от специалистите...
| |
|
Тема
|
Re: КЪДЕ СТЕ, ПРОФЕСОРИ???
[re: S12OL]
|
|
| Автор |
LordDigital (DigitalDesigneR) |
| Публикувано | 11.08.03 20:46 |
|
|
Kakto bi kazal Skoda:
Edno e da go napravis ,drugo e da izdyrzi:)
Inak 7sec ot 0-100 hic ne e zle ,losoto e che e trudno da go sloza na rapida primerno stoto trebe mnogo da mu raztovarq motora.
| |
|
Тема
|
Re: КЪДЕ СТЕ, ПРОФЕСОРИ???
[re: LordDigital]
|
|
| Автор | S12OL (Нерегистриран) |
| Публикувано | 11.08.03 21:26 |
|
|
Едва ли ФИНЛАНДЕЦ ще прави тази кола, за да минава 1 000 000 км. с нея! За тая цел той си има Волво S80!
Естествено важна е тръпката!
| |
|
Тема
|
Re: КЪДЕ СТЕ, ПРОФЕСОРИ???
[re: S12OL]
|
|
| Автор | superracer (Нерегистриран) |
| Публикувано | 12.08.03 14:23 |
|
|
Na syseda mi mu se skysa ednata poluoska pri riazko drygvane s nai obiknoven dvigatel na 120L. Predstaviam si s turboto naprvo shte gi suche kato spageti 
| |
|
Тема
|
Re: КЪДЕ СТЕ, ПРОФЕСОРИ???
[re: superracer]
|
|
| Автор | gustera (Нерегистриран) |
| Публикувано | 12.08.03 17:37 |
|
|
mdaa i az 4uh, 4e se kysali lesno, slawa bogu na men dosega ne mi se e slu4walo . Ako se smeni cqlata karantiq otdolu, move i da stane
| |
|
|
|
Не разбирам какъв е проблема с тия полуоски ??? ... полуоски та полуоски... е вярно че кофти като се скъса щото в общия случай оставаш на три гуми... ама това се случва на всички коли и то много преди да станат на по 20 години... Сигурен съм че приятелите ви сменят карета и чупят скоростни кутии доста по често от колкото вие полуоски... ами кутията и тя слаба, а ? Моята стана доста по-шумна след като минах повече от 1000км без грам масло... обаче още работи и единствения проблем е трудно включване на първа и втора
| |
|
Тема
|
Re: КЪДЕ СТЕ, ПРОФЕСОРИ???
[re: Estelle 1O5]
|
|
| Автор | Lazy (Нерегистриран) |
| Публикувано | 13.08.03 12:43 |
|
|
Абе тва с полуоските.....S12OL даде едно добро обяснение в неговия постинг за Турбо Шкода а именно че като са хлабави и движението се предава само от шпонката а не и от конуса и тогава стаа белята без значение колко ти е мощен двигателя. Логично ми звучи.
А за Турбото - абе кефя се на такива ентусиасти ама се чудя как го правят
1) Ако не работят, откъде вземат пари да го прав2ят
2) Ако работят как намират време

| |
|
Тема
|
Re:
[re: Lazy]
|
|
| Автор | S12OL (Нерегистриран) |
| Публикувано | 13.08.03 20:47 |
|
|
Тъкмо щях да почвам от начало обясненията за полуоските. Радвам се, че поне един си ги спомня Ще добавя само пак, че става дума само за 20-годишен личен опит.
А двете ти точки важат за нормалния свят! Тук правилата са други! Пример - ето аз работя, а пък нямам пари да направя тази работа, но пък имам време! Мистерия!!!
| |
|
Тема
|
Re: КЪДЕ СТЕ, ПРОФЕСОРИ???
[re: Lazy]
|
|
| Автор |
Estelle 1O5 (Шкода-маниак:)) |
| Публикувано | 14.08.03 00:57 |
|
|
Именно... късат се ако не са стегнати или ако им е дошло времето. Наскоро отворихме дума с бивши и настоящи пилоти за старите състезателни шкоди и никой не спомена полуоски... Говореше се основно за счупени диференциали и рядко някой и друг усукан или скъсан колянов вал... Подчертавм обаче че става въпрос за 1298 сс , 170 PS двигатели група А ! На състезания с по-малко контрол са ги пилили до 1,7 ~230 PS ! Като се има предвид че колкото и откачено да караш в града , натоварването е поне 100 пъти по-малко от това на рали , следва че силовото предаване , при добра подръжка , може спокойно да издържи стотина конски сили... 
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
|
|
|