Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 17:44 03.11.25 
Автомобили
   >> Skoda
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема Turbo Skodaнови  
Автор LordDigitalМодератор (DigitalDesigneR)
Публикувано11.08.03 13:10



Bez komentar:





Тема КЪДЕ СТЕ, ПРОФЕСОРИ???нови [re: LordDigital]  
АвторS12OL (Нерегистриран)
Публикувано11.08.03 20:30



Колко пъти тук казвах, че това е напълно изпълнимо??? Обаче някой ми мрънкаше за слаби колянови валове, глави, цилиндри и др. За рвзлика от мен някой не го е мързяло и го е направил!
Очаквам много свежи коментари от специалистите...



Тема Re: КЪДЕ СТЕ, ПРОФЕСОРИ???нови [re: S12OL]  
Автор LordDigitalМодератор (DigitalDesigneR)
Публикувано11.08.03 20:46



Kakto bi kazal Skoda:

Edno e da go napravis ,drugo e da izdyrzi:)

Inak 7sec ot 0-100 hic ne e zle ,losoto e che e trudno da go sloza na rapida primerno stoto trebe mnogo da mu raztovarq motora.



Тема Re: КЪДЕ СТЕ, ПРОФЕСОРИ???нови [re: LordDigital]  
АвторS12OL (Нерегистриран)
Публикувано11.08.03 21:26



Едва ли ФИНЛАНДЕЦ ще прави тази кола, за да минава 1 000 000 км. с нея! За тая цел той си има Волво S80!
Естествено важна е тръпката!



Тема Re: КЪДЕ СТЕ, ПРОФЕСОРИ???нови [re: S12OL]  
Авторsuperracer (Нерегистриран)
Публикувано12.08.03 14:23



Na syseda mi mu se skysa ednata poluoska pri riazko drygvane s nai obiknoven dvigatel na 120L. Predstaviam si s turboto naprvo shte gi suche kato spageti



Тема Re: КЪДЕ СТЕ, ПРОФЕСОРИ???нови [re: superracer]  
Авторgustera (Нерегистриран)
Публикувано12.08.03 17:37



mdaa i az 4uh, 4e se kysali lesno, slawa bogu na men dosega ne mi se e slu4walo. Ako se smeni cqlata karantiq otdolu, move i da stane



Тема Re: КЪДЕ СТЕ, ПРОФЕСОРИ???нови [re: superracer]  
Автор Estelle 1O5 (Шкода-маниак:))
Публикувано13.08.03 00:28



Не разбирам какъв е проблема с тия полуоски ??? ... полуоски та полуоски... е вярно че кофти като се скъса щото в общия случай оставаш на три гуми... ама това се случва на всички коли и то много преди да станат на по 20 години... Сигурен съм че приятелите ви сменят карета и чупят скоростни кутии доста по често от колкото вие полуоски... ами кутията и тя слаба, а ? Моята стана доста по-шумна след като минах повече от 1000км без грам масло... обаче още работи и единствения проблем е трудно включване на първа и втора



Тема Re: КЪДЕ СТЕ, ПРОФЕСОРИ???нови [re: Estelle 1O5]  
АвторLazy (Нерегистриран)
Публикувано13.08.03 12:43



Абе тва с полуоските.....S12OL даде едно добро обяснение в неговия постинг за Турбо Шкода а именно че като са хлабави и движението се предава само от шпонката а не и от конуса и тогава стаа белята без значение колко ти е мощен двигателя. Логично ми звучи.

А за Турбото - абе кефя се на такива ентусиасти ама се чудя как го правят
1) Ако не работят, откъде вземат пари да го прав2ят
2) Ако работят как намират време




Тема Re:нови [re: Lazy]  
АвторS12OL (Нерегистриран)
Публикувано13.08.03 20:47



Тъкмо щях да почвам от начало обясненията за полуоските. Радвам се, че поне един си ги спомняЩе добавя само пак, че става дума само за 20-годишен личен опит.
А двете ти точки важат за нормалния свят! Тук правилата са други! Пример - ето аз работя, а пък нямам пари да направя тази работа, но пък имам време! Мистерия!!!



Тема Re: КЪДЕ СТЕ, ПРОФЕСОРИ???нови [re: Lazy]  
Автор Estelle 1O5 (Шкода-маниак:))
Публикувано14.08.03 00:57



Именно... късат се ако не са стегнати или ако им е дошло времето. Наскоро отворихме дума с бивши и настоящи пилоти за старите състезателни шкоди и никой не спомена полуоски... Говореше се основно за счупени диференциали и рядко някой и друг усукан или скъсан колянов вал... Подчертавм обаче че става въпрос за 1298 сс , 170 PS двигатели група А ! На състезания с по-малко контрол са ги пилили до 1,7 ~230 PS ! Като се има предвид че колкото и откачено да караш в града , натоварването е поне 100 пъти по-малко от това на рали , следва че силовото предаване , при добра подръжка , може спокойно да издържи стотина конски сили...




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.