| 
	
 | 
 
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Turbo Skoda 
 | 
 
 |  
| Автор | 
LordDigital  (DigitalDesigneR) |  
| Публикувано | 11.08.03 13:10 |  
             |  
           | 
            
           
  Bez komentar:
 
 
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     КЪДЕ СТЕ, ПРОФЕСОРИ??? 
[re: LordDigital]
 | 
 
 |  
| Автор | S12OL (Нерегистриран) |  
| Публикувано | 11.08.03 20:30 |  
             |  
           | 
            
           
  Колко пъти тук казвах, че това е напълно изпълнимо??? Обаче някой ми мрънкаше за слаби колянови валове, глави, цилиндри и др. За рвзлика от мен някой не го е мързяло и го е направил!
 Очаквам много свежи коментари от специалистите... 
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: КЪДЕ СТЕ, ПРОФЕСОРИ???
[re: S12OL]
 | 
 
 |  
| Автор | 
LordDigital  (DigitalDesigneR) |  
| Публикувано | 11.08.03 20:46 |  
             |  
           | 
            
           
  Kakto bi kazal Skoda:
 
 Edno e da go napravis ,drugo e da izdyrzi:)
 
 Inak 7sec ot 0-100 hic ne e zle ,losoto e che e trudno da go sloza na rapida primerno stoto trebe mnogo da mu raztovarq motora.
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: КЪДЕ СТЕ, ПРОФЕСОРИ??? 
[re: LordDigital]
 | 
 
 |  
| Автор | S12OL (Нерегистриран) |  
| Публикувано | 11.08.03 21:26 |  
             |  
           | 
            
           
  Едва ли ФИНЛАНДЕЦ ще прави тази кола, за да минава 1 000 000 км. с нея! За тая цел той си има Волво S80! 
 Естествено важна е тръпката!
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: КЪДЕ СТЕ, ПРОФЕСОРИ??? 
[re: S12OL]
 | 
 
 |  
| Автор | superracer (Нерегистриран) |  
| Публикувано | 12.08.03 14:23 |  
             |  
           | 
            
           
  Na syseda mi mu se skysa ednata poluoska pri riazko drygvane s nai obiknoven dvigatel na 120L. Predstaviam si s turboto naprvo shte gi suche kato spageti  
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: КЪДЕ СТЕ, ПРОФЕСОРИ??? 
[re: superracer]
 | 
 
 |  
| Автор | gustera (Нерегистриран) |  
| Публикувано | 12.08.03 17:37 |  
             |  
           | 
            
           
  mdaa i az 4uh, 4e se kysali lesno, slawa bogu na men dosega ne mi se e slu4walo . Ako se smeni cqlata karantiq otdolu, move i da stane 
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Не разбирам какъв е проблема с тия полуоски ??? ... полуоски та полуоски... е вярно че кофти като се скъса щото в общия случай оставаш на три гуми... ама това се случва на всички коли и то много преди да станат на по 20 години... Сигурен съм че приятелите ви сменят карета и чупят скоростни кутии доста по често от колкото вие полуоски... ами кутията и тя слаба, а ? Моята стана доста по-шумна след като минах повече от 1000км без грам масло... обаче още работи и единствения проблем е трудно включване на първа и втора
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: КЪДЕ СТЕ, ПРОФЕСОРИ??? 
[re: Estelle 1O5]
 | 
 
 |  
| Автор | Lazy (Нерегистриран) |  
| Публикувано | 13.08.03 12:43 |  
             |  
           | 
            
           
  Абе тва с полуоските.....S12OL  даде едно добро обяснение в неговия постинг за Турбо Шкода  а именно че като са хлабави и движението се предава само от шпонката а не и от конуса и тогава стаа белята без значение колко ти е мощен двигателя. Логично ми звучи.
 
 А за Турбото - абе кефя се на такива ентусиасти ама се чудя как го правят
 1) Ако не работят, откъде вземат пари да го прав2ят
 2) Ако работят как намират време 
  
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: 
[re: Lazy]
 | 
 
 |  
| Автор | S12OL (Нерегистриран) |  
| Публикувано | 13.08.03 20:47 |  
             |  
           | 
            
           
  Тъкмо щях да почвам от начало обясненията за полуоските. Радвам се, че поне един си ги спомня Ще добавя само пак, че става дума само за 20-годишен личен опит. 
 А двете ти точки важат за нормалния свят! Тук правилата са други! Пример - ето аз работя, а пък нямам пари да направя тази работа, но пък имам време! Мистерия!!!
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: КЪДЕ СТЕ, ПРОФЕСОРИ??? 
[re: Lazy]
 | 
 
 |  
| Автор | 
Estelle 1O5 (Шкода-маниак:)) |  
| Публикувано | 14.08.03 00:57 |  
             |  
           | 
            
           
  Именно... късат се ако не са стегнати или ако им е дошло времето. Наскоро отворихме дума с бивши и настоящи пилоти за старите състезателни шкоди и никой не спомена полуоски... Говореше се основно за счупени диференциали и рядко някой и друг усукан или скъсан колянов вал... Подчертавм обаче че става въпрос за 1298 сс , 170 PS двигатели група А ! На състезания с по-малко контрол са ги пилили до 1,7 ~230 PS ! Като се има предвид че колкото и откачено да караш в града , натоварването е поне 100 пъти по-малко от това на рали , следва че силовото предаване , при добра подръжка , може спокойно да издържи стотина конски сили...  
  
           
  
             |   |  
  |   
 
 
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
 |  
 |   
 |