|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема
|
Re: Seat Alhambra
[re: deliveryman]
|
|
Автор | Scott (Нерегистриран) |
Публикувано | 16.01.04 14:01 |
|
Можеш да я видиш тук:
| |
|
ooooo,ti v U.K. li zivee6?
| |
Тема
|
Re: Seat Alhambra
[re: Scott]
|
|
Автор | pAbLo (Нерегистриран) |
Публикувано | 30.01.04 20:35 |
|
Лелееее Верно ли друска по гадните пътища? ЕЕ уж семеен автомобил а да има спортна возия??????СТИГА спорт вече-има Леон има Толедо с мотори над 150 коня там добре ама и вана да ми е спортен???????ЯЯ кажи повече инфо за тези неща че и мене ме вълнува онзи сребристия металик в ДружбаТой deliveryman знае за какво говоря
| |
|
ima edna za tebe specialno - V6 2.8 sas vsi4ki extri koito sashtestvuvat....samo 4e cifrata neshto mu idva debela
| |
Тема
|
Re: Seat Alhambra
[re: pAbLo]
|
|
Автор |
Scott () |
Публикувано | 31.01.04 20:55 |
|
Приятел, като казах 'друса', това бяха първи впечатления и сравнено с Акорда. Сега след повече каране мисля че си е много добре. Няколко пъти правих с него преходи по 400-500 км. за един ден и е доста добър. Позицията на водача е много удобна, не се уморяваш, като набодеш 6-та и круиз контрол - нямаш грижи. Местата на пътниците и те удобни. Окачването наистина е малко твърдо, но пък затова се държи като кола, въпреки теглото и размерите си.
Смятай, че докато избирах съм карал Форд Галакси (същата кола е, само цена/екстри съотношението е по-лошо), Ситроен С8, Воксхол Зафира, Рено Еспас и Крайслер Гранд Войъджър и се спрях на Алхамбрата по няколко причини (важни за мен): най-добро съотношение комфорт/цена, най-добър двигател (VAG 1.9 TDI), много добър локален дилър/сервиз на марката и добър дизайн най-вече.
| |
Тема
|
Re: Seat Alhambra
[re: Scott]
|
|
Автор | pAbLo (Нерегистриран) |
Публикувано | 05.02.04 18:27 |
|
За друсането-питам защото имам ДИРЕКТНИ наблюдения за возията на новата Ибиза-ами тя по дупките е просто УЖАСНА НЕзнам това дали се дължи на малкото купе ли какво ли или заради Полунезависимото окачване отзад но ако и Алхамбрата е така ще е доста ТЪПО!
ФОРД Галакси-БЕЗ КОМЕНТАР! Уж било едно и също,на едно място се правели!ДА АМА НЕ!!!Форда си е ДЪРВЕН Форд и е класи под Сеата!
deliveryman имах в предвид СИВИЯ металик ли беше 1,8ТТи с този големия мотор ме вкара във висша лигаПък и 1,8то е с най-ниската цена - е да де зависи от екстрите А този май ги имаше в повече-парктроник си спомням.ЛяТни Джанти и др.Но има време сега още се ослушваме
| |
Тема
|
Re: Seat Alhambra
[re: pAbLo]
|
|
Автор | Scott (Нерегистриран) |
Публикувано | 05.02.04 18:44 |
|
Има и 2.0 атмосферен, който е по-слаб.. 1.8Т не е лош, ама иска обороти за това тежко купе. Иначе е доста динамичен за в града, ама на дълъг път си е най-добре дизел.
А за друсането - спокойно, не може и дума да става за сравнение с Ибизата
| |
|
Scott, нещо се бъркаш. "1.8Т не е лош, ама иска обороти за това тежко купе" 1.8Т достига максимална мощност и въртящ момент (или по-точно много по-голям % от тях) на доста по-ниски обороти от атмосферния 2.0. И това е предимството на турбото. Друг е въпроса с кой двг го съпоставяш. Ако става въпрос за V6 е друго нещо, там са 204 кс.
| |
Тема
|
Re: Seat Alhambra
[re: brabusGTl]
|
|
Автор | Scott (Нерегистриран) |
Публикувано | 06.02.04 12:38 |
|
Приятел, не сравнявам 2.0 атмосферен с 1.8Т, а отговорих на колегата, че има и по-слаб от 1.8Т - т.е. 2.0 атмосферен(който въобще не е за препоръчване).
А заключението, че 1.8Т 'иска' обороти съм направил от собствен опит и съпоставяйки го с 1.9ТД.
П.П. Не е чак толкова голяма разликата между 2.0 и 1.8Т - 170Nm@2400rpm спрямо 210Nm@1800rpm, колкото спрямо турбо-дизела - 310Nm@1900rpm
| |
|
OK, разбрах те
Дружко си е 310Nm за това спор няма!
Тъй като отдавна не съм се ровил по спецификациите, сега 1.8 Т не е ли вече 163 кс и 190 кс или това е само за Ауди?
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
|
|
|