Тема
|
problem s injectiona na toledo
|
|
Автор |
bezobraznia (игривко...) |
Публикувано | 16.06.03 03:30 |
|
karam SEAT TOLEDO 1.8 monoinjection
sluchi mi se slednia problem:
kakto si karam seat-a, ot momenti na momenti zapochva da mi "zabiva" nosa...
vse edno 4e ne mu stiga gorivo ... hm ... predpolagam 4e e niakakyv porblem s injectiata ... , no taka syshto pyk mi dyrji na svobodna skorost okolo 1300-1400 oborota !@#$@! ... da se 4udi 4ovek ...
... a i oshte edin problem ... ot mnogo skoro sled kato karam i sliaza ... zadnata liava guma mirishe specifichno na izgorial bakelit ... no ina4e si spira a i rychnata mi ne e drypnata ... ...
help pls...
|
|
Тема
|
Re: problem s injectiona na toledo
[re: bezobraznia]
|
|
Автор | alex (Нерегистриран) |
Публикувано | 16.06.03 10:47 |
|
4oveko ne znam dali problema e su6tija,no pro4eti tezi postingi.Dano ne e tova! http://clubs.dir.bg/showthreaded.php?Cat=168&Board=vwagen&Number=1939602856&page=1&view=collapsed&sb=5 Za strannijat bakelitov miris-kogato si kupih kolata i drupnah za purvi put ru4nata,se polu4i su6tata rabota,no pri men bjaha i dvete zadni kolela.Zadurja mi ru4nata i kagato se pribrah dvata diska sveteha!!! Moje da e i pri teb.
|
|
Тема
|
Имах същия проблем
[re: bezobraznia]
|
|
Автор | SD (Нерегистриран) |
Публикувано | 17.06.03 15:47 |
|
Колата е Seat Toledo GL 1.8 mi, 1991 модел. RP мотор
Развали се вакуум клапан. Това е един електромагнит точно зад инжекцията.
По същия начин сваляше рязко оборотите по време на движение. Може и ламбда да е обаче...
|
|
Тема
|
I az
[re: SD]
|
|
Автор |
G6O (Stay cool) |
Публикувано | 18.06.03 12:54 |
|
A kogato si na miasto i kolata raboti prave6e li ti tozi problem? Na men mi padat oborite na 600-500 i kato ia izforsiram se opravia.
Moje6 li da mi kaje6 kolko ti izleze toia vakyym i ot kude go kupi?
Snow is just a frozen water
|
|
Тема
|
Моята е малко дълга
[re: G6O]
|
|
Автор | SD (Нерегистриран) |
Публикувано | 18.06.03 16:38 |
|
В Мототехника ми сложиха стар срещу 15 лв. Но попаднах на некъдърен майстор. Обърна посоките на клапана и той качваше и сваляше оборотите от 500 до 1600 (вкл. гаснеше).
Същият почти ми строши таблото, като ми поправя клемите на часовника за температурата. Сега и аларма нямам и лампата в купето свети странно. Явно връзката към вратите е прекъсната някъде.
Абе некъдърна работа. Алармата някак ще я оправя, но като видях таблото и ми се доплака.
И отрича да е пипал. Не знам какво да ги правиш такива нещастници. И да го убиеш, няма полза.
После отидох в Аутотехника. Върза 2 компютъра и 3 часа търси какво е. Аз не предполагах, че клапанът е наопаки, но от дума на дума говорихме и за това и се оказа такъв проблемът.
Само не разбрах ползата от компютрите и от 120 лв, които дадох. Не ми е за парите, но очаквах далеч по-професионално отношение. И като се има предвид, че останалите бяха още по-зле... остави се.
Истината е, че повечето сервизи стават само за смяна гуми, масла и накладки. И май и за това не стават.
А за клапана... чух че нов е около 50 лв. Тръгваш по Бош магазините. Трябва да го има. Мисля, всички Сеат, Фолксваген и Ауди са еднакви. Внимавай само с посоките :-)
|
|
Тема
|
Autotechnika - nekadurnici
[re: SD]
|
|
Автор |
G6O (Stay cool) |
Публикувано | 19.06.03 11:28 |
|
Blagodaria ti za postinga!
Az otdavana ne hodia v Autotechnika, za6toto gram ne razbirat ot Seat!!! Na starata mi Ibiza i oburnaha jigliorite za niski i visoki oboroti i az kato tebe s meseci se lutah po servizi, za da se ostanovi 4e tova i e problema na koli4kata mi. A kolko pari i nervi hvurlih po servizi..... I kolko zdravi 4asti smenih....!
V Unitrade-X mi izhar4iha POLOVIN rezrvoar da videli dali naistina problema e ot benzinovata pompa (tova na novata)....ve4e ne znam kude da ia zakarm za da mi ia opraviat (a ne samo te taka da si misliat)!!!
6te go pogledna toia vakyym! I 6e vzema az da si go smenia.....to kakto e trugnalo 6e po4na da si remontiram kolata sama
p.s. Tia maistori kogato i da gi utrepa6 vse im e kusno!
Snow is just a frozen waterРедактирано от G6O на 19.06.03 11:32.
|
|
Тема
|
Re: Autotechnika - nekadurnici
[re: G6O]
|
|
Автор | M. (Нерегистриран) |
Публикувано | 22.06.03 01:17 |
|
Аз много не разбирам, но съвсем наскоро гледах в една автокъща едно толедо(1.8 моно) което по същия начин на свободна скорост държеше около 1100-1200 об/мин а съгласно документацията на двигателя трябва да е около 750-800. Обаче с мене беше един френд дето уж много разбираше и той каза същото че това било от вакуум клапана и се оправяло за 50лв. И още тогава ми каза че ако не се оправи бързо може да доведе до рязко спадане на оборотите и забиване на предницата по време на движение.
Успех и дано си оправиш колата
|
|
Тема
|
Сервиз на "Опълческа" и" Тодор Александров"
[re: G6O]
|
|
Автор |
SD (непознат
) |
Публикувано | 30.06.03 14:27 |
|
Един приятел си води мерцедеса в този сервиз и е доволен. Може и аз да се пробвам. Сега трябва да сменям трансмисионното масло. /нещо трудно превключвам/
Ако се навия на този сервиз, ще докладвам резултатите.
|
|
Тема
|
Re: Сервиз на "Опълческа" и" Тодор Александров"
[re: SD]
|
|
Автор |
G6O (Stay cool) |
Публикувано | 30.06.03 15:01 |
|
Znam go toia serviz. Mai e ot diasnata strana na blv. 4oveka e pe4en , ne e mnogo v 4as sus seatite ama go ovajavam pone za edno ne6to : Kogato ne razbira ot ne6to napravo si mi kazva , ne da m i vika 4e rabira i da se u4i na momenta varhu moiata kola...!
Uspeh i posle drasni niakoi red da kaje6 kakvo e stanalo!
Snow is just a frozen waterРедактирано от G6O на 30.06.03 15:05.
|
|
Тема
|
Интересно...
[re: G6O]
|
|
Автор |
SD (непознат
) |
Публикувано | 30.06.03 22:50 |
|
Той моя Сеат си е чист Голф. Какво толкова няма да му разбира.
Сега трябва да сменям масло на скоростите и гарнитура на клапаните
|
|