Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 23:42 21.05.24 
Автомобили
   >> Seat
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
Тема problem s injectiona na toledoнови  
Автор bezobraznia (игривко...)
Публикувано16.06.03 03:30



karam SEAT TOLEDO 1.8 monoinjection
sluchi mi se slednia problem:
kakto si karam seat-a, ot momenti na momenti zapochva da mi "zabiva" nosa...
vse edno 4e ne mu stiga gorivo ... hm ... predpolagam 4e e niakakyv porblem s injectiata ... , no taka syshto pyk mi dyrji na svobodna skorost okolo 1300-1400 oborota !@#$@! ... da se 4udi 4ovek ...
... a i oshte edin problem ... ot mnogo skoro sled kato karam i sliaza ... zadnata liava guma mirishe specifichno na izgorial bakelit ... no ina4e si spira a i rychnata mi ne e drypnata ... ...
help pls...



Тема Re: problem s injectiona na toledoнови [re: bezobraznia]  
Авторalex (Нерегистриран)
Публикувано16.06.03 10:47



4oveko ne znam dali problema e su6tija,no pro4eti tezi postingi.Dano ne e tova!

http://clubs.dir.bg/showthreaded.php?Cat=168&Board=vwagen&Number=1939602856&page=1&view=collapsed&sb=5 Za strannijat bakelitov miris-kogato si kupih kolata i drupnah za purvi put ru4nata,se polu4i su6tata rabota,no pri men bjaha i dvete zadni kolela.Zadurja mi ru4nata i kagato se pribrah dvata diska sveteha!!! Moje da e i pri teb.



Тема Имах същия проблемнови [re: bezobraznia]  
АвторSD (Нерегистриран)
Публикувано17.06.03 15:47



Колата е Seat Toledo GL 1.8 mi, 1991 модел. RP мотор

Развали се вакуум клапан. Това е един електромагнит точно зад инжекцията.

По същия начин сваляше рязко оборотите по време на движение. Може и ламбда да е обаче...



Тема I azнови [re: SD]  
Автор G6O (Stay cool)
Публикувано18.06.03 12:54



A kogato si na miasto i kolata raboti prave6e li ti tozi problem? Na men mi padat oborite na 600-500 i kato ia izforsiram se opravia.

Moje6 li da mi kaje6 kolko ti izleze toia vakyym i ot kude go kupi?

Snow is just a frozen water


Тема Моята е малко дълганови [re: G6O]  
АвторSD (Нерегистриран)
Публикувано18.06.03 16:38



В Мототехника ми сложиха стар срещу 15 лв. Но попаднах на некъдърен майстор. Обърна посоките на клапана и той качваше и сваляше оборотите от 500 до 1600 (вкл. гаснеше).

Същият почти ми строши таблото, като ми поправя клемите на часовника за температурата. Сега и аларма нямам и лампата в купето свети странно. Явно връзката към вратите е прекъсната някъде.
Абе некъдърна работа. Алармата някак ще я оправя, но като видях таблото и ми се доплака.

И отрича да е пипал. Не знам какво да ги правиш такива нещастници. И да го убиеш, няма полза.

После отидох в Аутотехника. Върза 2 компютъра и 3 часа търси какво е. Аз не предполагах, че клапанът е наопаки, но от дума на дума говорихме и за това и се оказа такъв проблемът.

Само не разбрах ползата от компютрите и от 120 лв, които дадох. Не ми е за парите, но очаквах далеч по-професионално отношение. И като се има предвид, че останалите бяха още по-зле... остави се.

Истината е, че повечето сервизи стават само за смяна гуми, масла и накладки. И май и за това не стават.

А за клапана... чух че нов е около 50 лв. Тръгваш по Бош магазините. Трябва да го има. Мисля, всички Сеат, Фолксваген и Ауди са еднакви. Внимавай само с посоките :-)



Тема Autotechnika - nekadurniciнови [re: SD]  
Автор G6O (Stay cool)
Публикувано19.06.03 11:28



Blagodaria ti za postinga!
Az otdavana ne hodia v Autotechnika, za6toto gram ne razbirat ot Seat!!! Na starata mi Ibiza i oburnaha jigliorite za niski i visoki oboroti i az kato tebe s meseci se lutah po servizi, za da se ostanovi 4e tova i e problema na koli4kata mi. A kolko pari i nervi hvurlih po servizi..... I kolko zdravi 4asti smenih....!

V Unitrade-X mi izhar4iha POLOVIN rezrvoar da videli dali naistina problema e ot benzinovata pompa (tova na novata)....ve4e ne znam kude da ia zakarm za da mi ia opraviat (a ne samo te taka da si misliat)!!!

6te go pogledna toia vakyym! I 6e vzema az da si go smenia.....to kakto e trugnalo 6e po4na da si remontiram kolata sama

p.s. Tia maistori kogato i da gi utrepa6 vse im e kusno!
Snow is just a frozen water

Редактирано от G6O на 19.06.03 11:32.



Тема Re: Autotechnika - nekadurniciнови [re: G6O]  
АвторM. (Нерегистриран)
Публикувано22.06.03 01:17



Аз много не разбирам, но съвсем наскоро гледах в една автокъща едно толедо(1.8 моно) което по същия начин на свободна скорост държеше около 1100-1200 об/мин а съгласно документацията на двигателя трябва да е около 750-800. Обаче с мене беше един френд дето уж много разбираше и той каза същото че това било от вакуум клапана и се оправяло за 50лв. И още тогава ми каза че ако не се оправи бързо може да доведе до рязко спадане на оборотите и забиване на предницата по време на движение.
Успех и дано си оправиш колата



Тема Сервиз на "Опълческа" и" Тодор Александров"нови [re: G6O]  
Автор SD (непознат )
Публикувано30.06.03 14:27



Един приятел си води мерцедеса в този сервиз и е доволен. Може и аз да се пробвам. Сега трябва да сменям трансмисионното масло. /нещо трудно превключвам/

Ако се навия на този сервиз, ще докладвам резултатите.



Тема Re: Сервиз на "Опълческа" и" Тодор Александров"нови [re: SD]  
Автор G6O (Stay cool)
Публикувано30.06.03 15:01



Znam go toia serviz. Mai e ot diasnata strana na blv. 4oveka e pe4en , ne e mnogo v 4as sus seatite ama go ovajavam pone za edno ne6to : Kogato ne razbira ot ne6to napravo si mi kazva , ne da m i vika 4e rabira i da se u4i na momenta varhu moiata kola...!

Uspeh i posle drasni niakoi red da kaje6 kakvo e stanalo!

Snow is just a frozen water

Редактирано от G6O на 30.06.03 15:05.



Тема Интересно...нови [re: G6O]  
Автор SD (непознат )
Публикувано30.06.03 22:50



Той моя Сеат си е чист Голф. Какво толкова няма да му разбира.

Сега трябва да сменям масло на скоростите и гарнитура на клапаните




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.