|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
Тема
|
Re: problem s injectiona na toledo
[re: bezobraznia]
|
|
Автор | daco (Нерегистриран) |
Публикувано | 18.08.03 17:01 |
|
Nqkolko umni suveta:
Zapalvaneto na Toledo da stava bez natisnat pedal na gazta{ne podlugvai kompiutura!}
Rabota na pra zen hod:Ima ustroistvo za prazen hod.Ako zastanete pred dvigatelq i va6 pomo6nik pri izkl. dvigatel natiska pedala na gazta 6te zabelejite pri otpuskane palec da opre na podvijen {4ervq4en prut}.Kogato dvig.e studen,tozi 4revqk e izdaden navun i poddurja po-visoki oboroti[Podavat se ot COMP>4 volta.Kogato dvigat.zagree -po-malko ot 4 volta i 4revqka se pribira-oborotite namalqvat.Ima i o6te edno vajno ne6to ,koeto vi interesuva,{mnogo e vajno},no tova drug put [za 4istotata na dvigatelq] Ina4e TOLEDO e super no si iska comp. nastroika
| |
Тема
|
Re: I az
[re: G6O]
|
|
Автор |
silent (някакъв) |
Публикувано | 18.08.03 19:53 |
|
и аз го имах този проблем........и сигурно го имам но на мен ми го прави два три пъти в годината обикновенно зимата или есента и то като поработи на място две три минути след като я запаля............та и затова не се впечатлявам да търся какво точно що.........но попаднах в един руски сайт на описанието на същия проблем.........и руснаците там обясняваха доколкото си спомням и доколкото съм разбрал че се прекратявало подаването на въздух заради клапана в кутията на въздушния филтър който превключва топъл студен въздух.........или заради управлението му.........нещо такова...........така че потърси.........оказва се че това е доста срещан проблем при моноинжекцията........
незабележим
| |
Тема
|
Re: i po-podrobno...
[re: LEO]
|
|
Автор |
silent (някакъв) |
Публикувано | 18.08.03 20:01 |
|
при разкачване на акумулатора компютъра на запалването си губи данните в паметта..........след като закачиш акумулатора и запалиш започва да се самообучава и да си записва наново данните............затова е редно да покараш 10-15 километра във всички режими и си готов..........при следващото палене всичко ще е по старо му..........и ще палиш на оборотите на които си свикнал да виждаш оборотомера...........
незабележим
| |
|
проблема който описваш "vse edno,
4e na kratki inrtervali podavam lekichko gaz !?"..........прилича като да имаш проблем със стъпковия мотор за управление на дроселната клапа.........за да си сигурен обаче че проблема ти е в него му извади буксата и запали двигателя..........трябва оборотите през равни интервали да се покачват до 1500и падатдо 800..........все едно че подаваш и отнемаш газта........ако в двата случая оборотите се менят по сходен начин ..........отиди да ти почистят моторчето.................
незабележим
| |
Тема
|
Re: i po-podrobno...
[re: LEO]
|
|
Автор | daco (Нерегистриран) |
Публикувано | 18.08.03 21:01 |
|
tova e suvpadenie!
po4istete si ma6inkata za prazen hod s benzin parcal4e! trqbva da stava redovno za da ne se slu4va samo 2-3 pati v godinata
| |
Тема
|
Re: Autotechnika - nekadurnici
[re: G6O]
|
|
Автор | stoma1O1 (Нерегистриран) |
Публикувано | 20.08.03 10:10 |
|
На тема сервизи - има сервиз на Симеоновско шосе - като движите от Семинарията на около километър след светофара на Г.М. Димитров, отдясно, голям сервиз и магазин - вижда се; Правя си Сеата там - много съм доволен, стендове и софтуери за Сеат имат така, че не мерят на око ;)
| |
Тема
|
NAMERIH RESHENIE NA PROBLEMA !!!
[re: silent]
|
|
Автор |
bezobraznia (игривко...) |
Публикувано | 23.08.03 23:15 |
|
Zdraveite, tooolkova mnogo hora mi davaha syveti 4e problema bil ot Lambda sondata ili vakum klapana, 4e po4ti biah reshil slepeshkata da si kupuvam novi i da gi smenia i dobre, 4e ne mojah da sybera pari4ki i ne go napravih, zashtoto problema SE OKAZA - pompata za prazen hod - tazi koiato stoi otstrani na samiat karburator - neshto elektronikata ne e nared i za tova se poluchavali tezi problemi s izmenianeto na oborotite, a tova deto si misleh, 4e oborotite mi sa po-visoki kato cialo se okaza, 4e oborotomera mi izmerva sys okolo 100ob./min. poveche.!!!
tezi problemi mi gi otkriha v edin serviz do Ruse, kadeto rabotiat dve mnogo svestni mom4eta - zanimavat se s injectioni i avt.skorostni kutii, i rabotata e ok
izleze mi: 50 leva za pompa vtora upotreba i 30 - truda, t.e. 80leva s ugovorkata ako mi napravi tazi pompa problemi do sedmica da doplatia 70 leva i da mi montirat nova. :) .....
tova beshe za proslolutia problem ... nadiavam se na niakoi da mu svyrshi rabota tozi moi otgovor, a do kolkoto razbrah tova e NAI-4esto sreshtania problem s mono injectionite , no malko hora znaiat za reshenieto , kakto ne znaeh i az :)
tova e.
p.s. shte pisha pak kogato se poiavi drug problem :) (za koeto tuk v BG i s moeto "karane" ne se symniavam, 4e shte ima) :))
blagodaria na vsi4ki za mneniata
redakt: vyprosa e dali da doplatia tezi 70 leva za novata pompa za prazen hod???
Редактирано от bezobraznia на 23.08.03 23:19.
| |
Тема
|
Re: NAMERIH RESHENIE NA PROBLEMA !!!
[re: bezobraznia]
|
|
Автор |
G6O (Stay cool) |
Публикувано | 25.08.03 10:35 |
|
Hubavo e 4e pone ti si se oturval ot tozi problem Samo 4e za tezi, koito si niamat karburatori problema si ostava...
| |
Тема
|
Re: NAMERIH RESHENIE NA PROBLEMA !!!
[re: bezobraznia]
|
|
Автор |
silent (някакъв) |
Публикувано | 25.08.03 15:58 |
|
ако си моно инжекция.........говориш за стъпковия мотор.........помпа в инжекциона или близо до него няма..........много е важно да попаднеш на свестни хора които да не те набутват с пари за излишни смени............
незабележим
| |
Тема
|
Re: NAMERIH RESHENIE NA PROBLEMA !!!
[re: silent]
|
|
Автор |
bezobraznia (игривко...) |
Публикувано | 30.08.03 11:24 |
|
da, naistina - imam predvid stypkovia motor za svobodnia hod.
toi mi praveshe problemite, a po vyprosa za tova deto mi "zadavia" dvigatelia kato dam gas i sled tova poteglia , lichno az a i s konsultacii ot razbirashti mislia, 4e e LAMBDA sondata po niakolko prichini:
1. tampona mejdu injectiata i dvigatelia (vyzmojnia defekt) e zdrav.
2. kogato otkacha lambda sondata vsi4ko se normalizira poneje (iavno defekta e v neia) avtomobila minava v servizen rejim , t.e. podava danni koito sa zadadeni v ECU-to mu.
3. razbrah, 4e kogato se povredi lambda sondata, tia "zabiva" ili na max ili na minimalnoto podavane na naprejenie, koeto opredelia debita na gorivo kym injectiona.
4. t.e. tova 4e pri men ima podobno na "zadaivane" na dvigatelia me navejda na misylta, 4e pri men e zabila na max debit.
5. syshto vajno da se otbeleji e, 4e po princip se znae 4e kogato se otkachi lambda sondata, moshtnosta se uvelichava poradi tochno tozi servizen (a syshto i neikonomichen) rejim na dvg. , no za smetka na uvelichavane na razhoda na gorivo s ot 150gr do 1000gr na 100km. Kato se zamislia po tozi vypros pri men ne se uvelichavashe mnogo poneje toi moia razhod (predi mi beshe neponiatno) po princip si e visok , no kakto logicheski se okazva tova se dylji na povredenata lambda sonda ...
t.e. => Ednojilna Lambda na Bosh za monoinjection struva 96-97 leva ...
malko po-truden e DEmontaja poradi tova che tia se namira na kolektornite trybi predi katalizatora, no shte se spravia niakak si ... dano da ne se naloji da ia "seka"
na pechelivshite (kato men) 4estito ;-)
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
|
|
|