|
Тема
|
бал
|
|
Автор |
ariel$$ (ветеран) |
Публикувано | 03.07.08 17:01 |
|
Някой от вас има ли вече представа как се движи средният бал за момичета и момчета от изпитите за преем след 7 клас. Моят хубостник е изкарал нелоши оценки, но сега предстои подредбата на желанията, което ме хвърля в потрес.
| |
Тема
|
Re: бал
[re: ariel$$]
|
|
Автор | Maми (Нерегистриран) |
Публикувано | 14.07.08 17:08 |
|
И какво стана?
Как подредихте желанията?
Аз го оставих сам "на мама златото" да си подрежда и... сега се чуди как да се запише по второто желание, само дето не знае там дали влиза, защото му изписва програмата само до първото / където е приет, де/...
Изобщо знаят ли какво искат!?
Може ли някъде да проверим и за другите желания?
| |
|
Моят се класира по първо желание в Първа английска с втори език немски. Дечкото (един дънгалак по-висок от мене) на този етап няма ясна визия какво иска и какво би било добре за него. Седнахме двамата да си поговорм за бъдещето, за плюсовете и минусите на отделните училища и в края на краищата стигнахме до единомислие.
В момента илзиза първо класиране. Ако не сте доволни, Можете да подадете молба за второ класиране като си запавате мястото от първо класиране. Ако бях на твое място и не съм доволна от класирането, щах да постъпя по този начин с надеждата да го класират по първо желание.
| |
Тема
|
Re: бал
[re: ariel$$]
|
|
Автор | Maми (Нерегистриран) |
Публикувано | 15.07.08 18:43 |
|
Поздравления!
И моят дангалак е приет по първото си желание, но сега реши, че предпочита да се запише в някое от другите у-ща.
Но щом има вариант да участва отново в класирането, без да "изпуска" сегашното място, всичко е наред!
Страх ме беше да не стане: от два стола - та на земята.
Успех на отрочето ти!
| |
Тема
|
Re: бал
[re: Maми]
|
|
Автор | Maми (Нерегистриран) |
Публикувано | 16.07.08 18:00 |
|
А!
Проверих: няма такъв филм - хем да не си изпуснеш мястото, хем да подаваш ново заявление за ново класиране!
Или записваш или - не и чакаш второ такова.
| |
|
Може би защото вече е класиран по първо желание!
| |
|
|
|
|