|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
2.0t =150кс?
|
|
Автор | Teдo (Нерегистриран) |
Публикувано | 20.11.03 23:32 |
|
Не са ли малко 150 коня за 2.0-литров турбомотор?
Вижте
от друга страна, е добре че е под 163кс - няма да се плаща акциз...
| |
Тема
|
Re: 2.0t =150кс ---> за 9-5 Малко разбира се
[re: Teдo]
|
|
Автор | Viggen (Нерегистриран) |
Публикувано | 21.11.03 12:53 |
|
за толково голямо купе, но пазарната ниша и акцизите също не са за подценяване. Иначе са много лесно се тюнинговат, и имаш 200к.с дори и повече =)) слагаш си чип + K&N въздушен филър + нов ауспух и готово =))
В БГ колкото знам тези са от най-продаваните със 150к.с и този двигател, ако не съм прав, Анди ще ме корегира.
Аз възнамерявам така да си намправя само че с 9-3 2,0т /150к.с./ -- когато ще си го взема, разбира се =))
Но 9-5 от раннито си години има стршно много "детски болести": тече капака на двигателя; SID дисплей 100% заминава; по ходова част има забележки; електрика (ако не се лъжа) + не забраваяй наводнения от миналата година =)) в Германия, Чехия.
Може би тоз е "русалка" или има сериозни проблеми и на собственика не му се занимава, щом се продава толково еФтинко
Двигател е 2,0t /110kw -- 150к.с. -- 5500об/мин/
макс.въртящ момент: 240Nm/1800 об/мин
макс. скорост: 215км/час
от 0 - 100км: 9,8сек
разход гориво: 13,5/7,3/9,6
| |
Тема
|
Re: я виж тука =))
[re: Teдo]
|
|
Автор | Viggen (Нерегистриран) |
Публикувано | 21.11.03 13:20 |
|
аз си искам това:
http://www.mobile.de/SIDdkCDr0YD4mT8G3XumRApeA-t-vaNexlCpHpIsAsK%F3P%F3R~BmSB10NhomepageSearchJ1069415779A1A1F161803NhomepageSearchB-4O-t-vpL~BmPA1B20%5B-t-v_xaIsO~BSRA6A0F161803A2/cgi-bin/da.pl?bereich=all&id=11111111128133346
а също так виж тука:
http://www.webmobil24.com/web/de/haendler_homepages/centrocar/liste.htm?nomenu=0&bgcolor=ffffff
| |
Тема
|
Re: 2.0t =150кс ---> за 9-5 Малко разбира се
[re: Viggen]
|
|
Автор |
Andy™ (Keep Sabing !!!) |
Публикувано | 22.11.03 04:10 |
|
И на 230 се прави, но тогава вече се сменят и по-сериозни неща.
Турбината вместо на Гарет вече е Мицубиши, изброените от виген неща също са задължителни .
на снимаката е показан 9-5 SE, детските болежки определено са й присъщи.
Новата 9-5 е с 1263 промени спрямо това, което е на снимката :-)
| |
Тема
|
Re: 2.0t =150кс ---> за 9-5 Малко разбира се
[re: Andy™]
|
|
Автор | Teдo (Нерегистриран) |
Публикувано | 24.11.03 10:03 |
|
Значи искам да направя едно уточнение - не питам дали 150кс са малко за това купе (зависи какво иска човек от една кола), а искам да кажа, че 150кс от 2.0л се вадят и без турбо...
Но като се замисли човек, важно е какъв е въртящия момент и как се държи колата на ниски и средни обороти... Карането с 5000+ оборота определено не е препоръчително, нито пък приятно (поне за мен)... Явно предимството в случая е, че колата се държи като 3.0 или повече литров звяр, когато решиш да изпревариш някой на 5-та с 80-100км... Точно това харесвам в сегашната си кола - не се налага включваш на 3-та и да помпаш газта за да изпревариш някой камион... или пък да се движиш по шосе със завои...
Това за детските болести ми звучи много неприятно - все си мислех, че СААБ изпипват нещата малко повече от ФИАТ например...
| |
Тема
|
Re: вътре ....
[re: Teдo]
|
|
Автор | Viggen (Нерегистриран) |
Публикувано | 24.11.03 10:34 |
|
на 2,0t има турбина LPT (Low Prese Turbo)
а това че всички "пресни" коли /демек в началните години на производство/ всички имат "детски" болести.
И Субару и Митсибиси и дори най-новата 3-ка на БМВ също по гаранция посещава сервизи. Волво и то (V-40 S-40), Форд /това е въобще вне коментара/ общо взето това е характерно за всички производители.
Аз навремето имах чисто нов RAV-4 на Toyota, един от първите в БГ и във Варна, първата година съм ходил няколко пъти да ми заменят някакви неща /дори не се сещам какви точно/, но всичко са сменяли бесплатно без никакви проблеми!
А за този 9-5 сам трябва да прецениш колко си готов да "инвестираш" в него след закупуване:
0) възможно ще ти снижат още от тази цена в автосалона, понеже колата ще бъде на експорт извън Германия
1) мито в БГ
2) всички данъци и такси
3) диагностика на колата
4) и поне приготви 1000-2000 евро за да направип бонбон /т.е да оъстраниш всички "детски" дефекти по колата/
Успех
| |
Тема
|
Re: покупка
[re: Viggen]
|
|
Автор | Teдo (Нерегистриран) |
Публикувано | 24.11.03 14:13 |
|
честно казано, съмнявам се, че ще се реша да си купя СААБ в близко бъдеще...
Не е проблем да се намерят толкова пари, но се замислям дали не е по-добър вариант да върна Мегана и да си взема новата Лагуна на лизинг... Вече се замислям, че за мен най-подходящата кола е комби и т. дизел... Така или иначе, 99% от колите в БГ ще са по-бавни от моята... а напоследък задръстванията стават все по-досадни... вчера пътувах към Пазарджик - тая ихтиманска отбивка от 15км (през които караш между 40 и 60кмч в плътна колона докъдето поглед стига...) направо може да те побърка... Човек си казва, че колкото и бързо да кара по магистралата, тоя участък обезсмисля гледането на часовника по принцип... затова си гледам разходомера - за тоя участък разхода пада до 3.5л на 100км...
| |
Тема
|
всеки има право на избор ...
[re: Teдo]
|
|
Автор | Viggen (Нерегистриран) |
Публикувано | 24.11.03 17:59 |
|
и на мен много ми допадат комбита, дори за работа бих си избрал с оглед на цена/качесто/полезност/ и др..... Шкода Октавия 1,9TDi /110к.с./ има и 4Х4 за БГ за работа супер оптимален вариант, като мечта/идея ми допадат комбита на AUDI A4 /A6 но те са мнООООго скъпи =)) и тъй,
9-5 също имат модификация комби и дизелов двигател 3,0 TiD /176к.с/ - пак не е малко, но аз искам от Сааб само бензинова модификация, но колко пъти съм сядал в 9-5 много ми е голям за мен и като размер/клас/цена + аз съм на 25г/ искам нещо компактно, бързо и оригинално =))
... и бавно и упорито се стремя към целта си =))
искам да си взема 9-3 '99/2000г с 2,0t /150к.с/ да му направя тюнинг на 210к.с и мечтата ми ще се сбъднем, надявам се че ми остана още малко =))
а за задръствания - само търпение my friend, в нашия урбанистичен свят това е неизбежно, за съжеление. Дори в нашата скапана Варна /която някои я наричат - морска столица, бих казал морско село =))/ аз на 95% захвърлям колата и бягам пеша из центъра на града - за здравето е дото полезно =))
| |
Тема
|
A za6to ne si vzeme6...
[re: Viggen]
|
|
Автор |
GAlNER (GAIN is My Way!) |
Публикувано | 24.11.03 21:33 |
|
poslednia 900?! Primerno 2.0T 185Hp, ne si go tuningova6 i da lepne6 93 otzad! Nikoi niama da useti razlikata, pak i po-evtino 6te ti izleze!
NO PAIN-NO GAIN!!!
| |
Тема
|
Re: всеки има право на избор ...
[re: Viggen]
|
|
Автор | karlkani (Нерегистриран) |
Публикувано | 25.11.03 22:51 |
|
ne se seshtam tozi 9-3 ot 99godina tochno kak izglejdashe, no novite 9-3 me kefat mnogo...ima edin film Purpurnite reki s Jean Reno, tam drugia policai karashe saab 9-3 sus spoiler otzad ,mislia che tova e 99-2000, ako sluchaino ste go gledali, kajete tozi li e?..mnogo mi haresa, zashtoto mi zaprilicha na moita, osobeno v prednicata- az imam nissan primera 99, 2.0L, 150 hp...
ps:tedo, a ti da ne si hodil do pazardjik na svatba...
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|