Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 10:00 26.04.24 
Автомобили
   >> SAAB
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема SAAB 9-3 2.2 TiD 2000god???  
Автор SAABER (непознат )
Публикувано16.09.03 19:46



Zdraveite SAABERI i fanove na nai-iakata kola v Evropa.Iskam da popitam ponege imam edin vupros kum vas.Niakoi znae li nesto i moje li da mi kaje za tozi model na SAAB model 9-3 ot 2000-ta godina Diesel 2.2 TiD 115 bhp?Kак е mashinata dobra li e nadegdna li e kak se durgi na putia nesto po okachvaneto hodovata chast vse pak.Otnosno dvigatelia koito e Diesel vse pak novost za SAAB v blizkite godini kato diselov dvigatel i t.n.Kolko gori kolata i s tezi 115 bhp za kolko sekundi stiga ot 0 - 100 km/h ot mesto.Tova e ste vi buda mnogo blagodaren ako niakoi mi napishe nesto i mi dade pulnotzenen i podroben otgovor na moia vupros.Blagodaria vi predvaritelno.



Тема доколкото съм чувалнови [re: SAABER]  
Авторfan (Нерегистриран)
Публикувано17.09.03 15:18



дизела е на дженерал моторс - същия, който се монтира на опел. нали са в общ концерн... сааб са с традиционно здрави купета, за двигателя питай по-скоро в клуб опел (видях, че в новата вектра монтират дизел 3.0 - дали не е същия като в сааб 9-5... и всъщност къде ли се прави този двигател, не мисля, че е саабски)
та така.



Тема Re: SAAB 9-3 2.2 TiD 2000god???нови [re: SAABER]  
АвторViggen (Нерегистриран)
Публикувано19.09.03 11:01



В такъв случай си купи нещо френско, иБо СаБаБ /дизел/ не е истински сабаб. Мааааксимум на което бих се навил /с оглед на семейство и др. житейски неща/ бих си взел 9-5 Wagon с 3,0ТiD /176к.с/ а това за което си питаш, кола е за пенсионери, много е чуствителен към горивото, не се среща често.
По-добре да си вземеш стандартен 2,0i /130к.с/ и се радвай!!!
С оглед на минималните разлики в цените на горивата /дизел ~ бензин/ не виждам никаква логика да се взима тази кола /но това си е моето мнение/
А технически 9-3 ТiD представлява следното:
1) 2,2 ТiD (дизел с директно впръскване) напречно разположен отпред;
2) 16 клапанов двигател с два балансиращи вала, катализатор, система за охлаждане на маслото.
3) мощност: 115к.с./4300об.мин.
4) максим. въртящ момент 260 Нм/1900об. мин
5) максимална скорост: 200км/ч
6) трансмиция: 5 степена скоростна кутия, усилем диференциал, предно предаване.
7) диаметър на завой: 10,5м.
8) пълно тегло: 1910кг.
9) обем на багажно пространство: 494л.

Май това беше, но аз никога не бих си взел такъв "самолет"
и сабаб длъжен да бъде черен, с лепенка Аеро на задница!!!



Тема пенсионерски...нови [re: Viggen]  
Авторfan (Нерегистриран)
Публикувано19.09.03 16:17



но освен разликата в цената, има разлика в разхода, в продължителността на живот. и не на последно място - по-голям въртящ момент... е, май почти всички сааб-и имат около 200 Нм и нагоре, но едно е 7/100 нафта, друго е 10л. 95-октанов...




Тема Re: пенсионерски... м-да! пенсионерскинови [re: fan]  
АвторViggen (Нерегистриран)
Публикувано20.09.03 13:19



Ето!!!
Тук се проличава, кой какво си търси!!!
Ако си говорим за 7/100, 10/100, подобре си потърси другия клуб /нали препоръчах: Рено, Пежо, Ситроен и пр.
За мен този дизел е като Porshe Cayane на газ -- типично български вариант!!! =))
в скобите беше написано /моето лично мнение!!!/
Следователно, в даден опус говрим за СААБ - като традиции, сила, индивидуалност, неповторимост и пр. а не само да имаш лепенка отпред, че караш СаБаБ!!!
И със сигурност /поне така предполагам/ че няма смисъл да напомням че всички тези измишлЕЕЕтени се появиха под натиска на "GM" с цел да се увеличат продажбите.
... и да не забравяме, че исторически колите от Швеция се карат от доста "напреднали" /във всички смисли/ хора и личности!

Още веднъж подчертавам, че това е моето лично мнение, и никой няма да ме убеди с "избор" на СААБ и после "икономисване" - "по-тънката лайстна"

SaaB ForeveR!!!



Тема Re: доколкото съм чувалнови [re: fan]  
Авторjoe (Нерегистриран)
Публикувано22.09.03 21:44



Когато се намесят дизел и GM, обикновено зад това стои Isuzu. Много вероятно е да е тяхна разработка и изпълнение.



Тема сигурно си правнови [re: Viggen]  
Авторfan (Нерегистриран)
Публикувано23.09.03 16:06



но аз бих си го взел заради дизайнерските решения в него.



Тема Re: доколкото съм чувалнови [re: joe]  
Автор SAABER (непознат )
Публикувано23.09.03 20:55



Opredeleno mi e yasno kato bial den che Diselut e na Isuzu Motors tuka opredeleno niama spor.Tva nie si go znaem,no s niakoi izkliuchenia kakto zabeliazvam tuka!



Тема Re: пенсионерски...нови [re: fan]  
Автор SAABER (непознат )
Публикувано23.09.03 21:13



Da Fan samo che ne 95 Oktanov moi chovek!Stoto mene ako me pitash niama da stane s toia 95 oktanov nisto nai mnogo sled 5 godini da mu se ebe mamata na dvigatelia i kato se ima napredvid kakuv e nashia 95 prosto niamam dumi.Za Saab ili v nai loshia 98 ili nai-vruhna tochka Super Benzin i tova e samo taka Saaba ste vurvi spokoino i bez problemi i ste se durgi zdravo na putia kato dvigatelia ste ima dulug jivot.V kraina smetka ako nesto ne si suglasen s moeto mnenie moje da probvash i sam ste si go dokajesh ako probvash 2-3 mesetza da se dvijish sus 98 ili Super kachestvo posle karai s 95 oktanov edin mesetz i ste usetish kak vednaga tvoia niuh ste zabelegi che kolata stava tromava ne vurvi nesto hubavo kato predi ne se durji taka sigurno na puti che nesto podnasia makar i minimalno po vreme na dvigenie i to na raven asvaltiran put pri smiana na predavkite kogato otpuskash suedinitelia plavno tochno tam kudeto ne triabva da se davi kolata za da ne podskacha zadnitzata i da ne suzdava diskomfort na putnitzite otzad koito ste zagubiat ot udovolstvieto da se voziat v Saab kolata fakticheski pak ste podskacha poradi loshia benzin na inache veche sviknalia dvigatel s po-hubavi benzin predi tova i izobsto vozeneto niama da e komfortno kakto za shofiora taak i za putnitzite s toia oktanov 95 taka che tova kakvo oznachava?ami oznachava che dage raboatta stava i oste po skupa pri tvoeto sravnenie stoto na teoria da ama na praktika tova ne e vozene v Saab kato go niama tozi istinski komfort i udovolstvie ot vozeneto v Saab a taka i luxa se gubi v kolata i stava nikva a za posleditzite ot 95 oktanov pak povtariam da ne govorim!Taka che pri tvoeto sravnenie 7/100 nafta s 10/100 benzin ama 98 ili super razlikata stava veche dosta po-goliama stoto tzenata na 98 ili puk Super e oste po-visoka.I veche tva naistina ne e za po gjoba na vseki.Taka che tuka veche smiatam che naistina Viggen e dage mnogo prav i drugoto koeto ste ti kaja kakto na tebe taka i na nego che napulno spodeliam negovoto mnenie che Saab e za ulegnali sposobni hora individualisti koito sa dosta zamogni i vliatelni hora s golemi vuzmojnosti i mnogo pari s koito kakto i s vsichko tova te ste si pozvoliat da karat i ad se voziat v Saab bez znachenie v kraina sametka Aero li e Saaba ili ne e.Taka che avtomobil kato Saab opredeleno ne e za sluchaini hora toie e avtomobil za hora s golemi i visoki dohodi.Obsto vzeto Saab e kola za snobi i taka moje da se kaje.Saab si e SNOBSKI avtomobil i tova e.E sega smiatam che razbra.Haide chao i do skoro.



Тема Hey SAABER! Aman ot razbirachi be...нови [re: SAABER]  
АвторBG_SAABer (Нерегистриран)
Публикувано25.09.03 16:35



Dear SAABER,
Neka te otkrehna na neschot maina. W USA nai wisokoto oktanowo chislo e 93. A u California po wisoko ot 92 me nojesch pomirisa oswen na sastezania. SAAB prodawa koli w USA ot krai na 60'. Ami kak ne se skapaha tia koli be maina? Po twoita logika da sa kliponali dwigatelite oschte w garancionnia period togawa. Neka ti kaja slednoto. Az za gi karal moite na 87 i si pere bez problem. Zashtot ECU izhisliawa momenta na wala, znaeiki kak e debita na wazduha i benzina, ti wednaga kazwa s kwo oktanowo chislo karasch. Ta za taz rabota si ima promenliw agal na zapalwane maina. Da si se kompensira tui neschto. Pa az kato karam s 92 walcite me iali taka li? Che ti kaja i drugo neschto: K&N + Chipcenter ECU 0-100km gi prawia za 5.9sec. A dwigatelia mi e E235LPT, daje ne e i Aero. Karam s 225-55/ZR15 KHUMO i pak gubia trakcia na mejdu parwa i wtora. Momenta e tolkowa golem che kolata prosto e neuprawliema pri rizko uskorenie ot mesto. Oktanowoto chislo ima otnoscheni kam knockinga a ne kam zdraweto na drigatelia. Wajno e da se gleda kawo proizwoditelia e kazal. W EU dwigatelite sa edni za USA sa drugi. Ta zemi si prochjeti knijkite parwo pa posle mi se prawi na nachalnik. OK? Thanks.
BG_SAABer
99' 9-5 & 00' 9-5 Wagon Gary Fisher edition
bith vehicles tuned by www.chipcenter.cc




Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.