Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 23:50 17.05.24 
Автомобили
   >> Renault
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
Тема Рено 19 -1.7 моно нестабилни оборотинови  
АвторCтoил (Нерегистриран)
Публикувано21.10.08 10:49



Здравейте,попаднах тук при вас от отчаяние.Прочетох няколко сходни теми от този тип ,но никой от питащите не е завършил темата си с решението.Та: колата ми е на бензин и газ,сутрин пали сравнително добре и след като я изкарам от гаража и се опитам да я запаля-става страшно.След мъчното повторно палене трябва да потдържам високи обороти ,иначе гасне обаче като загрее има моменти държи високи обороти -въобще не стабилни обороти.Така;закарах я на (Майстор) да смени съеденител там лагера и семеринга ,и го помолих да смени колекторната гарнитура-като си мислех че от там смуче въздух и за това мени оборотите,ремонта мина успешно ноо проблема си остана,гасне ,вдига обороти,като карам и като пусна газта се получава едно сяцане и така .Започнах с ново жило на гаста-хиляди преработки му направих за да се движи нежно,свалих инжекциона,разглобих стъпковия мотор-почистих го сложих грес -работи добре.Намерих една протъркана тръбичка по вакума-смених я.Нов въздушен филтер и пак не мога да постигна стабилни обороти,като я изфорсирам падат много низко и тогава стъпковия мотор тръгва да компенсира, като киомпенсирам от жилото пак някак си не държи ,а има нещо като прекъсване-все едно не работи свещ.Над колекторите има мембрана под вакум,когато не работи държи вакума щом запали изпуска -няма вакума а няма от къде да тегли .Много написах ама за да внеса яснота!-Блогодаря в аванс.



Тема Re: Рено 19 -1.7 моно нестабилни оборотинови [re: Cтoил]  
Автор VladoR (любител)
Публикувано21.10.08 13:19



Колега, стъпковия мотор ако е на Бош, на края на управляващия дроселовата клапа щок има микрошалтер за резпознаване на режима (газ или празен ход).

1. Статистически по често дефектира той, по-рядко проблема е в зацапване на механиката
2. По изписаното от теб оставам с предположението, че тоя микрошалтер за теб е "ново двайсе"
3. Неизправност в микорошалтера много добре се връзва с проблемите ти

4. Гаранция - Франция - може да имаш и други проблеми

И като ти препрочетох пак поста ... из литературата има описано, как се регулира горепосочения микрошалтер - демек - при какво положение на дросела да регистрира смяна в режима. А това нещо със сигурност можеш да го измислиш и без литература.

Както вече разбираш - моята диагноза е микрошалтер на МПХ. Имай предвид, че ако са му се окислили контактите, трайното решение е само нов МПХ.

Без да се засягат колегите, ама моето лично мнение от много време насам е, че ако забравим за конвенционалните газови уредби ... от всяка друга гледна точка моноинжекцията е грешка на природата. Защо ли след 2000-та година моноинжекцията трайно и неизбежно губи пазарени дялове?!

Успех



Тема Re: Рено 19 -1.7 моно нестабилни оборотинови [re: VladoR]  
Автор revit_fan ()
Публикувано21.10.08 15:54



Не, че някога съм имал моно, ама Евро 3 не влезна ли в сила през 2000 г.?
Та си мисля, че това е причината - а не както ти го изкара - грешка на природата





Тема Re: Рено 19 -1.7 моно нестабилни оборотинови [re: Cтoил]  
АвторCтoил (Нерегистриран)
Публикувано21.10.08 16:15



Абе не е никаква грешка тая тръба ,бозука,стига да знае човек как работи-там нещо 2-3нива на налягането и по сложното й управление.А стъпковия мотор и шалтера ги пробвах на място ,шалтера се включва когато рейката тръгва на горе да дири рамото на клапата,щом опре в нея включва шалтера-това е отправната точка ,после компа го командва.Занимавам се проф. с AV-техника и до тук ми е ясно .Проблема е как минава тръбата на режим ниски обороти-защото двигателя не работи правилно-все едно е свещ или лоша горивна смес.Да отбележа че ,и на газ и на бензин е все тая,а иначе рендето върви като стрела.Ако някой е правил това в домашни условия моля да сподели





Тема Re: Рено 19 -1.7 моно нестабилни оборотинови [re: revit_fan]  
Автор VladoR (любител)
Публикувано22.10.08 08:35



Може и така да е, все пак съвпадение има



Аз лично за собствения си автопарк моноинжекцията съм я прескочил и не мисля да "наваксвам" пропуска.



Тема Re: Рено 19 -1.7 моно нестабилни оборотинови [re: Cтoил]  
Автор VladoR (любител)
Публикувано22.10.08 08:43



Е ... това никак не го разбрах! Хем ти е ясно, хем не ти е ясно! Кое ти е ясно и кое не?

Като отпуснеш педала, дросела се връща в изходно положение и НАТИСКА шалтера. Това е команда "задкормилното устроуйсто си прави пас и компа да поема управлението", т.е. щока започва да бута дросела повече или по-млако. Няма да ти навреди да регулираш малко механизма, така че натискането на шалтера да стане малко по-рано, т.е. при малко по-малко затворена дроселова клапа.

Това дори и да не ти помогне (в което се съмнявам), никак няма да ти навреди. Стига да не се увлечеш с "малко"-то



Успех и пиши за резултата!

Поздрави

В.



Тема Re: Рено 19 -1.7 моно нестабилни оборотинови [re: Cтoил]  
АвторCтoил (Нерегистриран)
Публикувано22.10.08 09:48



VladoR :Първо благодаря за отделеното внимание.Значи проблема е че при ниски обороти ,мотора работи лошо все едно прекъсва свещ( а те са ч.нови )или все едно дърпа въздух а съм проверил под вакум всяка тръба и трипътници,компа реагира(виждам как се опитва да балансира рейката).Ако мислено изключим МПХ и застопорим рейката чрез жилото на газтта на някакво положение в ниските обороти,то не би трябвало те да се променят.Та това е въпроса кой елемент или елементи определят режима на ниски обороти-като режим<<.Един от страничните ефекти е например,карам на5та с 90км.ч. и като отпусна газтта започва едно сяцане-все едно прекъсват тоците.Надявам се сега да съм внесъл някаква яснота.Нямам против да отида на майстор,но не искам да ме разкарва като простинал кон за рез.части до като налучка проблема



Тема Re: Рено 19 -1.7 моно нестабилни оборотинови [re: Cтoил]  
Автор revit_fan ()
Публикувано22.10.08 10:10



Стоиле извинявай, че не писах по проблема ти.
Типично за почти всички моно-ижекторни с-ми с ламбда сонда е да "клатят" оборотите, когато сондата остарее. Специално за твоята е характерно това, че когато ламбда сондата е напълно изгоряла или откачена, компютъра започва непрекъснато да променя времето за отвореност на ижектора... от там и качеството на ГВС. При това на моменти се получава преобогатяване (удавяне) и оборотите падат до около 600. Компютъра реагира на това, като отваря леко дроселната клапа и оборотите се вдигат до около 1200. После се усеща че са високи и обеднява сместта, едновременно с което затваря клапата. И после пак от начало...
Това е цялата магия.





Тема Re: Рено 19 -1.7 моно нестабилни обороти [re: revit_fan]  
Автор Mravoiad™Модератор ()
Публикувано22.10.08 10:30



Айде и аз да се намеся.Значи аз лично също набеждавам шалтера в МПХ.При откачане на ламбда сондата оборотите се стабилизират.Ако сондата не работи и е закачена оборотите скачат все едно през секунда подаваш по малко газ.Ефекта с това претрисане когато е подадено малко газ не успях да го открия на какво се дължи,но го оправих.А оправянето се изразява в това че една събота се нервирах,свалих всички куплунзи които видях.Почистих ги и ги напръсках с контактен спрей.Почистих също и филтъра в отдушника който се намира в предния ляв калник.От тогава нямам ядове.



Тема Re: Рено 19 -1.7 моно нестабилни обороти [re: revit_fan]  
АвторCтoил (Нерегистриран)
Публикувано22.10.08 10:45



revit_fan ():Благодаря ти за смисления отговор,обяснявам си нещата щом, сондата определя горивната смес-действително много пъти при палене дави,или поне това чуство имам.Но пък сега се замислям -защо ? това става и на газ,тогава нали сондата не влияе на подаването на гориво(ижектора е изключен) а мотора пак не работи правилно(прекъсва сменя обороти) чак като подам леко газтта и премине някакви обороти(нямам оборотомер) започва да работи гладко и не прекъсва.Питене!!!-отзад над колекторите има една голяма мембрана,на която оста влиза в колекторите,когато мотора не работи слагам й една шлаухка и я пробвам на вакум с уста -не изпуска вакума ,а като запаля мотора не държи вакума-изпуска и не виждам от къде може да е -или така трябва да е.




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.