Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 16:32 04.11.25 
Автомобили
   >> Renault
*Кратък преглед

Тема проблем с ниските оборотинови  
Автор branko_d (новак)
Публикувано16.07.07 12:27



Здравейте,имам Рено 19 - 1,4 Енерджи и от няколко дена като го паля (в началото сутринта,а после по което и да е време на деня),вдига обороти около 1000 (като всекиу път),но после почва да падат и гасне.Така прави докато не започна да ги подържам като подавам газ.Преди нямаше нужда да подавам газ за да подържа около 1000 оборота след запалване.Посъветвах с колеги и те ми казаха да сменя свещите.
Какво ще кажете вие?Ако вашето мнение е за свещи,кажете какво трябва да гледам като купувам и сменям понеже досега не съм сменял?
Благодаря Ви



Тема Re: проблем с ниските оборотинови [re: branko_d]  
Автор VladoR (любител)
Публикувано17.07.07 08:06



Ами ще кажем същото. Плюс една добавка: като се позабавиш малко повечко със смяната на свещите после сменяш свещи и кабели. Защо? Той токът си търси път към маса и идва един момент, в който на искрата и става по лесно да прескочи не между електродите на свещта, а някъде между кабел и маса от мотора.

За свещите: аз в момента съм с Шампион от предкасовата зона на Кауфланд и съм много доволен. Какви трбва да са твоите: на капака на клапаните най-вероятно има лепенка и на нея пише какви са свещите.

И накрая: няма 100% гаранция, че мизерията ти е само от свещи, но като смениш свещите най-малкото ще си направил една необходима профилактика.

Успех



Тема Re: проблем с ниските оборотинови [re: branko_d]  
Автор -TACHO- (несериозен)
Публикувано17.07.07 16:15



От Канекс може да си вземеш Аутолайт, имат по каталог същите параметри като NGK-то, което се препоръчва за твоя мотор. И не са никак скъпи.

НО съм сигурен, че проблемът ти не е в свещите. Откачи за малко плюса на акумулатора профилактично да изчистиш грешки на ЕКУ-то и виж как се държи моторчето за празен ход. Може да му пуснеш направо ток от акумулатора, за да видиш дали се движи максимално навън-навътре. Ако там всичко е наред, провери стойностите на датчиците дали са в предписаните граници и виж за лоша връзка на куплунзи.

Все пак както Владо каза, щом до сега не си сменял свещи, направи го.



Тема Re: проблем с ниските обороти(нови [re: -TACHO-]  
Автор krasisz (любител)
Публикувано22.11.07 13:10



Айди бе свещи?стига да лъжете хората бееееее.Кандъм(тази дума знаети ли я)от философи.Свещи,кабели,лули ами за нов двигател,а още по добре нова кола какво ще кажете ааа,Та В.....,знаеш кога една свещ е годна?Обади се да те разбера що знаещ си(jelevsz@abv.bg)?????????



Тема Re: проблем с ниските обороти(нови [re: krasisz]  
Авторpavelas (Нерегистриран)
Публикувано26.12.07 19:02



Проблема Ви с ниските обороти може да са от дистрибуторната капачка.При моето Рено 19,1.4 е.беше същото.Това се установи от направената диагностика в сервиз.



Тема Re: проблем с ниските обороти [re: -TACHO-]  
Автор vagnercho (непознат )
Публикувано02.04.08 19:01



аз имам саштото рено и саштия проблем и ми казаха че е или стапков мотор или няквоси краино стапало но неразбрах на кое.




*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.