| 
	
 | 
 
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Рено Еспейс 
 | 
 
 |  
| Автор | 
nasopicaso () |  
| Публикувано | 18.07.06 22:22 |  
             |  
           | 
            
           
  Здравейте, искам да попитам знае ли някой как се сваля бутона за заключване и отключване на вратите, който е на таблото.И въобще как се свалят тези бутони??
 10х
  Ученик на Исус
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  С дърпане се сваля.
 А да ти кажа ли и как се слага?
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Аз предположих, но не бях сигурен. Има ли някакви щипки или просто по-упорито дърпам и те излизат? Не ми се рискуаше и затова реших да питам.
  Ученик на Исус
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Не си уточнил на кой Еспас, но на който и да е - бутоните не са по-различни от на другите Рена от същото поколение. От старани имат едни щипки, които изглеждат горе-долу така:
 
 /................\
 \................/
 .\............../
 
 Та не е зле с нещо тънко да се постараеш да присвиеш едната щипка преди да започнеш да дърпаш, щото на тая преклонна възраст вече не е ясно, дали совите са това, което са. Примерно с 21-та никога не съм имал проблеми с метода на грубото издърпване, но на Клио-то така една от щипките на бутона за аварйките "каза" прассс ...
 
 Или ако все пак заложиш на грубата сила, то опитай да повдигнеш бутона първо от едната страна, а когато тя откопчае, тогава повдигай и от другата.
 
 Най-много после да лепиш бутона с четвъртин капка каноколит в леглото му , но не повече ... в случай, че смяташ някой ден да го вадиш пак.
 
  Редактирано от VladoR на 19.07.06 08:10. 
           
  
             |   |  
  |   
 
 
 |  
 |   
 |