Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 13:40 02.11.25 
Автомобили
   >> Renault
*Кратък преглед

Тема За гумите регенерат....нови  
АвторAAA (Нерегистриран)
Публикувано01.12.05 11:49



Здравейте!!!
Искам да споделя мнението си за регенерирените гуми. Карам с такива от 5 години и съм много доволен. За 13 цола не си струва разликата в парите с новите, но за 14 цола разликата е почти 50%. Няма нито биене нито спадане и т.н. Е не е желателно да караш с повече от 120 - 130 км/ч, но то пък къде ли може повече? Освен това зимата държат супер. Поведените на колата и возията са също добри, предницата не се е прецакала по няъкъв начин. АБСОЛЮТНО СЪМ УБЕДЕН, ЧЕ СА МНОГО ПО-ДОБЪР ВАРИАНТ ОТ ГУМИ ВТОРА УПОТРЕБА, КОИТО ТРЯБВА КАТЕГОРИЧНО ДА СЕ ЗАБРАНЯТ СЪС ЗАКОН!!!!!!!!!!!!



Тема Re: За гумите регенерат....нови [re: AAA]  
Автор VladoR (любител)
Публикувано01.12.05 16:43



Айде да не пресилваме нещата?! Дали пък да не забраним въобще и автомобилите 2-ра ръка ...

Нв виждам какво лошо и опасно има балдъзата ми (или някой друг) да вземе моите гуми (купени нови преди 25.000 км), защото ще са втора ръка??????



Тема Re: За гумите регенерат....нови [re: AAA]  
АвторБББ (Нерегистриран)
Публикувано01.12.05 17:15



Умнико, кога една нова гума става втора употреба?. Хайде измисли критерия!



Тема Re: За гумите регенерат....нови [re: БББ]  
АвторAAA (Нерегистриран)
Публикувано02.12.05 08:46



За всички е ясно, че 95 % от гумите втора употреба са с някъкъв непреодолим дефект и са накрая на живота си, защото кой нормален човек ще си изхвърли читави гумите (на 25 000 км) например. Мисля, че всеки средно интелигентен човек може да помисли какъв е произхода на тези гуми-убийци.



Тема Re: За гумите регенерат....нови [re: AAA]  
Автор VladoR (любител)
Публикувано02.12.05 10:09



Айде сега да попитам пък аз тези 95% как ги определи? Има хора, които имат финикийски знаци над средностатистически и те не си карат гумите до дупка.

С риск да прозвучи нескромно не сматам да съм ненормален, като съм дал на балдъзата си моите гуми 25.000 км след като съм ги купил като нови и като вместо тях съм си купил пак нови гуми. Да, на теб не бих ги дал на 25.000 км, а например на 40.000. Но и тогава това няма да са гуми със 100% похабен ресурс. А аз няма да ги карам да дупка + още 25% пробег.

В Европа-та обаче някой като мен спокойно ще даде на някого като теб гумите и на 25.000 км. Защото например от 4 е спукал, сцепил, и т.н. една. Или просто защото си е купил нови гуми. Просто въпрос на стандарт.

Та да се върнем на въпроса: ако 1 човек кара гумите до 100% похабяване това ужким са все "нови" гуми. Ако ресурсът на гумата се раздели върху 2-ма ползватели, то за втория гумите стават "2-ра ръка". И къде е разликата в гумите???

Не намесвай т.нар. скрити дефекти, защото ако си отваряш очите повечето от тях са ЯВНИ. И никой не те кара да взимаш такива гуми с дефекти.

И въобще - ако имаш акъл в главата и галошки да караш, пак няма да имаш ПТП-та. Оня полицай дето се разлепи на стълба на Цариградско шосе да не би гумите да му бяха проблема - на снимките добре се виждаше? По-скоро е имал гумен мозък.

Редактирано от VladoR на 02.12.05 10:32.



Тема Re: За гумите регенерат....нови [re: AAA]  
Автор Piqndurnik (Pijnal powechko)
Публикувано02.12.05 12:15



Д@ба тзпия dir-ник. Половин час не ми пуска мнението...
Та на въпроса...Регенерат съм слагал само веднъж и не бих повторил. Беше преди 6-7 години. Досвидя ми да купя четири нови и взех две регенерат за отзад. Издържаха колкото да отида на море. На връщане, на "Хемус", малко преди София половината гума ме изпревари Беше се отлепил регенерата. Не съм карал с повече от 130 км/ч. Още на другия ден разкарах и другия Дегенерат.
Ако човек няма средства, гумата втора ръка не е лошо решение. Рядко някой сменя гуми едва когато са станали на галоши. Достатъчно е да се гледа за механични увреждания и ДОТ-а.
За зимни гуми обаче, само нови. Просто, дори и добре да изглеждат, трудно е да се познае предишният собственик колко ги е "опекъл".

Наздраве


Тема Re: За гумите регенерат....нови [re: Piqndurnik]  
Автор VOLVO 44O GLT (Master)
Публикувано02.12.05 16:26



Да не забравяме, че за гумите не е важно единствено и само дълбочината и шарката на грайфера или пробега, а е от съществено значение и годините на експлоатация. Самият материал старее и се влошават качествата му, а оттам и сцеплението с пътя. В нормалните държави е прието гумите да се сменят след 4 години експлоатация някъде и именно такива се вкарват и продават у нас "втора употреба". Някои са много запазени на външен вид, но дали се държат добре - никой нищо не може да гарантира!

VOLVO FOR LIFE


Тема Re: За гумите регенерат.... [re: VOLVO 44O GLT]  
Автор Piqndurnik (Pijnal powechko)
Публикувано02.12.05 17:02



Точно по тая причина трябва да се гледа ДОТ (седмицата на производство). А и четири години с едни гуми... зор работа. При мен издържат до две. Бъди сигурен, че гумаджиите, дето ми вземат 3-5 EUR на гума за рециклиране, после ги продават на някой автоджамбазин, дето ги вкарва в България. Тези гуми имат поне още 10000-15000 км ресурс.

Наздраве



*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.