Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 03:11 02.05.24 
Автомобили
   >> Renault
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема Меган 2-добър ли е?нови  
АвторAни (Нерегистриран)
Публикувано14.06.05 23:11



Искам да си купя нова кола.На външен вид Меган 2/хечбек/ много ми допадна. Моля ви да ме ориентирате дали колата си заслужава парите.Ако знаете къде се произвежда,дали многото електроника няма да ми изиграе лоша шега за в бъдеще ,има ли доволни или пък недоволни от тази кола и др.
Много ще съм ви благодарна за всяко написано мнение.



Тема Re: Меган 2-добър ли е?нови [re: Aни]  
Автор Piqndurnik (Pijnal powechko)
Публикувано15.06.05 13:08



Самия факт, че в Германия срещам повече Megane II от Golf V би трябвало да означава че колата си струва. В тоя клас за толкова пари, толкова екстри в друга кола трудно ще се намерят.

Наздраве


Тема Re: Меган 2-добър ли е?нови [re: Piqndurnik]  
АвторAни (Нерегистриран)
Публикувано16.06.05 14:58



Цената наистина е добра.Оборудването е доста комфортно.Колата има нестандартен дизайн.Наблегнато е на удобството и сигурността,поне така пише в рекламната им брошура.Сега покрай изложението имат 12% отстъпка и дизела им излиза на цената на равностойните й по клас Астра,Пежо 307,Форд Фокус,само че бензинови.Съмненията ми идват дали вози добре-на дъщеря ми по принцип в кола й става лошо и затова търся нещо,в което да не се чуства като в лодка.От конкуретна фирма ми казаха,че това точно го имало при Мегана.
Стрестна ме и друго.Тук във форума четох,че никак не сте доволни от сервизите на Промобил.И си помислих,ами ако моделът не е сполучлив и се разваля по-често,а не съм от София....!?!
Прави ми впечатление,че у нас рядко по улиците се среща тази кола.Доста повече съм виждала нейните конкуренти.
Проверих и в немски сайт за коли втора ръка.Имаше много обяви за продажбата на Меган II ,карани доста малко за 1-2 годишни коли /под 30 000км/.Сравних ги с продажбите на 307 и обявите бяха доста по-малко.Иначе цените им не се различаваха особенно.
Моля дйте съвет коя от четирите коли да избера.



Тема Re: Меган 2-добър ли е?нови [re: Aни]  
Автор motek (ommbre)
Публикувано17.06.05 15:30



До съвсем скоро карах Пежо 306 . От доста хора с опит съм чувал , че ако търсиш кола с дизелов двигател , то задължително гледай за Пежо.
От посочените 4 марки автомобили ( според мен ) моментално отпадат Астрата и Фокуса .
Успех в избора.



Тема Re: Меган 2-добър ли е? [re: Aни]  
Авторddd (Нерегистриран)
Публикувано17.06.05 16:39



Ами возил съм се, определено не вози като "лодка", така че за това не трябва да има притеснения(по-старите модели на Рено имат по меко окачване и може би от там тази заблуда в "специалистите". Не че старите модели возят като лодка...).
За Про Мобил, ами те са български сервиз :-), а и за другите фирмени сервизи съм чувал се "хубави" неща...
Дизелите на Рено по принцип са доста здрави а и разхода им е много нисък ...
Лично аз бих си купил Мегана ...



Тема Re: Меган 2-добър ли е?нови [re: Piqndurnik]  
АвторVladoF (Нерегистриран)
Публикувано19.06.05 19:51




Само по-далеч от тази пластмасова сага Пежо 307!



Тема Re: Меган 2-добър ли е?нови [re: VladoF]  
АвторVeso (Нерегистриран)
Публикувано23.06.05 10:48



Renault Megane 1,5 dCi
(29 Април, 2004)


Да направиш нещата винаги по по-специален начин e нещо типично френско. Така постъпва и с автомобилите шеф-дизайнерът на Рено Патрик Льо Кеман, чиято работа върху Рено Меган 2 е една от основните причини колата да стане носител на титлата “Автомобил на 2003-а година” в Европа. колата не може да остане незабелязана в претовареното градско движение, особенно ако се отдалечава от наблюдателя. Визията й е доста сложна и в същото време създава впечатление за монолитна цялост. И докато предната част, с издължените си фарове има много общи черти с автомножеството, предлагано в шоурумовете, задната част направо грабва погледа и не оставя никого безразличен. Още по-интересен е задният капак, когато е вдигнат нагоре – окото не престава да облизва невероятно начупената му линия.
Купето е светло и просторно, седалките са по френски удобни, но полепват тялото по немски. Повърхностите са изработени по т.н. “touch design”, много са приятни на пипане и същевременно имат релефна фрактура. Отзад, но само за късо разстояние може да седне трети пътник по средата, другите две места са доста по-анатомични от средното за класа. Автомобилът е пълен с всякакви “джобове”, стойки за чаши, подлакътници има и отпред и отзад, пепелникът отпред е “мобилен”. Интересно са решени и подглавниците с възможността за промяна на наклона на предната им част.

Следващата изненада в колата е електронният ключ, който не е задължително да бъде в специалния прорез на централната конзола под таблото таблото, а може да си остане и в джоба на водача. Но джобът трябва да остане в колата, а стартирането и угасването на двигателя е като при спортен автомобил – със старт-стоп бутон. Дръжките на вратите са без привичния прорез за ключ и са снабдени със сензори, реагиращи на сигнала от електронната карта. Необичайна е и “п”-образната форма на дръжката на ръчната спирачка.
Електрониката се занимава още със скоростта на чистачките в зависимост от силата на дъжда, запалването на фаровете зависи от силата на външната светлина, а зоната на осветеност пък се коригира от скоростта – до 30 км/ч е около 50 м, а при по-високите скорости скача до 70 м на къси. Следват круз-контрол, климатик, командван до известна степен от интензивността на слънчевото излъчване. Само лекото помръдване на стрелката на оборотомера показва, че отпред работи не какъв да е, а дизелов двигател.

При натискане на старт-бутона, електрониката изчаква необходимото за подгряване време и запалва от четвърт оборот двигателя, като трябва да е натиснат или съединителя или спирачката. Двигателят не запалва и ако е отворен капакът на багажника. Турбодизелът е с минималните в днешно време литър и половина ходов обем и не особенно впечатляващата максимална мощност от 80 к.с. Директното впръскване по системата “common ball”, заедно с отлично подбраните числа на петте предавки осигуряват сериозно и равномерно ускоряване още от никакви обороти, а в диапазона 2 – 4 хиляди оборота автомобилът си е малък отличник – без проблем на магистралата могат да се подържат отвсякъде забранените и от всекиго, особенно с по-мощен автомобил, подържани или прескачани 170 км/ч.

Воланът е с електроусилване, като “съпротивата” му нараства с увеличаването на скоростта. В същото време пътят на информацията не е прекъснат от усилването до пръстите на водача. Окачването в никакъв случай не е спортно, но не е и прекалено меко. Шасито на колата се чуства дори по-добре на по-неподържани повърхности, истинско удоволствие на истинския любител доставя поведението му по нагъчканите със завои тесни междуселищни пътища. Особенно добър помощник при движението на мокро е разработената съвместно от Рено и Бош система ESP. Тя, освен основната си функция, включва автоматично стоп-светлините при –0,8 g, дори и ако не е натисната спирачката. 15-цоловите алуминиеви джанти елегантно напомнят стилизиран малтийски кръст.

Цената на автомобила у нас тръгва от 22990 лв. без ДДС, лизингът за физически лица е от 1 до 4 години, за фирмите от 1 до 5 години. При лизинг от 1 до 2 години първоначалната вноска е нула, при три години – 10%, като оскъпяването за целия период на лизинга е едва 828 лв.

Техническа характеристика – 1,5 л, 4 цилиндров турбодизел със степен на сгъстяване 18,8, максимална мощност 80 к.с. при 4000/мин, максимален въртящ момент 185 Нм при 2000/мин. Предно предаване, дискови спирачки – отпред 280 мм вентилирани, отзад 240 мм диаметър, гумите са с размер 195/65 R 15. Масата на колата е 1195 кг, пълната маса с товар е 1745 кг. Максималната скорост надхвърля 170 км/ч, ускоряването от 0 до 100 км/ч става за 14,3 сек. Разходът на гориво в градски условия е едва 5,6 л на 100 км път, извън града спада до фантастичните 4 л, а средният разход на гориво е в рамките на 4,6 л на 100 км път. Резервоарът побира 60 л.



Napravo kupuvai bez da se zamisli6
:)



Тема Re: Меган 2-добър ли е?нови [re: Aни]  
Авторrлиraн (Нерегистриран)
Публикувано09.08.05 18:32



Ани,
със съдружника ми взехме Меган II 1.5 dCi с откстъпката от изложението. За момента сме повече от доволни, но още е рано за констатации, колата е едва на 1500 км.
Колата вози страхотно, по време на тест драйва(при бясно каране) и аз си мислех, че може да има проблем с прилошаване, но след като снощи си прибрах през Искърския пролом (заради наводненията) и жена ми и дъщеря ми не дадоха признаци на прилошаване при ритмично каране - колата е ОК!
Сервизът на Промобил НЕ е НИКАК за препоръчване. Избирам Рено ВЪПРЕКИ Промобил. Не знам какво им е качеството, но там се чака БЕЗКРАЙНО дори и за смяна на масло. Преди време, като работех в една фирма едно Канго прекара в Промобил около месец за смяна на предна броня и ни го върнаха след хиляда писма без сменена броня, защото била нестандартна и били объркали поръчката, после незнам какво си, а междувременно съсипаха ключа за сваляне на стъклото, не знам от какъв зор и така си остана.
С две думи - колата е супер, но да не ти се налага да ходиш в Промобил.
Ако не е късно питай нещо конкретно.



Тема Re: Меган 2-добър ли е?нови [re: motek]  
Авторrлиraн (Нерегистриран)
Публикувано09.08.05 18:36



motek,
в момента Форд и Пежо се правят с ЕДНИ и СЪЩИ дизелови двигатели! TDCI на Форд и новите HDI на Пежо са съвместна разработка на двете фирми! Нещата се променят, Пежо са били безспорни лидери преди време.



Тема Re: Меган 2-добър ли е?нови [re: Aни]  
Авторrлиraн (Нерегистриран)
Публикувано09.08.05 18:43



Ани,
забравих още нещо важно!
От Промобил твърдяха, че хечбек се прави във Франция, а седан - в Турция. Да, но като взехме колата и видяхме табелката между предната и задната десни врати се оказа, че колата е правена в Испания! Сносна сглобка, като забележка мога да посоча 2-3 милиметра разминаване във височината на предна и задна врата.
За елекрониката не знам дали създава проблеми ,но е хубаво човек да има трип компютър да речем. Много съм доволен и от стандартното оборудване с 6 еърбега.




Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.