Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 20:16 30.06.24 
Автомобили
   >> Renault
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
Тема Рено Трафик 2.1Днови  
АвторKrom (Нерегистриран)
Публикувано20.02.05 16:10



Здравейте, имам следния проблем с буса - когато го пусна по инерция и вкл. на скорост - започва да пуши бяло-сивкав дим... не на кълбета, но след ката си ги виждам в страничното огледало.... подам ли малко газ изчезват, може ли да е защото дюзите ми отварят на 135 кг/с, а не на 125 - както трябва да е или зацапан въздушен филтър. Инак правих основен ремонт на двигателя преди 20-21 000 км...

ПП с две различни помпи прави това! Момента съм го нагласял на око/пушек/ и на слух/твърдо-меко/.

Благодаря за вниманието



Тема Re: Рено Трафик 2.1Днови [re: Krom]  
АвторVitesse (Нерегистриран)
Публикувано20.02.05 21:23



Не разбирам как така става-"пусна по инерция и вкл. на скорост"-и в двата случая или от инерция към вкл на скорост.Прощавай за недоумението от моя страна. Иначе за въздушния филтър-ако е запушен двиг ще подпушва при по-големи натоварвания(повечко газ) с черен пушек.Все пак ако е замърсен,сменяй го.
Налягането на разпръсквачите(трябва да са RDN0SDC6751) e от 11 МPa до 12.5 MPa в зависимост от номера на помпата.
Интересното е че в 95 процента от случаите на бяло-сивкав дим той не е от "нафтата",та затова те питам-как е разхода на масло,макар да си правил осн. ремонт? Или сигурен ли си за цвета на пушека?



Тема Re: Рено Трафик 2.1Днови [re: Vitesse]  
АвторKrom (Нерегистриран)
Публикувано20.02.05 23:36



Да - като пусна буса на скорост, то и аз съм го написал едно... Извинявам се...
Нещо ми е Х работата!
Масло - имах проблем с един от маркучите от капака на главата - за вентилиране - по него ми увличаше масло и го вкарваше в смукателния колектор - но след като реших този проблем - ми гори към 300 гр./100л нафта - като сигурно полвината е от теч на ваната..
Незнам защо така - колкото до цвета на пушека е по-скоро бял, но не наситено, а бледо. Като го форсирам плавно на място няма никакъв пушек... а на напоследък като е студен, на преходните режими пуши сивкаво - лошото е, че зимата почти не стига нормална работна темп. дори на дълъг път.., а лятото бая му кипва чайника.. само да подуши баир...



Тема Re: Рено Трафик 2.1Днови [re: Vitesse]  
АвторKrom (Нерегистриран)
Публикувано20.02.05 23:41



Сега се сетих, че май това нещо се появи след като му притягах главата сякаш.... или поне тогава ми направи впечатление ... па то - алуминиев блок все пак... ама щеше да има и други признаци ако беше от там..



Тема Re: Рено Трафик 2.1Днови [re: Krom]  
АвторVitesse (Нерегистриран)
Публикувано21.02.05 00:46



Аз,поне,съм затруднен.Мога да те посъветвам само да намалиш налягането на разпръсквачите за да не товариш излишно помпата(ефекта по-високо налягане е почти нулев) , да прегледаш пак системата за вентилация на картерното пространство и работната темп. на двг-???.Почти съм сигурен че не е от горивната уредба. За уплътненията на клапаните няма да отварям дума-дано са добре.

Да кажат и други...



Тема Re: Рено Трафик 2.1Днови [re: Krom]  
Автор MAP (himself)
Публикувано21.02.05 13:41



Илаш предвид - убиване на скорост с двигател "моторна спирачка"?
Птимерно : надолнище - 4'та предавка - без газ
Така ли?
Нищо няма право да пуши САМО в този режим!
В такъв режим само 'препомпваш' почти чист въздух (около 1 литър въздух/оборот с гориво колкото за празен ход)

Бял пушек = вода (НА ВСЯКАКЪВ РЕЖИМ)
Синкав = масло (НА ВСЯКАКЪВ РЕЖИМ)
Черен = липса на въздух (задръстен възд. филтър), "пикаещи дюзи"(ниско налягане или лоша пулверизация), лошо гориво (парафин, вода)
(НАТОВАРЕН РЕЖИМ ИЛИ ПОНЕ ВИСОКИ ОБОРОТИ)


Аз карам еспеис 2.1 тд

Не е...това на което ти прилича


Тема Re: Рено Трафик 2.1Днови [re: MAP]  
АвторKrom (Нерегистриран)
Публикувано21.02.05 15:27



Днес смених въздушния филтър и се оказа, че отново увлича по вентилационната система за картерните газове масло, макар и значително по-малко! Единствено по маркуча, който излиза от задния край на капака на главата!! - трябва ли да има нещо вътре в маркуча, което да пропуска само въздуха или нещо от вътрешната страна на капака, където е пробката...
От къде може да влиза вода - след като нямам проблем нито с прегряване, нито с налягането в охладителната система!
Откачих системата за вентилация на карт. газове и така го подкарах - общо три маркуча, налягането си е нормално - но доста водни пари ми се струва, че излизат - не пуши от изгоряло масло, а излизат водни пари - от къде ще се вземат ? - възможно ли е от това да е този пушек - когато използвам двигателя като спирачка... Днес нямах време да го карам с откачена вентилация, за да проверя ...



Тема Re: Рено Трафик 2.1Днови [re: Krom]  
Автор MAP (himself)
Публикувано21.02.05 16:52



Ако я караш с откачен отдушник, ще ти оплеска цялото двигателно.
В капака на главата би трябвало да има или 'щит' (една тенекиика пред отвора която не позволява на капки масло да отиват с газовете) или нещо като топче тел за стъргане на загорели тенджъри което го играе нещо като филтър. така или иначе, няма как да се спре маслото да не излиза помалко от този отдушник. От там минават пропуснати покраи сегментите изгорели газове и маслени изпарения.

Я и направи една хубава дълга разходка на тая кола...
да се загрее хубаво, да се издуха ауспуха от нагари и конденз.
Може би трябва да помислиш за един добър термостат.
Температурния режим е много важен за двигателя, особено за дизел.

щом нямаш високо налягане в охл. система - няма страшно.

Не е...това на което ти прилича


Тема Re: Рено Трафик 2.1Днови [re: Krom]  
Автор VladoR (любител)
Публикувано21.02.05 17:09



Колега,

и аз не обичам друг да ми бърника по колата, но понякога се налага.

Та освен 3 изстрела в тъмното нищо друго не мога да кажа:
1. според мен този автомобил е на поне 500.000 км,
2. единдявол знае, колко точно си се справил с настройката ... и защо въобще си разбъзиквал старата
3. това че не изпушва при плавно подаване на газ не казва кой знае какво, особено за механизмите в помпата, управляващи аванса на впръскването.

Като си правил основния ремонт преди 20.000 км какво си сменял и какво си спестил? И какъв е според теб реалния пробег на мотра? Този разход на масло не показва като че всичко да е в ред ...

300гр/100 л нафта (половината да е теч) ~ 600-700гр/7.500 км: не че е толкова страшно, но покава, че нещо "отвътре си работи".



P.S. Дюшеш: по-голямо налягане = отместен аванс ... колега, ти направо си направил системата хептен многовариантна ...

Редактирано от VladoR на 21.02.05 17:26.



Тема Re: Рено Трафик 2.1Днови [re: VladoR]  
АвторKrom (Нерегистриран)
Публикувано21.02.05 20:48



Тя, че ще ходи на доктор, ще ходи - ама хем познат, няма време все за моя таралясник;)!
Помпата е правил, човек, който няма как да сбърка и който е един от най-добрите майстори в БГ/нищо, че звучи нескромно/ - да не кажа и най-добрия...
Проблемът с разхода на масло е от тоз маркуч, проклет, дето и аз си мисля, че трябва да има някакъв отражател - за да не увлича капки - днес докато беше откачен на празен ход и при леко форсиране за 20-30 мин, излеле сигурно към 20гр. масло, като преди това, го бях пуснал да се отцеди...
Налягането на дюзите не съм го правил нарочно, сменяха ми разпръсквачи - не намерих оригинални Рото-Дизел и тоз дето ми ги сменя в сервиза ми взел някакви полски - Вузетем - каза, че нямало проблем, че работели на малко по-високо налягане - не пипна дюзите тогава...
Колкото до двигателя и осн. ремнот си прав - само аз съм навъртял към 150 000 - 200 000 км на таз кола... а на колко е в действ. не знам;)
Освен цилиндр. втулки, бутала, сегменти, някой друг клапан, разпр. вал и маслоотр. май друго не съм пипал - както и да е!
Мерси за отделеното време...
Порблема с онзи маркуч от капака на главата - някой знае ли как да реша - нещо не може ли да се сложи в самия маркуч?

Прав си за аванса и за налягането - туй го усетих, дори отначало си помислих, че авансаторът на помпата е заседнал понеже на празен ход ми работи сравнително меко, а започва да трака и бая да увеличава аванса като го натоваря особено на преходни режими!
Дургия колега и той е прав за термостата и темп. на двигателя - първо от там ще започна ...

ПП. Днес като махнах вентилацията на газовете от колектора - този бял дим изчезна.... когато двигателя работи като спирачка???.. ама тоз прословут маркуч направо оплеска всичко... за има няма 20 км.




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.