|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
Problem s vklu4vaneto na skorostite pri zagriata k
|
|
Автор | Rinetka (Нерегистриран) |
Публикувано | 04.02.05 15:09 |
|
Zdravejte
Imam Renault 19, 1.8 monoinjekcion, 1994 god.
Karam go okolo 4 godini i bix kazal, 4e niamam iadove.
V posledo vreme zabeliazvam, 4e pri zagriata kola skorostite mi vklu4vat po-trudno otkolkoto pri studena, osobeno pri preminavane ot visoka na po-niska predavka.
Sutrin kato tragvam vklu4vaneto na parva i vsi4ki ostanali e normalno i lesno.
Kato zagree kolata ako se naloji da spra i da poteglia trudno vklu4vam parva.
Istinski ko6mar e da parkiram zagriata kola kogato triabva niakolko pati da smenia parva i zadna - vklu4va trudno parva, a zadnata starje ta se kasa.
Pri redki slu4ai opisania problem ne se poiviava.
Masloto mi v skorostnata kutia e priasno, smeneno skoro, kupeno ot ProMobile.
Tova e.
Kade moje da e problema spored vas?
Blagodaria...
| |
Тема
|
Re: Problem s vklu4vaneto na skorostite pri zagriata k
[re: Rinetka]
|
|
Автор | мичo (Нерегистриран) |
Публикувано | 04.02.05 20:05 |
|
Копи -пейст от горната тема кьдето сьм отговорил:
От самия сьединител не може да е освен ако не го натискаш до край. Може гумената втулка на жилото на сьединитела (кьдето се закача за скоростната кутия)да омеква като загрее и като натиснеш да не отделя.Сьщото се отнася и за тампоните на двигатела който сьщо поомекват падат по ниско ,от там селктирането на скоростите е затруднено.Това обяснява защо го прави при загрят мотор.
Или от селекторния механизьм на скоростния лост ,ако са му поразбити втулките и има луфт.Но при зсички случай проблема не е в самата ск.кутия а е извьн нея.
| |
Тема
|
Re: Problem s vklu4vaneto na skorostite pri zagriata k
[re: мичo]
|
|
Автор |
-TACHO- (член) |
Публикувано | 04.02.05 20:57 |
|
"Сьщото се отнася и за тампоните на двигатела който сьщо поомекват падат по ниско"
И ти какво искаш да кажеш, че като истине колата тампоните пак стават твърди мотора хоп скача нагоре, а като се стопли и хоп надолу?
Имаш ли представа колко са нагрети тампоните при загрят мотор? Почти не са топли.
| |
Тема
|
Re: Problem s vklu4vaneto na skorostite pri zagriata k
[re: -TACHO-]
|
|
Автор | мичo (Нерегистриран) |
Публикувано | 04.02.05 21:35 |
|
Ми чесно казано не сьм ги пипал ама предполагам че поне задния се е понагрят. Както и да е най вероятно е да е от втулката на жилото ,но трябва всичко да се провери
| |
Тема
|
Re: Problem s vklu4vaneto na skorostite pri zagriata k
[re: мичo]
|
|
Автор |
-TACHO- (член) |
Публикувано | 04.02.05 21:57 |
|
Ха, при моя мотор и задния тампон е съвсем студен защото изпускателните колектори са от предната страна. Те на са направен да се нагряван, иначе в жега и задръстване лятото може да ти падне мотора под колата.
| |
Тема
|
Re: Problem s vklu4vaneto na skorostite pri zagriata k
[re: -TACHO-]
|
|
Автор | мичo (Нерегистриран) |
Публикувано | 04.02.05 22:15 |
|
Ще ти падне главата на тебе това кьде са колекторите няма значение , под капака си е жега ,особенно като работи на място и не се обдухва.
| |
Тема
|
Re: Problem s vklu4vaneto na skorostite pri zagriata k
[re: мичo]
|
|
Автор | мичo (Нерегистриран) |
Публикувано | 04.02.05 23:59 |
|
Пьк и кьде ги видя тези изпускателни колектори отпред на F - мотор ?
| |
Тема
|
Re: Problem s vklu4vaneto na skorostite pri zagriata k
[re: мичo]
|
|
Автор |
-TACHO- (член) |
Публикувано | 05.02.05 09:08 |
|
Колега, аз съм с Е-мотор. А и главата си ми е на мястото и няма намеренмие да пада. Пипни някой път тампоните на загрял мотор и тогава да спорим.
| |
Тема
|
Re: Problem s vklu4vaneto na skorostite pri zagriata k
[re: -TACHO-]
|
|
Автор | мичo (Нерегистриран) |
Публикувано | 06.02.05 22:15 |
|
Колега ти може да си с Е мотор ама като гледам нямаш проблем с скоростите, а колежката е с F , та за нея е уточнението.(пьк ако искаш да знаеш на клиото с Е мотор единия тампон е на главата ,така че малко или много се загрява ) Естесвено тук не става вьпрос за клио ,но искам да кажа че при всяка модификация нещата са различни.
Това с тампоните на двигателя е малко вероятно да е от тях(и аз не сьм казал че непременно е от тях) но просто изказвам няколко предположения (дето се вика от" дистанция"). И както по горе писах че проблема може да е от гумената втулка на жилото на сьединителя ,така може да е комплексно от някои други дребни нещица като тампоните на двигателя . А може да е от нещо друго (примерно от резервната гума или чистачките) но за сега за това се сещам , пьк и колежката не пише за някакво развитие по вьпроса и ние може само да си гадаем. Нищо чудно да се окаже че е от резервната гума
| |
Тема
|
Re: Problem s vklu4vaneto na skorostite pri zagriata k
[re: мичo]
|
|
Автор |
-TACHO- (член) |
Публикувано | 06.02.05 22:32 |
|
Нещо нервен ми се виждаш!
АМи нали целта е точно да се изключат невъзможните неща и да се отсеят само вероятните причнители на проблема, както и ти каза може да запозрем и резервната гума ама няма да е достатъчно сериозно, затова ти казах, че танмпоните на мотора не се нагряват и съответно разширяват или омекват или както там го нарече и съответно деформират в такава степен при студен и топъл мотор, че да водят до промяна на нивото на мотора.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|