Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 15:50 15.07.25 
Автомобили
   >> Renault
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема Problem s vklu4vaneto na skorostite pri zagriata kнови  
АвторRinetka (Нерегистриран)
Публикувано04.02.05 15:09



Zdravejte
Imam Renault 19, 1.8 monoinjekcion, 1994 god.
Karam go okolo 4 godini i bix kazal, 4e niamam iadove.
V posledo vreme zabeliazvam, 4e pri zagriata kola skorostite mi vklu4vat po-trudno otkolkoto pri studena, osobeno pri preminavane ot visoka na po-niska predavka.
Sutrin kato tragvam vklu4vaneto na parva i vsi4ki ostanali e normalno i lesno.
Kato zagree kolata ako se naloji da spra i da poteglia trudno vklu4vam parva.
Istinski ko6mar e da parkiram zagriata kola kogato triabva niakolko pati da smenia parva i zadna - vklu4va trudno parva, a zadnata starje ta se kasa.
Pri redki slu4ai opisania problem ne se poiviava.
Masloto mi v skorostnata kutia e priasno, smeneno skoro, kupeno ot ProMobile.
Tova e.
Kade moje da e problema spored vas?
Blagodaria...



Тема Re: Problem s vklu4vaneto na skorostite pri zagriata kнови [re: Rinetka]  
Автормичo (Нерегистриран)
Публикувано04.02.05 20:05



Копи -пейст от горната тема кьдето сьм отговорил:

От самия сьединител не може да е освен ако не го натискаш до край. Може гумената втулка на жилото на сьединитела (кьдето се закача за скоростната кутия)да омеква като загрее и като натиснеш да не отделя.Сьщото се отнася и за тампоните на двигатела който сьщо поомекват падат по ниско ,от там селктирането на скоростите е затруднено.Това обяснява защо го прави при загрят мотор.
Или от селекторния механизьм на скоростния лост ,ако са му поразбити втулките и има луфт.Но при зсички случай проблема не е в самата ск.кутия а е извьн нея.



Тема Re: Problem s vklu4vaneto na skorostite pri zagriata kнови [re: мичo]  
Автор -TACHO- (член)
Публикувано04.02.05 20:57



"Сьщото се отнася и за тампоните на двигатела който сьщо поомекват падат по ниско"

И ти какво искаш да кажеш, че като истине колата тампоните пак стават твърди мотора хоп скача нагоре, а като се стопли и хоп надолу?
Имаш ли представа колко са нагрети тампоните при загрят мотор? Почти не са топли.



Тема Re: Problem s vklu4vaneto na skorostite pri zagriata kнови [re: -TACHO-]  
Автормичo (Нерегистриран)
Публикувано04.02.05 21:35



Ми чесно казано не сьм ги пипал ама предполагам че поне задния се е понагрят. Както и да е най вероятно е да е от втулката на жилото ,но трябва всичко да се провери



Тема Re: Problem s vklu4vaneto na skorostite pri zagriata kнови [re: мичo]  
Автор -TACHO- (член)
Публикувано04.02.05 21:57



Ха, при моя мотор и задния тампон е съвсем студен защото изпускателните колектори са от предната страна. Те на са направен да се нагряван, иначе в жега и задръстване лятото може да ти падне мотора под колата.



Тема Re: Problem s vklu4vaneto na skorostite pri zagriata kнови [re: -TACHO-]  
Автормичo (Нерегистриран)
Публикувано04.02.05 22:15



Ще ти падне главата на тебе това кьде са колекторите няма значение , под капака си е жега ,особенно като работи на място и не се обдухва.



Тема Re: Problem s vklu4vaneto na skorostite pri zagriata kнови [re: мичo]  
Автормичo (Нерегистриран)
Публикувано04.02.05 23:59



Пьк и кьде ги видя тези изпускателни колектори отпред на F - мотор ?



Тема Re: Problem s vklu4vaneto na skorostite pri zagriata kнови [re: мичo]  
Автор -TACHO- (член)
Публикувано05.02.05 09:08



Колега, аз съм с Е-мотор. А и главата си ми е на мястото и няма намеренмие да пада. Пипни някой път тампоните на загрял мотор и тогава да спорим.



Тема Re: Problem s vklu4vaneto na skorostite pri zagriata kнови [re: -TACHO-]  
Автормичo (Нерегистриран)
Публикувано06.02.05 22:15



Колега ти може да си с Е мотор ама като гледам нямаш проблем с скоростите, а колежката е с F , та за нея е уточнението.(пьк ако искаш да знаеш на клиото с Е мотор единия тампон е на главата ,така че малко или много се загрява) Естесвено тук не става вьпрос за клио ,но искам да кажа че при всяка модификация нещата са различни.
Това с тампоните на двигателя е малко вероятно да е от тях(и аз не сьм казал че непременно е от тях) но просто изказвам няколко предположения (дето се вика от" дистанция"). И както по горе писах че проблема може да е от гумената втулка на жилото на сьединителя ,така може да е комплексно от някои други дребни нещица като тампоните на двигателя . А може да е от нещо друго (примерно от резервната гума или чистачките) но за сега за това се сещам , пьк и колежката не пише за някакво развитие по вьпроса и ние може само да си гадаем. Нищо чудно да се окаже че е от резервната гума



Тема Re: Problem s vklu4vaneto na skorostite pri zagriata kнови [re: мичo]  
Автор -TACHO- (член)
Публикувано06.02.05 22:32



Нещо нервен ми се виждаш!

АМи нали целта е точно да се изключат невъзможните неща и да се отсеят само вероятните причнители на проблема, както и ти каза може да запозрем и резервната гума ама няма да е достатъчно сериозно, затова ти казах, че танмпоните на мотора не се нагряват и съответно разширяват или омекват или както там го нарече и съответно деформират в такава степен при студен и топъл мотор, че да водят до промяна на нивото на мотора.




Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.