|
Тема
|
Спешно търся сервиз за охладителна система
|
|
Автор |
nela3 (непознат
) |
Публикувано | 21.01.05 11:16 |
|
Имам нужда от помощ!
Рено Туинго. Двигателя започна да прегрява. Смениха радиатор и термостат. Взех я - пак прегрява. Върнах я, не била обезвъздушена. пак я взех - ПАК прегрява и плюе антифриз през решетката отпред. Вече не знам какво да правя и къде да я карам!!!!!!!!
Ако имате идеи или съвет за добър сервиз за охладителна система??
нела
| |
Тема
|
Re: Спешно търся сервиз за охладителна система
[re: nela3]
|
|
Автор |
Mravoiad™ () |
Публикувано | 21.01.05 12:08 |
|
Сервиз не мога да ти предложа,но едно е сигурно-трябва да е най-близкия.Вероятно имаш прогоряла гарнитура на главата.Недай боже да е самата глава заминала.За всеки случай кажи от къде си и къде е колата в момента.Може да има някой сервиз на близо да те ориентираме.
Редактирано от Mravoiad™ на 21.01.05 12:10.
| |
Тема
|
Re: Спешно търся сервиз за охладителна система
[re: Mravoiad™]
|
|
Автор |
VladoR (любител) |
Публикувано | 21.01.05 12:27 |
|
За съжаление и аз съм на същото мнение!
Но има и малко неясноти: да приемем, че е плюела антифриз през решетката със стария радиатор и затова са го сменили. Ама за 0-време да започне да плюе и новия???
Една доста оптимистична версия (и още толкова невероятна): не върти перката на радиатора и моторът вдига температура, а плюе антифриз през някое водно съединение близо до решетката - сори, не познавам Туинго, ама трябва да е доста наблъскано под капака!
| |
Тема
|
Re: Спешно търся сервиз за охладителна система
[re: Mravoiad™]
|
|
Автор |
nela3 (непознат
) |
Публикувано | 21.01.05 16:33 |
|
Колат си стои пред нас в Люлин 6. Имаш ли идея за някой сервиз на близо?
Какво е гарнитура и най-вече, колко струва?
благодаря за помощта?
нела
| |
Тема
|
Re: Спешно търся сервиз за охладителна система
[re: nela3]
|
|
Автор |
Mravoiad™ () |
Публикувано | 21.01.05 16:40 |
|
За Люлин за съжаление не знам. Тук е мястото колегите от Люлин да се включат.
Видях че си писала и в другия форум.Напиши и там че си в Люлин.
Редактирано от Mravoiad™ на 21.01.05 16:42.
| |
Тема
|
Re: Спешно търся сервиз за охладителна система
[re: Mravoiad™]
|
|
Автор | nela3 (Нерегистриран) |
Публикувано | 21.01.05 16:59 |
|
Може и да не е в Люлин. Стига да е добър сервиз. Ще намеря някой да ме издърпа до там.
нела
| |
Тема
|
Re: Спешно търся сервиз за охладителна система
[re: nela3]
|
|
Автор |
VladoR (любител) |
Публикувано | 21.01.05 17:09 |
|
Значи ...
1. Гарнитура цилиндрова глава: +/-35лв (какво е гарнитура: уплътнение, няма нищо общо с гарнитурата на кебапчетата)
2. Масло, примерно 4-5 литра, например наливно от Промобил: 5 * 6 = 30 лв
3. Маслен филтър, напр. от Промобил: 10 лв
4. Антифриз (концентрат) около 3 литра, напр. от Промобил: 3 * 9 = 27
5. Гарнитури смукателни и изпускателни тъби - нямам идея, а може и да не се наложи
6. Демонтаж/монтаж цилиндрова глава: +/- 100 лв
7. Ако главата една идея крива: + шлайф, нямам идея колко пари
8. Ако главата е доста крива: работата става дебела, може да опреш до нова цилиндрова глава.
Това са стоиности за сравнително масовите модели. За Туинго като нищо да трябва да унможиш по едно и нещо.
Работата не е малко ... Аз също не мога да те насоча към сервиз.
Успех
| |
Тема
|
Re: Спешно търся сервиз за охладителна система
[re: VladoR]
|
|
Автор |
-TACHO- (член) |
Публикувано | 21.01.05 18:18 |
|
Да добавя нещо:
Гарнитурата за моята кола я взех за 22 лв от родопи, за туинго няма да е по-скъпа.
Маслото няма да е повече от 3 литра.
Антифриза не повече от 2 литра.
Гарнитура за всмукателни колектори за моята - 5лв.
Шлайф на глава: 15-20 лв.
Успех!
| |
Тема
|
Сещам се нещо ...
[re: nela3]
|
|
Автор |
Bat Jorko (BrightSide Jedi) |
Публикувано | 21.01.05 20:35 |
|
... което прочетох в клуб Опел - превъртяла ос на перката на водната помпа - няма (или минимална) циркулация - прегряване. Може ли да е нещо такова този случай?
| |
Тема
|
Re: Сещам се нещо ...
[re: Bat Jorko]
|
|
Автор | мичo (Нерегистриран) |
Публикувано | 21.01.05 22:20 |
|
Много малко вероятно е да е превьртяла.По скоро може да е блокирал лагера и да припльзва ремька -сьщо малко вероятно (пьк и те тези майстори дето са сменяли радиатора трябва да са забелязали).
Както Владо предполага че не се включва перката (когато трябва) другаа причина не виждам освен гарнитура на главата ,или някакво запушване в двигатела(сьщо малко вероятно).
Предполагам че няма уред за температурата на таблото, но вьпроса ми е кога прерява - като се кара или на място(градско по светофари) или и в двата случая ?
Ако загрява в движение когато се охлажда от потока студен вьздух ,значи сигурно гарнитурата и издухана.
Ако пьк на място прегрява и перката не се е включила,значи проблема е в електромотора на перката или датчика който я включва(или е прекьснат кабела).
Ако е гарнитурата тогава е по кофти - излиза не много евтино и е рисковано ако не се направи както трябва (някой майстор да си остави рьцете) ,и много важнжо е гарнитурата да е качествена (мисля че в Старс 94 продават оригинални "Паиен" и то на много по ниски цени от Промобил.
До колкото знам туингото е с 1.2 мотор (тип С ,с долен разпределителен вал).
Жалко е че си дала толкова пари за радиатор и се е оказало без ефект.Но може да го продадеш ,предполагам че е стандартен и става и за други модели (5, 9,11, 19, клио...)
| |
|
|
|
|