Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 15:20 26.06.24 
Автомобили
   >> Renault
*Кратък преглед

Тема Clio- RN vs. RT (RL mai sam otpada...)нови  
АвторMuT@K@ (Нерегистриран)
Публикувано02.03.04 08:35



Abe gledam RN pishe, pak ima oborotomer i prochee, druga pishe RT, pak tabloto kat na RN...
Vaobshte kakvi sa razlikite: samo v tabloto li?



Тема Re: Clio- RN vs. RT (RL mai sam otpada...)нови [re: MuT@K@]  
Автор VladoR (любител)
Публикувано02.03.04 09:20



Абе колега, ти ще купуваш ли кола най-накрая, или ще се жениш за нея? Майтап-майтап, ама с известа доза истина!

В общи линии RT е най-богатото изпълнение, но що се отнася до базови модели. И дотолкова, доколкото може да се вярва на това, което пише на колата. Например жена ми кара Clio, което според задната врата е RT (такова в дизелов вариант през 91 французите не са произвели), според левия калник е 1.9D, а според десния RXE (не става дума за 3 различни коли!). Така че, не се вталявай чак толкова.

По същество: RT без оборотомер, плюш, ел. пакет, халогени и мисля хидравлика (за последното не съм 100% сигурен) не е RT.

И накрая, но не на последно място: не се води по изпълнението, а по състоянието на автомобила. След като си се отказал от RL (което и аз бих направил на твое място), това в общи лини е достатъчно. Пък от тук нататък дали ще е RN или RT не смятам, че има кой знае каква огромна разлика.



Тема sabiram, sabiramнови [re: VladoR]  
АвторMuT@K@ (Нерегистриран)
Публикувано02.03.04 13:33



parichki i svedeniq. edna karuca veche imam! Dnes q naritah hubavo, pak ne zapali, stiga mi tolkoz! Kolko maka e vidqla taiq lada... samo az si znam... smenqne na gumi- taman oblqkoh oficiqlniq kostum, shte izlizame s jenata... i... abe kakvi li oshte ne- napravo ne iskam da se seshtam!
Pak za RT i RN pitam, shtot mnogo obarkvashto- vchera v edna avtokashta- RN- s oborotomer, zatui pitam danebi prez 92 da sa pochnali na RN da slagat oborotomer, ili pak da ima nqkakvi mejdinki RNT ili RTN :)

Estestveno dopuskam che modelite RTN i RNT sa modifikaciq na slavnite BG maistori- Opravcho Kilometrajnikov i Troshko Vazkrasfov, zaedno s tehniq boss- Skapcho Prodavkov ;)))



Тема Re: sabiram, sabiramнови [re: MuT@K@]  
Автор VladoR (любител)
Публикувано02.03.04 14:07



Да не те бърка оборотомера. Няма го само на RL. Но пък по това време, дето са правени тези автомобили, в белия свят започва да навлиза по-широко практиката за дооборудване на базовия модел по желания на клиента, така че няма абсолютно правило.



Тема Re: sabiram, sabiramнови [re: VladoR]  
Авторvelinski (Нерегистриран)
Публикувано02.03.04 22:54



Clioto mi e 1.8RT ot92
Po princip RT e versiata s ekstri,RN standartnata,RL- bazovata .Sportnite sa "s" koeto e 1.4RT s leti janti ,sportno okachvane i oborotomer ;RSi 1.8 s MPI 110hp; i 16v-1.8 sas SPI 137hp i nebezizvestnia Williams.
Lichnoto mi vpechatlenie e che RT sa po izpipani v detailite-sglobka na paneli pokritie,materiali na tapiceriata i tnt.
Prashta vi malko potrebitelska informacia.
RENAULT CLIO

Elegant bodywork, comfortable interior
Its interior arrangement reminds us of a sedan. As well as other large cars also Clio offers five really comfortable seats with practical 1/3 -- 2/3 split of the rear seat. Due to the large glass area extending the driver's angle of view the safety is increased. Compact panel has, of course, a locking box. Everything is easy to be seen and easy to reach - it is a great feeling to hold the steering wheel. Turn on the engine. Do you hear this silence? The noise of the engine and the vibrations, all of it belongs to the past now. Broad-minded dimensions and full forms of the Renault Clio model give you the feeling of luxury without any needless showing off.
Renault Clio is a very comfortable car even in the smallest details. The constructors did not leave out a thing. The remote control of central locking can also operate the encoded block of the starter -- immobiliser. Adjustable anatomic front seats with the possibility of sleeping berth arrangement as well as adjustable headrests on the front seats are fitted by an elegant upholstery.
All of Renault Clio versions are equipped by the most modern safety belts with pyrotechnic pre-tensioners on the front seats. Everything was made to ensure your safety and comfort.
Would you like to listen to the music? No needless moves, please. The receiver is tuned by a control element placed on the steering column and you can concentrate on the situation on the road. The weather has changed? No problem, the constructors of this car thought of all situations: impulse electric operation of the front door, air-condition, rear-view mirror electrically heated, front fog lamp. You may appreciate accurate and restful driving with the power assistance.
The care of the living environment is a duty today. Clio fulfils it: the car is 70 per cent recyclable, engines meet the noise standard and the new exhaust emissions standard, the rolling resistance of the tyres was reduced, the period of oil exchange is longer, the consumption was reduced, air-condition does not use freons of course and brake pads do not contain asbestos. The living environment protection is natural for Renault Clio.
CLIO RL 1,2
- 1,2/1149 cm3, 43 kW/60 Hp
-5-door and 3-door body
Standard equipment:
Mechanic 5-speed gearbox, front adjustable seats with vertically adjustable headrests, exterior rear-view mirrors adjustable inside, vertically adjustable safety belts, wipers with interval wiper control, the third stop light, tinted windows, illumination of the luggage space, storage space in the door, upholstered door panels, mirror in the driver's sunblind, analogue clock.
Optional:
Airbag for the driver and the front passenger, metallic paint finish, receiver/tape deck 2x5 W with steering column control, immobiliser.
CLIO RN 1,2 a 1,4
- 1,2/1149 cm3, 43 kW/60 Hp
- 1,4/1390 cm3, 54 kW/75 Hp
- 1,9 D/1870 cm3, 47 kW/65 Hp
5-door and 3-door body
Standard equipment: version RL +
Mask and bumpers in body colour, power assistance (except 1,2 version), central lock of the door with infra-red remote control, rear seats 1/3 - 2/3 split, vertically adjustable driver's seat with lumbar rest, indicator of cooling liquid temperature.
Optional
Airbag for the driver and the front passenger, power assistance (for 1,2 version), metallic paint finish, fog lamps, receiver/tape deck 4x15 W with steering column control, immobiliser, roof window manually operated, electric operation of the front doors.
CLIO RT 1,4
- 1,4/1390 cm3, 54 kW/75 Hp
- 5-door body
Standard equipment: version RN +
Fog lamps, exterior rear-view heated mirrors electrically adjustable in body colour, suede upholstery, front door electrically operated, airbag for the driver, immobiliser, potentiometer of the control panel illumination, illumination of the box in the front panel, ventilation leading to the rear seats.
Optional:
ABS system, airbag for the front passenger, air-condition, metallic paint finish, receiver/tape deck 4x15 W with steering column control, roof window electrically operated, automatic 3-speed gearbox.
CLIO RSi 1,8
- 1,8/1783 cm3, 79,5 kW/110 Hp
3-door body
Standard equipment: version RT +
Extended control panel with oil level indicator, light alloy wheel discs "Monte Carlo", rear spoiler, indicator of the outside temperature, leather covered gear-box handle, hopper rear widows, ABS, specific sportive seats with side rests.
Optional:
Airbag for the front passenger, air-condition, metallic paint finish, , receiver/tape deck 4x15 W with steering column control, electrically operated roof window.
Version RL 1,2 RN 1,2 RT/RT 1,4 RN 1,9D RSi 1,8
Brakes
Front wheels Disc Disc Disc Disc Disc
Rear wheels Drum Drum Drum Drum Disc
Tyres
155/70 R13 155/70 R13 165/65 R13 165/65 R13 175/60 R14
Performance
Top. speed (km/h) 160 160 175 161 195
Consumption
90 km/h (l/100 km) 4,6 4,6 5,2 4,1 6,2
120 km/h (l/100km) 6,2 6,2 6,9 5,7 7,9
Urban (l/100km) 6,9 6,9 8,3 6,6 10,3
Consumption l/100 km ( EC 93/116
Urban cycle 8,1 8,1 9,7 11,9 8,4
Extra-urban cycle 5,2 5,2 5,7 6,7 5,1
Combined cycle 6,3 6,3 7,1 8,6




Тема Re: sabiram, sabiram [re: velinski]  
Автор Ascona83 (бедствие !!!)
Публикувано03.03.04 10:51



Мда много ценно, щот аз незнаех какво е на гаджето реното, сега вече знам че е 1.2 РЛ, обаче да ви кажа честно не съм обърнал внимание да има трети стоп на задния джам, което не значи че няма!!! И е с две врати :)

Наведи главата защото прелитам ниско с асконата !!!



*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.