|
Тема
|
Да се ожаля!!!
|
|
Автор |
Ascona83 (бедствие !!!) |
Публикувано | 01.03.04 20:28 |
|
Оня ден клиото на жената спря да пали и аз го взех да го правя!!!
Както и да е оказа се бял кахър че не плаи щото паднала една жица от стартера, стегнах обувката и с голям зор я заврях и няма проблеми, обаче спря вентилатора на парното да му го натътрузи слон!!!
Разглобих една тобра пластмаси отпред и изкубах моторчето, занесох го на майстор пълен ремонт!!! Закачм преди да монтирам отново и курец!!! Мерим правим свалям аз и отвътре една торба пластмаси и се оказва че е нагоряла клеймата на ключа вътре в купето и като мериш с мутицет има 12 волта, с пробната лампа обаче не светка щото явно голямо съпротивлението от нагара и не върти и мотора съответно!!! икам му на майстора: "... абе келеш кво ми правиш на здрав мотор пълен ремонт бе!!!?!?!?!??!!? щи таковам мамата бе говедо!!!... " пък той нали сме познати се впрегнал и сменил четки втулки, смазал го, почистил го човека, ама нали му го нося изваден и той решил че проблема е в мотора пък то се оказа че в ключа!!! Както и да е направихмего, като строшихме клеймата, не цялата а само дето беше стопена и вързахме с устерклейми!
Обаче най-много ме е яд че смених и лампичката за осветлението дето си беше изгоряла откак купихме колата и гаджето много се зарадва щото свети много хубаво и тая лампичка мамицата и дола да вземе да изгори пак същата вечер докат и се кефим колко хубаво свети!!!
Сега пак требе да разтворя половината табло за да я сменя шибаната лампичка и ако някой може да ми каже колко вата да е щото аз си мисля че требе да е 0.5 вата пък майстора ми напука 1.2 вата, ще съм адски благодарен!!!
За инфо ако някой рещи да вади неговата си за да види и да ми каже после да не псува по мен!!!
Наведи главата защото прелитам ниско с асконата !!!
| |
|
ех... друго си е сконатора
иначе трябваше да подпиташ тука защо аджеба не ебава перката на парното. такива проблеми съм чел някъде из форума(нагорели клеми). както и да. само не разбрах за коя лампичка говориш какво е това 0,5 вата? за лампи по таблото, по копчета или какво? или самата лампа дето осветява врътките на парното. нея лесно мога да ти я кажа, щото при мене карантийте са поразместени малко и само едно движение на ръката и я вадя въпросната лампа на осветление на врътките. ако нея да те инфоримирам как е при мен
[image]http://www.bilgalleri.dk/uploads/user_6518.jpg?302883[/image]
| |
|
![](http://i.dirbg.com/clubs/icons/laugh.gif) ![](http://i.dirbg.com/clubs/icons/laugh.gif) ![](http://i.dirbg.com/clubs/icons/smile.gif) Welcome.
Убиваш ме направо, как ще сваляш вентилатор без да си проверил ключа чрез шунтиране. И вярно не си чел старите теми.Не ти липсва мерак за работа.![](http://i.dirbg.com/clubs/icons/wink.gif)
| |
|
И аз много не се задълбочих с прочита, та не разбрах, за коя лампа става въпрос, но стандартно наистина са 1.2 вата (тези за ключетата).
| |
|
Абе колеги аз карам германски коли, там нещо като не върти, не топли или не слиза джам значи не бачка моторчето или нагреватела, де да знам че при реното в ключовете за управление ще е проблема?!?!?!?
Значи има 3 врътки в клиото, една за да казвш от къде да духа най-лявата, средната за да казваш топло или студено, най-дясната за вентилатора с позиции от 0 до 4 за сила на духане!!! Тия врътки при мен са на една пластмасова плочка със символи които светят на габарит. На гърба на плочката за клейми и жила и една лампичка дето осветява и трите врътки с некви светловоди вътре. При вас може би за всяка врътка има лампичка, както ми е в мерцедеса. Обаче в мерцедеса понеже всяка врътка е с лампичка и за да не грее много и да дразни се слагат 0.5W крушки а в клиото боднах 1.2W и предполагам че за това е изгоряла. А всеки ден да вадя касетофон за да сменям една лампичка нема да стане!!!
Наведи главата защото прелитам ниско с асконата !!!
| |
Тема
|
Re: Да се ожаля!!!
[re: Ascona83]
|
|
Автор | ddd (Нерегистриран) |
Публикувано | 02.03.04 16:16 |
|
12V/1.2W ama sledwashtija pyt si kupi Osram a ne njakakwi kvi da e , che inache shte smenjash prez den, az taka vednyj smenjah i poneje njamashe drugi slojih njakakwi "noname" i posle sled 2 dni izgorjaha pak, ama toja pyt gi smenih s Osram i ot togava nikakwi problemi :-)
| |
|
|
|
|