Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 20:57 16.06.24 
Автомобили
   >> Renault
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема Алтернаторнови  
Автор ESPACE (MPV)
Публикувано27.08.02 20:51



Някой правил ли си е труда да си измери до какво напрежение му зарежда акумулатора, алтернатора.Щото моя акумулатор последните няколко месеца показва признаци на кипене и след измерването установих стойности между 14,4 и 14,5 V .Някой ми спомена , че френските алтернатори по принцип поддържали по високо напрежение и се чудя доколко това е вярно.По книгите пише че това е добра стойност за температури около 0 градуса но определено на акумулатора му идва множко при 30 градуса(за тая температура препоръчват мах. 13,8V).Акумулатора гони 7 лазарника и някои казват че предстои да сдаде багажа.Та искам да Ви питам някой има ли подобни наблюдения-кипене преди да откаже.Превантивно се обадих и до завода в Монтана да попитам за тия необслужваемите акумулатори.Та оттам ми казаха , че 62 Ач необслужваем във фирмения им магазин се продава за 61 лв. с двегодишна гаранция-направо си е евтино.После звъннах и до един техен склад и там същия акумулатор го продават за 67,90лв.Мисля че си струва инвестицията,какво ще кажете.



Тема Re: Алтернаторнови [re: ESPACE]  
Автор SimpleMind (семпъл)
Публикувано28.08.02 01:19



според мен, тези стойности не бива да те притесняват...за мен са нормални...



Тема Re: Алтернаторнови [re: ESPACE]  
Автор BONl (познат)
Публикувано28.08.02 09:21



Кипенето не е от високо напрежение,а от залепнало реле.Ако релето ти не изключва ,така се получава.Иначе и моя дава около 14,5V ,но не съм имал проблеми.



Тема Re: Алтернаторнови [re: ESPACE]  
Автор lansky (,но не сняг)
Публикувано28.08.02 10:43



абе мойта 19ка по каталог е с 44Ah - защо ще слагаш чак 62Ah

*те обръщаха оловото в злато по трудния начин.Разликата м/у него и лесния беше, че трудния е успешен


Тема Re: Алтернаторнови [re: lansky]  
Автор ESPACE (MPV)
Публикувано28.08.02 13:11



Ами защото сега съм със 70Ач и същия размер, като българския 62Ач.



Тема Re: Алтернаторнови [re: BONl]  
Автор ESPACE (MPV)
Публикувано28.08.02 13:17



Залепваха електромеханичните регулатори на напрежение монтирани на Ладите и то след доста години експлоатация.Тия по новите алтернатори са с вградени електронни регулатори и при тях пробив в крайния комутиращ елемент може да доведе до същото както залепването при електромеханичните , а именно презареждане и повишаване на напрежението на батерията над 15V.Просто ми беше интересно дали и други алтернатори поддържат напрежение от такъв порядък , като моя.
Питам , защото мерих на едно Ауди с Бош-овски алтернатор с външен регулатор(а не като моя с вграден) и той поддържаше 13,9 V.

Редактирано от ESPACE на 28.08.02 13:19.



Тема Re: Алтернаторнови [re: ESPACE]  
Автор lansky (,но не сняг)
Публикувано28.08.02 15:34



абе аз знам един голф дизел със 100Аh.... но това не значи че е редно.....

*те обръщаха оловото в злато по трудния начин.Разликата м/у него и лесния беше, че трудния е успешен


Тема Re:моят алтернатор е френски валео....нови [re: ESPACE]  
Автор silent (някакъв)
Публикувано28.08.02 17:19



държи напрежение 13,4 волта.......което е даже малко под нормата .........но пък го държи стабилно и с пълно натоварне при включени всички консуматори на ток.........преди да му сменя четките с регулатора заради износените четки държеше средно около 15 волта като подскачаше в интервала 6-20волта и го усетих по примигването на осветлението на арматурното табло.........

незабележим


Тема Re: Алтернаторнови [re: lansky]  
Автор ESPACE (MPV)
Публикувано28.08.02 18:03



Е, определено думата "редно", едва ли е подходяща точно за случая.Производителя препопоръчва минималния капацитет на акумулатора , а максималния в повечето случай се ограничава от наличното пространство.Един акумулатор с по голям капацитет не оказва никакво негативно влияние.



Тема Re:моят алтернатор е френски валео....нови [re: silent]  
Автор ESPACE (MPV)
Публикувано28.08.02 18:13



Silent, 13,4V си е направо ниско и акумулатора ще стои постоянно недозареден. Това е толкова лошо, колкото и презареждането му.Не искам да съм лош пророк но зимата има голяма вероятност да имаш проблеми със стартирането.Навремето като карах Лада си бях направил електронен реле-регулатор с възможност да регулирам напрежението.Лятото го държах около 13,8 V , а зимата около 14,6V.Тоя акумулатор издържа 6,5 години преди да сдаде багажа.Причината за това обаче беше , че една сутрин баща ми не могъл да си запали колата и взел моя акумулатор.Впоследствие той си остана на неговата кола и се скапа от това че нямало кой да му долее вода.





Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.