|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема
|
Алтернатор
|
|
Автор |
ESPACE (MPV) |
Публикувано | 27.08.02 20:51 |
|
Някой правил ли си е труда да си измери до какво напрежение му зарежда акумулатора, алтернатора.Щото моя акумулатор последните няколко месеца показва признаци на кипене и след измерването установих стойности между 14,4 и 14,5 V .Някой ми спомена , че френските алтернатори по принцип поддържали по високо напрежение и се чудя доколко това е вярно.По книгите пише че това е добра стойност за температури около 0 градуса но определено на акумулатора му идва множко при 30 градуса(за тая температура препоръчват мах. 13,8V).Акумулатора гони 7 лазарника и някои казват че предстои да сдаде багажа.Та искам да Ви питам някой има ли подобни наблюдения-кипене преди да откаже.Превантивно се обадих и до завода в Монтана да попитам за тия необслужваемите акумулатори.Та оттам ми казаха , че 62 Ач необслужваем във фирмения им магазин се продава за 61 лв. с двегодишна гаранция-направо си е евтино.После звъннах и до един техен склад и там същия акумулатор го продават за 67,90лв.Мисля че си струва инвестицията,какво ще кажете.
| |
|
според мен, тези стойности не бива да те притесняват...за мен са нормални...
| |
Тема
|
Re: Алтернатор
[re: ESPACE]
|
|
Автор |
BONl (познат) |
Публикувано | 28.08.02 09:21 |
|
Кипенето не е от високо напрежение,а от залепнало реле.Ако релето ти не изключва ,така се получава.Иначе и моя дава около 14,5V ,но не съм имал проблеми.
| |
Тема
|
Re: Алтернатор
[re: ESPACE]
|
|
Автор |
lansky (,но не сняг) |
Публикувано | 28.08.02 10:43 |
|
абе мойта 19ка по каталог е с 44Ah - защо ще слагаш чак 62Ah
*те обръщаха оловото в злато по трудния начин.Разликата м/у него и лесния беше, че трудния е успешен
| |
|
Ами защото сега съм със 70Ач и същия размер, като българския 62Ач.
| |
Тема
|
Re: Алтернатор
[re: BONl]
|
|
Автор |
ESPACE (MPV) |
Публикувано | 28.08.02 13:17 |
|
Залепваха електромеханичните регулатори на напрежение монтирани на Ладите и то след доста години експлоатация.Тия по новите алтернатори са с вградени електронни регулатори и при тях пробив в крайния комутиращ елемент може да доведе до същото както залепването при електромеханичните , а именно презареждане и повишаване на напрежението на батерията над 15V.Просто ми беше интересно дали и други алтернатори поддържат напрежение от такъв порядък , като моя.
Питам , защото мерих на едно Ауди с Бош-овски алтернатор с външен регулатор(а не като моя с вграден) и той поддържаше 13,9 V.
Редактирано от ESPACE на 28.08.02 13:19.
| |
Тема
|
Re: Алтернатор
[re: ESPACE]
|
|
Автор |
lansky (,но не сняг) |
Публикувано | 28.08.02 15:34 |
|
абе аз знам един голф дизел със 100Аh.... но това не значи че е редно.....
*те обръщаха оловото в злато по трудния начин.Разликата м/у него и лесния беше, че трудния е успешен
| |
Тема
|
Re:моят алтернатор е френски валео....
[re: ESPACE]
|
|
Автор |
silent (някакъв) |
Публикувано | 28.08.02 17:19 |
|
държи напрежение 13,4 волта.......което е даже малко под нормата .........но пък го държи стабилно и с пълно натоварне при включени всички консуматори на ток.........преди да му сменя четките с регулатора заради износените четки държеше средно около 15 волта като подскачаше в интервала 6-20волта и го усетих по примигването на осветлението на арматурното табло.........
незабележим
| |
|
Е, определено думата "редно", едва ли е подходяща точно за случая.Производителя препопоръчва минималния капацитет на акумулатора , а максималния в повечето случай се ограничава от наличното пространство.Един акумулатор с по голям капацитет не оказва никакво негативно влияние.
| |
Тема
|
Re:моят алтернатор е френски валео....
[re: silent]
|
|
Автор |
ESPACE (MPV) |
Публикувано | 28.08.02 18:13 |
|
Silent, 13,4V си е направо ниско и акумулатора ще стои постоянно недозареден. Това е толкова лошо, колкото и презареждането му.Не искам да съм лош пророк но зимата има голяма вероятност да имаш проблеми със стартирането.Навремето като карах Лада си бях направил електронен реле-регулатор с възможност да регулирам напрежението.Лятото го държах около 13,8 V , а зимата около 14,6V.Тоя акумулатор издържа 6,5 години преди да сдаде багажа.Причината за това обаче беше , че една сутрин баща ми не могъл да си запали колата и взел моя акумулатор.Впоследствие той си остана на неговата кола и се скапа от това че нямало кой да му долее вода.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
|
|
|